teakwonboxer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vette shit!!!
Voortaan met lekker weer ben jij daar te vinden zeker, beetje showen voor de dames![]()
Leuk man, zo'n buitentraining!Had je weleens bezig willen zien..
vet man die turn dingen, ik zie je logje nu pas en ga em volgen
btw een vraagje waar heb je die chinning bar die in je homegym hangt gekocht?
, chinning bar heb ik gekocht bij een kerel op marktplaats. Hij maakte zelf allerlei optrekstangen, dip stangen, eigenlijk alles wat je wilt..Heb je een URL?haha zekers, ideale plek voor mij daar. Lekker actief chillen. Jammer dat er alleen 14-jarige chicks waren. Maargoed, hele dag alleen maar liggen op het strand is niks voor mij. Volgend jaar kom ik terug met betere skills!
Yo welkom, chinning bar heb ik gekocht bij een kerel op marktplaats. Hij maakte zelf allerlei optrekstangen, dip stangen, eigenlijk alles wat je wilt..
bedankt, ik was opzoek naar een goedkope stang voor thuis, maar ik heb er al een gevonden,(voor maar €25 inc verzending)http://link.marktplaats.nl/349124681
Ben zelf tevreden over de optrekstang. Het enige nadeel is dat hij glad is. Ik heb er daarom griptape omgedaan, maar dat slijt ook na een tijdje.

bedankt, ik was opzoek naar een goedkope stang voor thuis, maar ik heb er al een gevonden,(voor maar €25 inc verzending)![]()

.Goed bezig geweest weer! Wat betreft die voeding gewoon proberen ongeveer 80% goed te doen!![]()

Niet elke training kan een top training zijn. Volgende keer beter![]()

Ik zeg: elke training die nu komt is > poeptraining![]()

.