dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed dat je je weer beter voelt. Trainingen zien er goed uit. Suc6 met je te halen gewichten>>>go for it!![]()

"onder"buik is niet apart te trainen. Stevige trainingen verder!
"onder"buik is niet apart te trainen. Stevige trainingen verder!

Hoezo niet? Volgens voel je vaak wel met verschil tussen crunches en leg raises bijvoorbeeld.
Het is één spier, de rectus abdominis. Doordat de spier meerdere tussenpezen heeft, lijkt het alsof het meerdere spieren zijn. Obliques (links en rechts van de rectus abdominis) kun je wel apart trainen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat heb je mij nooit horen zeggen en is ook iets waar ik niet achter sta. Imo zou je met 1 oefening al uit de voeten kunnen. Ware het niet dat je je buik vaak meepakt met bijv. squats en deadlifts. De ene oefening ligt je alleen beter dan de andere. Er zijn mensen die door hun bouw/flexibiliteit/coördinatie een bepaalde oefening makkelijker kunnen doen of juist belemmerd worden bij het juist uitvoeren van die oefening. Variëren in oefeningen, ROM en volume geeft nieuwe prikkels. Je zult zelf uit moeten zoeken wat voor jou werkt.Nice thanks goeie uitleg! Maar, waarom zou je dan aparte oefebingen doen voor buikspieren?
Dat heb je mij nooit horen zeggen en is ook iets waar ik niet achter sta. Imo zou je met 1 oefening al uit de voeten kunnen. Ware het niet dat je je buik vaak meepakt met bijv. squats en deadlifts. De ene oefening ligt je alleen beter dan de andere. Er zijn mensen die door hun bouw/flexibiliteit/coördinatie een bepaalde oefening makkelijker kunnen doen of juist belemmerd worden bij het juist uitvoeren van die oefening. Variëren in oefeningen, ROM en volume geeft nieuwe prikkels. Je zult zelf uit moeten zoeken wat voor jou werkt.

geen 90kg meer met sldl? dacht dat je dat aantal trainingen terug wel nog deed?