MironT
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 274
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook maar ff deadliftmatjes aanschaffen want dat gebeuk wil ik mn ouders niet aandoen.GRR die fat gripz staan op backorder bij mij. Zal dus wel een maand duren voor ik ze binnenkrijg...
Goeie training! Lekker volume op de deadlift.
Die pijn in je schouder, is dat omdat de baar er op rust, of omdat je je schouders in een onnatuurlijke positie draait? In het eerste geval wordt dat zeker minder na verloop van tijd. Het tweede wordt ook wel minder, kun je ook wel deels verhelpen door rekoefeningen.

Ik doen frontsquats nu ook (weer) een week of 5, en krijg er steeds minder last vanSleutelbeen blijft wel een plek waar weinig massa komt, ze liggen bij mij ook nog helemaal bloot
(althans, de bovenkant waar de baar uiteindelijk rust, de voorkant valt het nu wel mee)
, Lijkt me wel interessant.

Die MP zou ik wel wat hoger verwachten, want HSPU gaan je toch ook wel makkelijk af?
Verder nette training hoor. Met die squat zit je vast gauw aan de 100kg, lekker volume gedraaid iig.
Die 100kg bench is zeker zeer sterk in verhouding
Die schouder trekt wel bij hoor. Misschien de HSPU dieper doen met die parallettes, of wijdere stance? Of zit je dan alsnog met je hoofd tegen de grond

. Merk bijvoorbeeld al bijna geen pijn in mn polsen meer bij die Barbell Curls.
Netjes na die 5x3x130 nog even voor een 1rm gaan.
Als je een keer je 1rm wilt testen zou ik alleen rustig opwarmen en je vooral niet moe maken en dan je 1rm trekken.