Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een lichaamscontrole hebben die turners... Ongelooflijk
En jij ook lekkere training. Ik probeerde laatst ook eens een muscle up, maar met weinig succes![]()

Ik check je logje ook af en toe, nice dat je filmpjes erbij zet. Maakt sommige zaken veel duidelijkerNet even op youtube gezocht naar muscle up, en één ding weet ik zeker: Daar moet ik niet aan beginnen
Lukt me geen enkele keer, ben ik zeker
Leuke, en sterke trainingen voor de rest !

Bedankt man!Gefeliciteerd met je DL pr!
Nu heb ik zin om die van mij ook weer te verbeteren ( is ook 150 )
![]()

Lekker hoor die deads! En super dat je filmpjes post! Maakt het geheel duidelijker en zeker ook respectwaardiger![]()

Sick training weer, vind die turn sick die je doet echt gruwelijk~!
Respect serieus.

****!! Ik wil ringen in onze gym! Echt nais die shit die daarin kan!![]()

Lekkere training weer
Wat betreft dat eten. Gewoon bakjes met eten meenemen inderdaad... Ik maak zelf vaak de volgende dingen:
-Rijst met kipfilet en wokgroenten
-Rijst met koolvis en broccoli
-Rijst met mager rundergehakt en boontjes
-Pasta tonijnsalade met tomaat/augurk/mayo (vetarm)
Ik maak vaak 10 porties per keer, en vind het koud ook nog wel te doen![]()
Jezus titty ****ing Christ er wordt hier wat freaky shit gedaan haha. Coole log kerel, bizarre oefeningen!

Kun je zonder muur lang op je handen blijven staan? Boek je daar snel vooruitgang op?
Volgens mij moet jij echt een supersterke core hebben met al die oefeningen. Als ik mn leven opnieuw mocht doen was ik op turnen gegaan denk ikEcht mooi wat voor lichaamscontrole die lui hebben.