AndroidHealthClinic

log nofear

gaat wel lekker, ofniet nofear:eek:

• Topic Starter Topic Starter
seated military press:
20x20kg
12x60
8x80pr
8x85 waarvan 5 zonder hulp dus 5x85pr
4x90 allen met hulp

decline narrow bench press (smith) (1e keer):
10x20
10x60
10x80
7x100
6x105 waarvan 3 zelf dus 3x105pr
8x100 waarvan 6 zonder hulp

behind back barbell shrugs (los):
20x60
12x100
10x140 (vanaf hier straps)
8x180
10x140

one arm seated tricep extension/front barbell shrugs:
10x14/10x100
10x16/10x100
10x14/10x100
8x14/10x100
mn triceps waren echt wasted van die decline small bench, de spotter dreeft me tot het uiterste, thanx. daarom lager gewicht hier maar wel zo diep mogelijk en langzaam.

one arm side raises met pully:
10x10
10x15
8x20
4x25
15x15

pushdown met smal bar:
gewicht nvt

lkkere training!

Laatst bewerkt:
hahahaha die idols:eek: :D

Nice training weer jongen. keep on going;)

Die military press.. is die los of in de smith?
Je bent me verdomme voorbij man, mijn pr is 2x90... (maar tenminste wel zonder hulp :D)

KaLe zei:
Die military press.. is die los of in de smith?
Je bent me verdomme voorbij man, mijn pr is 2x90... (maar tenminste wel zonder hulp :D)

Die zijn los, en idd je loopt nog voor MAAR ik had sinds december alleen nog dummbel press gedaan en sinds een paar weken weer losse seated MP en die stijgt lekker nuin december 6x70 nu 5x85 mss volgende week 3x90:D ;)

Die decline close grip bench press zeker naar aanleiding van dat artikel '10 inch arms'?

En kappen nou met dat 'small' bench press, slaat echt nergens op.

Zelda zei:
Die decline close grip bench press zeker naar aanleiding van dat artikel '10 inch arms'?

En kappen nou met dat 'small' bench press, slaat echt nergens op.

iemand vertelde me die oefening en toen ik hem hier terug las dacht ik, laat ik hem eens doen ter afwisseling.

en hoezo slaat "small" nergens op? Ik pak hem vergeleken bij bankdrukken erg small dus.....

nofear train! zei:
iemand vertelde me die oefening en toen ik hem hier terug las dacht ik, laat ik hem eens doen ter afwisseling.

en hoezo slaat "small" nergens op? Ik pak hem vergeleken bij bankdrukken erg small dus.....

smal = narrow

klein = small

Small grip bench press is een beetje een knullige Engelse vertaling van smal grip bankdrukken. Een Engelsman heeft echt geen idee waar je het over hebt als je dat zegt. Close grip BP is de normale term.

Zelda zei:
smal = narrow

klein = small

Small grip bench press is een beetje een knullige Engelse vertaling van smal grip bankdrukken. Een Engelsman heeft echt geen idee waar je het over hebt als je dat zegt. Close grip BP is de normale term.

narrow dan, ja kijk zelda ik zit op de uvt en niet op de uva dus ja dan krijg je dit soort foutjes he, mijn excuses

Geschoond, graag het log schoon houden van snerende opmerkingen. Volgende keer is het een punt er bij.

nofear train! zei:
narrow dan, ja kijk zelda ik zit op de uvt en niet op de uva dus ja dan krijg je dit soort foutjes he, mijn excuses

:D

Daarom ben ik er om af en toe je handje vast te houden, je weet toch?

nofear train! zei:
Die zijn los, en idd je loopt nog voor MAAR ik had sinds december alleen nog dummbel press gedaan en sinds een paar weken weer losse seated MP en die stijgt lekker nuin december 6x70 nu 5x85 mss volgende week 3x90:D ;)

mwah. vergeet niet dat ik deze oefening pas 3 keer gedaan heb he ;) :D

Maar ik heb net een stukkie van je oude log bekeken, maar je was na 4 maanden al beresterk!

KaLe zei:
mwah. vergeet niet dat ik deze oefening pas 3 keer gedaan heb he ;) :D

Maar ik heb net een stukkie van je oude log bekeken, maar je was na 4 maanden al beresterk!

Dat scheelt idd ook wel ja;) maar vergeet niet dat ik hem pas 3 keer heb gedaan sinds begin december ofzo dus dat die van mij ook nog kan en moet stijgen op korte termijn, wie het eerst zonder hulp een triple op 100 heeft?:D

Netjes thanx, maar beresterk is het verkeerde woord;) het ging relatief gezien goed, maar idd na 4 maanden deed ik denk ik al 6x65mp seated toen heel lang aangemodderd tot 6x70 en toen dummbels en nu op naar de 100:D

Zelda zei:
:D

Daarom ben ik er om af en toe je handje vast te houden, je weet toch?

:D hond

nofear train! zei:
Dat scheelt idd ook wel ja;) maar vergeet niet dat ik hem pas 3 keer heb gedaan sinds begin december ofzo dus dat die van mij ook nog kan en moet stijgen op korte termijn, wie het eerst zonder hulp een triple op 100 heeft?:D

Deal! :)

Nee, gewoon BB style ;)

pull ups:
8xbw
8xbw+10kg
6xbw+16kg
2xbw+20kg
8xbw
8xbw

t-bar row:
10x40