- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette training gozer! Jammer van je gewichtsverlies. Het is erg frustrerend als je keihard werkt en toch niet aankomt (of zelfs massa kwijt raakt)!
Morgen begin ik. Heb vorige week maandag en dinsdag nog split getraind, de rest van de week vrij genomen om lekker te herstellen. Ik ga boring but big volgen. Als je wilt kan ik het wel voor je uit typen, PM dan maar even.
Oh en als het goed is komt deze week m'n prowler ook, voor conditie/ explosiviteits-werk.
Is dat dat schema met 22 reps?
Lijkt me echt bizar om te doen zeg :O
Dit zal je dan toch moeten afwisselen met bijv. 5x5 of 531 e.d.?
Nope, boring but big is niets anders dan 1 van de vele vormen van Wendlers 531 systeem. Het houdt kort gezegd in dat je na de main lift op de 531 manier (bijv. met squats) nog eens 5 sets van 10 reps squats doet. Deze 5 sets zijn wel met lichte intensiteit 30%-60%. Vandaar de naam: boring, but big.

Oke, klinkt wel bruut. Maar het gaat dus echt echt om die 4 grote oefeningen om die maximaal uit te breiden/te verbeteren/te vlammen?
En 7 sets squats, Boring big butt![]()
Heb mijn schema nog een laatste aanpassing gegeven, heb meer doelen gesteld. Ma en di enkel vaste gewichten. Do en vr progressieve load. Ik hoop zo meer vooruit te gaan en het meetbaarder te maken....

Belangrijkste les die ik dit jaar geleerd heb op het gebied van krachttraining/ bodybuilding. Doelen stellen en maak een waterdicht plan om die doelen te halen. Je progressie 'plannen' is het halve werk.
OT: Nette bench
Word je vaak misselijk tijdens het trainen?

Klopt idd echt, trainen met doelen werkt zoveel beter. Alleen zodra je achter gaat lopen op een doel wordt het voor mij altijd lastig, daarom heb ik nu alles weer aangescherpt en moet ik nu gewoon knallen.
Thanks! Hij ging ook wel lekker!
Voorheen ging ik vaak misselijk op mijn rug dag, toen ik nog in split trainde. Nu was het opnieuw snikbenauwd (elke maandag is het erg druk) en trok het ff niet meer... Jammer maar helaas!
Heb jij er wel eens last van?
Ps. Ben al een beetje met wendler aan het knexen geweest, heb al een calculatortje enzo![]()
True that.
Hmm, dat is kloten. Ben zelf nooit misselijk eigenlijk. Als het erg warm is zweet ik me wel vaak helemaal kapot.
Ik heb nog een hele handige site voor je. Kun je alles precies invullen (wat je aan materiaal hebt enzovoort en dan rekent hij alles uit. Hoeveel gewicht, welke schijven enz..)
http://www.blackironbeast.com/5/3/1/calculator
Blijf je bij die Boring but big?