AndroidHealthClinic

Log Lisa_Too skinny

Kom op hoor. Laat je niet kisten. Ik moest afgelopen week verplicht een rustweek houden omdat mij schouders niet mee wilde werken + ontsteking in mij onderarm. Het helpt wel voor herstel maar ik had zo de pest in...
Dus niet meer gebruiken als excuus. Gewoon lekker doorknallen. :) en als je een dip heb hier komen geven wij je wel een schop ;)

Lekker he zo een complimentje! Hou dat vast! je hebt van die momenten die kadootjes zijn. Dat is er een van. Hou ze vast en denk eraan op je dagen dat je denkt ik heb geen zin! :) Dat maakt dat je zin krijgt!

Vet% electrisch is zo onbetrouwbaar als het maar kan. Gewoon alleen met tang meten. Veel betrouwbaarder..
en nog betrouwbaarder. De Spiegel! :)

Bikiniklasse op flexcup je geen motivatie gegeven? :)

Begrijp dat je die pijntjes gebruikt als excuus, doen we allemaal maar het is zeker positief dat je dat zelf ook toegeeft. Kijk uit naar een serieuze knal-week van je! ;)

• Topic Starter Topic Starter
@Marina Yess vooral omdat ik graag benen train. Eens kijken of ik komende week boven de 100kg uit kan komen :) ennn de spiegel is aardig tegen me haha.

@Jorgy Haha nee dat is niet mijn streven. Ik wil wel ieeets hoger in vp blijven en streef naar mooie ronde ass en goede benen, meer dan ik bij die bikiniklasse heb gezien. Maar ieder zijn eigen smaak :p
Nice, nou moet ik wel extra hard gaan :D

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Zoiets :) in my dreams

Ik heb het moeilijk om niet te reageren als een WK en uit schrik voor een serieus pak rammel van je BF en een ectojongen genaamd Bob, ga ik het houden op:

Je pics zijn hoge doelen, maar je weet, the sky is the limit. Je hebt een goede basis (kleine WK) en dus met de juiste voeding en training kan je het echt wel halen. Enige dat je zal moeten vermijden zijn weken zoals de voorbije, dus hop hop, chop chop, get that .... (no wk) ass to the gym and make us proud!

Ik heb het moeilijk om niet te reageren als een WK en uit schrik voor een serieus pak rammel van je BF en een ectojongen genaamd Bob, ga ik het houden op:

Je pics zijn hoge doelen, maar je weet, the sky is the limit. Je hebt een goede basis (kleine WK) en dus met de juiste voeding en training kan je het echt wel halen. Enige dat je zal moeten vermijden zijn weken zoals de voorbije, dus hop hop, chop chop, get that .... (no wk) ass to the gym and make us proud!

Spreek je uit ervaring? Enkel zijn het bij u jaren ipv weken :trollface:

Laatst bewerkt:
@jorgy ik heb de tijd en verwacht dit absoluut niet binnen een jaar haha. Maar thanks, toch wel een beetje wk +1

@Jorgy Haha you're too kind!

Net nog 20 minuutjes op de zak getraind (handjes kapot :( I need gloves mweh ) en een kwartiertje met langstok voor kung-fu. Morgen kung-fu training en maandag weer naar de gym.

Ik denk dat ik maar een van bovenstaande plaatjes ga uitprinten op A1 formaat en in de schuur ga hangen, bij de zak... :D
Misschien meteen even een yogamatje of iets neerleggen, want buikspieren trainen op beton = niet fijn :rolleyes:

Als je er vol voor gaat is alles haalbaar. Je moet uiteraard wel rekening houden met je eigen bouw.
Je hebt de tijd en de spiegel is al aardig! Nou dan komt je doel ook vanzelf in zicht.
Het is een kwestie van volhouden, doorzetten en je 100% inzetten. :thumb:

Hmm.. ik doe niet veel aan buikspieren.. maar heb wel een yogamatje voor kerst gehad.. misschien toch een hint?? :D

Als je er vol voor gaat is alles haalbaar. Je moet uiteraard wel rekening houden met je eigen bouw.
Je hebt de tijd en de spiegel is al aardig! Nou dan komt je doel ook vanzelf in zicht.
Het is een kwestie van volhouden, doorzetten en je 100% inzetten. :thumb:

Hmm.. ik doe niet veel aan buikspieren.. maar heb wel een yogamatje voor kerst gehad.. misschien toch een hint?? :D

Haha stiekem een nasty hint dan!
De spiegel is aardig, maar niet voor mijn belly :(
Ik doe eigenlijk ook niet veel buikspieren, terwijl ik het wel lekker vind om te doen.. Vroeger iedere avond voor het slapen gaan (toen danste ik nog 6 dagen in de week en was ik gek :D ) Na het trainen heb ik gewoon geen zin om naar boven bij de cardio op een matje te gaan liggen, in the middle of iedereen :p Ik ga altijd straight naar de douches en sauna. Daarom dacht ik, misschien thuis beter te doen, maar op beton is echtecht killing.

Doe anders je abs tijdens je training? Beetje supersetten?

En **** iedereen, laat ze staren naar je ass, liften moet je doen, no excuses! :p

Haha stiekem een nasty hint dan!
De spiegel is aardig, maar niet voor mijn belly :(
Ik doe eigenlijk ook niet veel buikspieren, terwijl ik het wel lekker vind om te doen.. Vroeger iedere avond voor het slapen gaan (toen danste ik nog 6 dagen in de week en was ik gek :D ) Na het trainen heb ik gewoon geen zin om naar boven bij de cardio op een matje te gaan liggen, in the middle of iedereen :p Ik ga altijd straight naar de douches en sauna. Daarom dacht ik, misschien thuis beter te doen, maar op beton is echtecht killing.
Nou mijn buik is aardig strak. Maar mijn zus wil nu bij mij @ the gym komen sporten. Zij is echt een cardiofreak. Maar wel met buikje.. dus gaf ze zichzelf ook zo een yogamat.. Denk een hint om het samen te doen. Alleen sport zij op andere tijden dan ik.

6 x per week is echt niet nodig hoor. Gewoon zo nu en dan na het trainen meepakken. Heb je geen mogelijkheid dit gewoon beneden te doen? Bij ons is beneden gewoon een hoek met wat matten waar je oefeningen kan doen. En anders deze doen. Gewoon op een bench
http://www.youtube.com/watch?v=Bu45VMJCU6Y
Ik strek hem alleen uit tot volledig horizontaal.
Verder pak ik afwisselend lying leg raises en v-crunch. Maar doe buikspieren maar 1 a 2 x per week.

Als je nog motivatie zoekt..

Over die billen dromen we elke nacht wel denk ik.. Maar goed gemotiveerd blijven en doorknallen! Dan kom je er wel :D

Doe anders je abs tijdens je training? Beetje supersetten?
En **** iedereen, laat ze staren naar je ass, liften moet je doen, no excuses! :p

Ja baas! :D

Nou mijn buik is aardig strak. Maar mijn zus wil nu bij mij @ the gym komen sporten. Zij is echt een cardiofreak. Maar wel met buikje.. dus gaf ze zichzelf ook zo een yogamat.. Denk een hint om het samen te doen. Alleen sport zij op andere tijden dan ik.

6 x per week is echt niet nodig hoor. Gewoon zo nu en dan na het trainen meepakken. Heb je geen mogelijkheid dit gewoon beneden te doen? Bij ons is beneden gewoon een hoek met wat matten waar je oefeningen kan doen. En anders deze doen. Gewoon op een bench
http://www.youtube.com/watch?v=Bu45VMJCU6Y
Ik strek hem alleen uit tot volledig horizontaal.
Verder pak ik afwisselend lying leg raises en v-crunch. Maar doe buikspieren maar 1 a 2 x per week.

Ja ik train 3 keer per week, dus wil voortaan na iedere training even 10 minuutjes buikspieren doen. Vandaag niks van gekomen :O

Hey Lisa, leuke log. Gewoon lekker je ding doen en volhouden! That's the key ;)

Thank you, I will! :)

Als je nog motivatie zoekt..

Haha thanks! Had je die plaatjes al op je computer staan? ;-)

Over die billen dromen we elke nacht wel denk ik.. Maar goed gemotiveerd blijven en doorknallen! Dan kom je er wel :D

Sweet dreams :) haha! Zulke dromen werken wel motiverend :D

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

De treen van todeeee:

Benchpress
2x8x15
2x6x20 rep

One handed row
2 x 8 x 12kg rechts & links
2 x 6 x 14kg rechts & links
2 x 6 x 16kg rechts & links rep

Pull up wide grip
2 x 8 x -35kg = 30kg
2 x 6 x -30kg = 35kg
2 x 6 x -25kg = 40kg rep

Pull up underhand/chin up
2 x 10 x -35kg = 30kg
2 x 8 x -30kg = 35kg
2 x 6 x -25kg = 40 kg
2 x 6 x -20kg = 45 kg weight

en OMG. Er zit iets goed fout. Geen schouder en triceps oefeningen gedaan, want mijn sleutelbeen steekt ineens uit! Het uiteinde zit dus niet vast aan mijn schouder!? ??? Ik schrok me kapot, morgen een afspraak maken in het ziekenhuis. :eek:

Toen toch nog wel begonnen met squatten, daar heb je je sleutelbeen niet zo voor nodig ;-)
4x8x20kg
Was even wennen qua balanceren, volgende keer zwaarder proberen.

Steekt ie gewoon iets naar voren uit? Dus zeg maar de kant onder je kin?
Dan kan het zijn dat je sleutelbeen uit het kapsel is geschoten. Ik heb dat bij regelmaat maar kan hem terugduwen.
Is het wat anders dan zou ik het niet weten... Succes morgen iig in het ziekenhuis dan.

Mooie training hoor! Maar balen dat je daardoor moest stoppen.

Steekt ie gewoon iets naar voren uit? Dus zeg maar de kant onder je kin?
Dan kan het zijn dat je sleutelbeen uit het kapsel is geschoten. Ik heb dat bij regelmaat maar kan hem terugduwen.
Is het wat anders dan zou ik het niet weten... Succes morgen iig in het ziekenhuis dan.

Mooie training hoor! Maar balen dat je daardoor moest stoppen.

Nee de andere kant steekt iets naar voren. Ik kan 'm ook gewoon naar achter duwen, beetje nasty klinkt het haha :P Ik ga morgen bellen, vandaag was de afdeling al dicht :(
Thanks Marina! :)

Dat klinkt niet fijn. Ik hoop dat het niets ernstigs is. Sterkte in ieder geval.

Ai sterkte dat klinkt niet fijn.

Terug
Naar boven