philosopher
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 172
[/I][/FONT][/FONT]Dit is dus dikke bullshit. uitleg hieronder
2 jaar terug trainde ik nog niet in m'n homegym maar bij bij een fitnessclub. Squatten was daar alleen mogelijk in een smith machine. Het rekensommetje is gemakkelijk: Slechte begeleiding + smithmachine = blessure. Door verkeerd squatten in dat k*tding heb ik een blessure opgelopen aan m'n linker knie. M'n knie voeld gewoon niet goed; het schuurt, kraakt en knakt. Ondanks de fysio behandelingen merkte ik weinig verbetering. Door de frustratie van niet benen kunnen trainen en geen verbetering had ik schijt en begon ik weer met been training. Nu 2 jaar verder heb ik nog steeds last en ik vind het wel genoeg geweest. Ik stop met been training en ga elke dag knie rehab shit doen. Ik wil er gvd van af en ga net zo lang door met die rehab tot mn knie weer goed zit.
Wat is het precies want dit komt me heel bekend voor? Het klinkt in ieder geval als retropatelaire chondropathie (Meer info check: http://beescht.blogspot.com/2010/01/retropatalaire-chondropathie-of.html). Heb er zelf sinds kort ook last van nadat ik mijn knieschijf brak toen ik hem gestoten had.
Btw leuke log vreemd dat ik hem nog niet eerder ben tegengekomen. Train ongeveer op dezelfde manier. Gymnastics gecombineerd met kracht training.
Laatst bewerkt:

. Deze ga ik op zolder ophangen. De kamer waarin m'n ringen hangen is ****ing klein. Er is daarom niet genoeg ruimte voor alle oefeningen die ik wil doen. Vandaar de extra ringen voor op zolder.
. Er deed ook nog een powerlifter mee, achteraf ook nog even mee gepraat. 

best jammer opzich.