XXL Nutrition

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.925
ik krijg amper reacties over mijn 2x160kg deadlift en hier lullen jullie maar over door, stelletje spam-wh*res!!

Borst-Biceps

BP

15x30KG
12x50KG
8x80KG
9x75KG
11x60KG

Incline DB-Press
8x28KG
7x28KG
12x22KG

Incline Flyes
12x8KG
8x20KG (of 22kg vergeten)
10x18KG
12x14KG

BB-Curl (incl. bb, 10kg)
21xBB
12x30KG
8x45KG
10x35KG
12x30KG

DB Hammer-Curl
8x22KG onderarm verzuurde
10x18KG
10x16KG

Concentration-Curls
8x16KG
8x14KG
10x12KG
aantal negatieve hh bij 14/12kg erbij gedaan

Opmerkingen;
vandaag toen ik in de gym kwam wou een jongen/vriend met me samen trainen, njah ik vond het wel goed. naderhand dacht ik dat ik beter alleen kon trainen, dan ben ik meer gefocused, noem me maar een einzelganger wat dat betreft.

training ben ik wel tevreden over, ow ja had nog steeds spierpijn in me lats/onderrug anders ging ik voor 85kg bij bp.

volgende borst workout wil ik evt. 6-8x85kg doen of ik ga me even focussen op wat decline presses.

Goed man, die 2x160 deadlift:rolleyes:

Deel btw je ervaringen van die declines betreft muscle development;)

• #1.927
Zou het echt nuttig zijn om een decline press te gaan doen?

Verdomme we hebben geen decline:mad:! Binnenkort maar even een blok hout aanschaffen om het bankje achterover te kantelen..;)

Deftige training man, en wat betreft het alleen trainen komt het mij bekend voor. Samen heeft veel voordelen, maar alleen ook :thumbs:

nette dl jho! :rolleyes:

goed gedeadlift trouwens :yarly:

• #1.940
Ik heb gister nog een picca geklikt, word straks na me werk upgeload.
ik zeg een ding alvast, voorheen kwam deze pose niet goed uit.

Deftige training man, en wat betreft het alleen trainen komt het mij bekend voor. Samen heeft veel voordelen, maar alleen ook :thumbs:
Thanks ace, qua volume ging het goed maar voelde minder goed aan omdat ik wat minder gefocused was voor mijn doen.
liever vraag ik iemand om bijv. bij bp te spotten ipv dat iemand met mee traint, tenzij het me broer is. dnno why

same here:)

ha-ha thanks guys, beter laat dan nooit:cool:
Wij beschikken niet over heel veel schijven. Ik vind het dus altijd redelijk aso al zie ik mensen 4x20en 2x15kg opstapelen onder een bankje..

Die hebben wij verdomme ook al niet:fire::mad:
verkassen!

hehe nee, als andere het doen, waarom doe jij het niet dan, jij hebt er ook last van zo kun je 'hun' terug pakken.

Terug
Naar boven