- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ziet er leuk uit, lijkt me ook wel ab oefening, als je je db side-bends zo zwaar doet vind je het dan fijner/beter aanvoelen dan bijv. 20kg?

.
). dus ik moet even rondvragen wat ik bij turnen wel kan doen. (en dat is helaas nog maar 1 keer per week) en wat ik door de weeks thuis kan doen als schema met maar 1 halter, diep triest.

hoi getinthecar, !
als je wat vragen over turnen hebt, ik ben altijd bereid ze te beantwoorden, of eventueel aan wat body builderende turners bij m'n vereniging te vragen. Ik turn nu 10 jaar, maar ook ik ken/heb nu dat gevoel wel van dat tja, magere smalle mannetje. Gelukkig dat ik turn, anders was het helemaal niks geweest (check m'n foto's op topic) tevens kick ik gwn zwaar op spieren, ik heb echt serieus altijd gezegd, dat wil ik ook hebben, vroeger wilde ik hercules zijn
Dit is helemaal nieuw voor me, maar inderdaad. Wat turnen zo fysiek mooi maakt, zoals jij dat zegt. Is doordat je alle spieren evenveel gebruikt, wat je bij bb's vaak ziet is dat ze sommige dingen ''individueel'' trainen. Vb:, ik doe heel veel brug omdat? je gebruikt heel veel je bovenlichaam, je beide armen moeten even hard werken. maar ook je borst spieren, (of hoe ze dat noemen) je buikspieren echt alles. Je traint met turnen heel egaal doordat je alles evenveel gebruikt (weliswaar op verschillende dingen, maar je zal nooit een andere of ''zwaardere'' kracht moeten doen voor diezelfde oefening). Trampoline en kast springen etc, je zal vanuit je benen moeten springen, maar de beweging om te draaien (of wat dan ook) zal jij toch echt van je bovenlichaam of vanuit je heupen moeten hebben.
ik hoop je zo een beetje geholpen te hebben, ook ik ga eens kijken wat ik allemaal kan doen, thuis helaas niet veel, (1 halter...). dus ik moet even rondvragen wat ik bij turnen wel kan doen. (en dat is helaas nog maar 1 keer per week) en wat ik door de weeks thuis kan doen als schema met maar 1 halter, diep triest.
ps, ik heb nooit proffesioneel getraind, altijd puur om te trainen, voor kracht, fun, en omdat ik lekker m'n energie kwijt kan.
wesley (beginner)
pittige training!
die hand stand push ups wil ik ook kunnen
(maar dan moet ik eerst een handstand kunnen)

dit klinkt heel dom wat ik zeg, maar ik heb handstand geleerd door mijn benen omhoog te gooien tegen een muur, en dan blijven staan. Uiteindelijk probeer je je evenwicht te vinden, door je benen van de muur te duwen (heel zachtjes) daarna kun je zonder.
Voor de echte beginners, en je kan het gewoon echt niet, :
ga met je rug tegen de muur staan, ga ik de push up steun staan, en loop je benen omhoog en zet je armen dichter tegen de muur, :
sorry, het is makkelijker uit te leggen in het echt. succes![]()
thanks voor dat boekje, ga ik ook even door nemen.Mwah ze zijn nog niet full ROM en doe ze ook nog tegen de muur. Pas als ik ze full ROM kan vrijstaand ben ik tevreden
Ook ambitie om een handstand te kunnen Yohan?
Zo heb ik het ook geleerd. Het is een lange weg, maar uiteindelijk kun je steeds langer zonder muur. Heb nu alleen evenwichtproblemen bij vrijstaande handstand pushups.
maar dit lijkt me wel leuk om te kunnen, maar vooral evenwicht houden lijkt me zo moelijk dan:
, ik ga is vragen, (we hebben sinds kort een nieuwe trainer, die onze les vervangt.) onze les is gemixt met wedstrijd groep, (en die gasten die daar trainen doen tevens bodybuilding (zitten meer aan de halters dan aan de toestellen
, dus misschien durf ik het wel aan hun te vragen) en anders is vragen aan onze trainer, want onze les is nou niet dat je zegt van, goh. zwaar trainen, als je zelf niks doet gebeurt er ook niks. Dus ben blij dat ik nog wat initiatief heb om uit mezelf te trainen 
ow en bedankt voor dat boekje. ik ga der is even naar kijkenik heb nog steeds moeite met dat ''evenwichts'' probleem haha
oh en getinthecar, dankjewel!, ik ga is vragen, (we hebben sinds kort een nieuwe trainer, die onze les vervangt.) onze les is gemixt met wedstrijd groep, (en die gasten die daar trainen doen tevens bodybuilding (zitten meer aan de halters dan aan de toestellen
, dus misschien durf ik het wel aan hun te vragen) en anders is vragen aan onze trainer, want onze les is nou niet dat je zegt van, goh. zwaar trainen, als je zelf niks doet gebeurt er ook niks. Dus ben blij dat ik nog wat initiatief heb om uit mezelf te trainen
bedankt he!ow en bedankt voor dat boekje. ik ga der is even naar kijken
nog een vraagje over je gym.
die banden die om je chinning bar hangen zijn dat van die latex dingen om assisted pull ups te doen enzo? en waar heb je ze gekocht?
.
Alleen de Tussenbalans (Maltese) lukte niet, maar dat is ongeveer het moeilijkste wat in de ringen mogelijk is (zie foto)+12! t*ring!

Gaaf dat je daar gaat trainen ben benieuwd naar filmpjes van je straks in de ringen!

Wat voor zool hebben die nike's? Dezelfde als allstars?