AndroidHealthClinic

Log Krachttraining Turnen

Wat is het precies!???

• Topic Starter Topic Starter
Whaha, wtf is dat, stroopsoep? Enjoy kerel!

Haha het is pannekoek met spek en ananas + stroop.

Nog een filmpje geschoten gisteren. Dit is m'n huidige niveau op de handstand pushups. Niet diep maar daar ging het niet om. Het gaat om het oefenen om balans te houden bij het zakken en omhoog duwen. Logischerwijs is balans houden moeilijker dan bij een normale handstand. Dieper zakken komt wel als ik meer schouder/tricep kracht heb. Shit wat zou het vet zijn als ik deze shit uiteindelijk kan.

http://www.youtube.com/watch?v=mjs-3MxIGT8

oefening baart kunst zeggen ze ben benieuwd hoeveel reps je over een jaartje kunt:thumbup:

Ziet er echt al vet uit!

Denk dat het snel gaat met de progressie die je hierop gaat maken.

oefening baart kunst zeggen ze ben benieuwd hoeveel reps je over een jaartje kunt:thumbup:

me 2

Ziet er echt al vet uit!

Denk dat het snel gaat met de progressie die je hierop gaat maken.

Thanks big R, hoop het ook.

Maandag
Weinig tijd dus ff korte training. Deze week ff trainen zonder schema.

Deadlift
8 * 70
6 * 70
5 * 100
5 * 120
5 * 120
5 * 120
5 * 120
5 * 120

Deadlift fat grip
Beetje pompen met 70kg

Front Squat
5 * 40
5 * 40
5 * 60 (gek*t met stang)
5 * 60 (weer k*tten met stang)
5 * 60 (nog steeds k*tten met stang)
5 * 60 (viel er bijna af, dus terug in rek. Daarna 5e rep gemaakt)
5 * 60 (eindelijk ging het soepel, met een goed ritme erin)
5 * 70

Hanging Leg Lifts op wandrek
8 * BW
6 * BW
5 * BW
5 * BW + negatives + nog wat andere abs shit

Mooi volume op die deads kerel! En tja..front squats zijn ook gewoon k*t;)

Vet filmpje man :D op naar de 10 reps :p

Mooi volume op die deads kerel! En tja..front squats zijn ook gewoon k*t;)

thanks, Ja gewoon voel doen en dan gaat het wel soepel. Dan is het echt n chille oefening;)

Vet filmpje man :D op naar de 10 reps :p

Thanks Rah, zeker op naar de 10 reps!

Shit ik merk trouwens dat mn vetpercentage omhoog gaat:eek:. Ik keek gister in de spiegel in zag echt dat mn buikspieren veel minder waren. Ook zijn mn aderen bij mn biceps veel minder. Ik krijg ook echt meer vetshit aan de zijkant enzo. echt ****ed up. Hoe is dit ontstaan? Kan het zijn omdat ik meer eet dan dat ik verbruik, of omdat ik geen conditietrainingen doe?

Sorry voor deze lompe beginners vragen haha echt erg, maar ik weet geen **** van bulken, cutten, vetpercentage verlagen etc.:eyes: Ben ook geen BB maar doe gewoon KT en wil graag een laag % hebben. Haha ik heb nog nooit gehad dat ik hoger in vet ben gegaan omdat ik altijd een mager scharminkel ben geweest (nu nog maar minder).

Anyway ik ga er nu echt conditietrainingen ingooien want mn vetpercentage moet omlaag. Lijkt jullie dat ook het beste? Nog tips iemand?

Laatst bewerkt:
Op dit moment krijg je meer energie binnen (kcals) dan je verbruikt. Je kan er dus voor kiezen minder binnen te krijgen, of meer de verbranden. Eventueel wat 'cleaner' eten (weet niet of je veel junkt ofzo, of alcohol minderen), of wat cardio gaan doen. Zoiets.

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

Vette shit btw die handstand pushups!

Op dit moment krijg je meer energie binnen (kcals) dan je verbruikt. Je kan er dus voor kiezen minder binnen te krijgen, of meer de verbranden. Eventueel wat 'cleaner' eten (weet niet of je veel junkt ofzo, of alcohol minderen), of wat cardio gaan doen. Zoiets.

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

Vette shit btw die handstand pushups!

Thanks voor je antwoord G, ik dacht idd al zoiets, maar goed om het bevestigt te krijgen:). Junken doe ik vrijwel nooit. Sowieso geen patat, chocola, snoep, pizza, enz. Wel alcohol maar alleen in het weekend en k met mate. Iets van 1/2 x per maand doe ik wel veel alcohol.

Mhh minder eten gaat hem niet worden. Ik wil echt geen hongermomenten hebben. Dan maar de cardio erin gooien.

Beetje extra conditioning kan nooit kwaad! Verder niet te druk maken zo lang je het maar niet te ver laat oplopen.

Donderdag
Ging lekker vandaag.

Oprekken ringen
16 * BW
10 * BW
9 * BW
8 * BW
6 * BW

Handstand oefenen met beetje pushups erdoor
10 min. Nice, steeds meer controle.

Dips op ringen
15 * BW
10 * BW
9 * BW

Inclien pushups - negatives 8sec
4 * BW
4 * BW
4 * BW

Barbell Curl
10 * 35
10 * 32.5
10 * 30

Barbell Curl fat Grip
8 * 30
18 * 20 pompennnn

Dumbbell press op roman chair (core shit)
8 * 17.5
8 * 17.5
5 * 20 (te zwaar)
8 * 17.5

Grip Training
Vet vaak rollen met 10kg
zwaar, damn dat wordt niet rukken vanavond.

Helaas volgende week geen updates. Ik ga nl een weekje naar Spanje (Valencia):cool:. Hoop wel een keertje te kunnen trainen daar. Fijn weekend iedereen! Tot over een week, Adios :)

nogal een onverwachtse mededeling dat je op vakantie gaat, geniet er van!
goeie training indeed

Relaxt dat je op vakantie gaat geniet ervan!
Word trouwens tijd voor gewicht tussen je benen met optrekken;)

Zo ben weer terug uit Spanje; het was erg chill daar:cool:. Zon, zee, strand, chicks en cocktails. Slecht gegeten, veel gezopen. Op wat handstands na niks gedaan. Maar goed, kan best voor een weekje. Gelijk ff goed eten gehaald voor het weekend. Maandag weer knallen.

IMG_0358.jpg

Net ff verstelbaar bankje opgehaald:

IMG_0365.jpg

Morgen begin ik met dag één van de Man of Steel challenge. Het is een 12 weken programma van Smitty Diesel en Zach evenesh. Hierbij wordt vooral gebruik gemaakt van dumbbells, barbells, BW en ringtraining. Wel geschikt voor mij dus. Ook staat er veel info in over pre en rehab oefeningen wat ook altijd handig is. Heb nog nooit een programma gevolgd dus ben wel benieuwd wat het me gaat brengen.

Heb je een link ervan.

Hmm ben benieuwd, 70 dollar is wel kkveel.....

Terug
Naar boven