Jopthelis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonder opwarming wat lopen klote in de huiskamer, zoals beloofd gefilmt.
Ging fockin easy nog.
Vroegere breakdance carriere gehad en veel op me handen gelopen.
Kon letterlijk tientallen meters lopen, poses op 1 hand of elleboog, headstand push up etc.
Helaas kan ik maar 1 rep free headstand omdat ik omval dan, nooit specifiek opgetraint.
Wellicht dat ik dat nu ga doen. Wel grappig opzich.
http://www.youtube.com/watch?v=Ba4tXwBh38g
http://www.youtube.com/watch?v=mxZXu9JGHqI
Nice die HSPU tegen de muur zijn sterk man. Stats idendito. Je 'breakdance' HSPU ging goed diep, weer stabiel omhoog komen is idd lastig. Zit die gozer nou de hele tijd gay te roepen naar je?
Trouwens wel scherpe camera, welke heb je?

’ 
Ik kon trouwens (ookal was het maar 1 maal) free headstand push up, tegen de muur een stuk of 7 x. Morgen denk eens proberen en ff wat filmen als het lukt!

handstand push up tegen de muur kan ik zeker wel 25keer, geen probleem.
Deed het thuis weleens, om de pomp erin te krijgen![]()

![]()
Nu verwachten we 2 video's, van die db presses en 25x hspu's. Misschien zit al z'n massa wel in z'n triceps en schouders, dat verklaart natuurlijk die slappe lb.![]()
Bij deze vastgelegd Loo...je kunt niet meer terug!nog ff en m'n bench haalt m'n squat in![]()
just kidding; in 2010 meer squats, zoveel dat m'n knie weer naar de k*t gaat!

handstand push up tegen de muur kan ik zeker wel 25keer, geen probleem.
Deed het thuis weleens, om de pomp erin te krijgen
Ik zat dit log ff door te lezen en dacht; what the **** zijn dit voor bullshit apen-oefeningen, maar oja da's waar ook; turnen is (deels) de doelstelling hier.
Succes met je doelen in 2010 bro, ben benieuwd naar de fimpjes, ziet er vet uit in ieder geval!
Bij deze vastgelegd Loo...je kunt niet meer terug!
Getinthecar! Laat dit het jaar zijn dat je in december de hele routine uit het youtube filmpje na kunt doen..![]()

Lekker getraind,
inderdaad die man zal er wel verstand van hebbengewoon doen.
Misschien filmpje plaatsen van je squat, of heb ik die gemist ?
Ja precies binnenkort ff filmpje schieten
Beste wensen nog Ron!
. Techniek bij muscle ups gaat nog steeds vooruit.