Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2/ 3 jaar goed doortrainen en je dwarft hem, hehe.Hhehe, je zou zo model kunnen zijn blijkt maar weer.2/ 3 jaar goed doortrainen en je dwarft hem, hehe.
De polsen van die gozer lijken wel echt heel dun op die foto.
Waarom pak je bij SQ niet gewoon 95 als max? 93 lijkt me zo raar om mee te rekenen steeds.
Anyway, ben ook geen fan van deloads. Gelukkig kan ik nog redelijk wat voldoening uit m'n assistance halen. Dan heb ik het gevoel dat ik toch nog iets gedaan heb in de gym!

Deadlift repouts kon ik nooit van genieten tijdens wendler. Solid work rico!
Wat is er precies mis met je bench? Je haalt toch je reps? Of heb ik iets gemist?

Je 1RM bij 5x70 is 79kg
Zelfde maar dan voor 8x70 is 87kg
Maw, je bench is wel omhoog gegaan (als je kijkt naar je max). Misschien niet in de hoeveelheid waarop je had gehoopt, maar je staat ook niet stil!
Waarom je bench niet zo snel omhoog gaat kan verschillende redenen hebben. Als ik kijk naar je andere gewichten valt me op dat je MP niet geheel in verhouding is.
Je bench is bijna net zo hoog als de mijne (ik zit rond de 90), maar mijn MP pak ik met hetzelfde aantal reps zo'n 10kg zwaarder. Ik denk dat je bench blijft steken omdat je schouders qua kracht ietsje achter lopen. Misschien is het een idee om ergens een borst oefening te vervangen voor een schouder oefening.
Verder zou ik lekker door blijven gaan met Wendler, want ik denk wel dat je bench ook daarmee wel hoger gaat worden.

gaat goed!
MP bijtrekken en bench is zo 100, merk zelf dat mijn bench stijgt sinds MP ook lekker gaat.