broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spieren te kort van lage reps zei hij niet maar van te veel trainen, dat je steeds dezelfde korte beweging blijft maken dus jouw lichaam eraan went en je dus die flexibilteit niet meer nodig hebt oid.Spieren te kort van lage reps is gewoon onzin.
Ik kan wel eens naar je deadlift kijken, maar dan zal je wel naar Groningen moeten komen

Flexibiliteit is wel iets waar teveel mensen te weinig mee doen. Maar een spier kan alleen echt verkorten als je de maximale lengte nooit meer op zoekt. Naast het deadliften en squatten etc, loop je ook gewoon rond toch?Spieren te kort van lage reps zei hij niet maar van te veel trainen, dat je steeds dezelfde korte beweging blijft maken dus jouw lichaam eraan went en je dus die flexibilteit niet meer nodig hebt oid.
Misschien kan @DieNase hier meer over vertellen, check even de laatste post van vorige pagina en deze pagina aub!
Groningen is wel best een eind, maar toch bedankt. Eventueel film ik t en zal ik t wel sturen?
Hoe denk je over rotator cuff warm ups. Heb al tijden last van voorkant van mijn schouder, volgens fysio overbelast, vandaar dat ik die vaak niet direct train.Flexibiliteit is wel iets waar teveel mensen te weinig mee doen. Maar een spier kan alleen echt verkorten als je de maximale lengte nooit meer op zoekt. Naast het deadliften en squatten etc, loop je ook gewoon rond toch?
Ik zou het eerder zoeken in een slechte warm-up/te weinig flexibiliteit, te korte spieren is onzin.
Dan is de diagnose niet goed.Hoe denk je over rotator cuff warm ups. Heb al tijden last van voorkant van mijn schouder, volgens fysio overbelast, vandaar dat ik die vaak niet direct train.
Mij werd toen aangeraden om rotator cuff warm ups te doen voor de training maar had alleen maar t gevoel dat het erger werd, deed meer zeer namelijk.
Daar was ik al bang voor, meerdere keren gegaan en meerdere keren 'overbelast' zowel dokter als fysio. Toen tijd rust genomen maar had niet heel veel geholpen, het is met vlagen dat ik er last van heb. Waar ben jij ook alweer gevestigd?
Schouder overbelast dus raadde de fysio en de sportmasseur aan om twee dagen higher rep te aan, voor de beweging.Dordrecht zit ik. Je vraag snap ik niet, is veel te algemeen.
Wat is overbelast dan? Op basis waarvan? Dat je traint en nu ergens au hebt wil toch niet zeggen dat het overbelast is?Schouder overbelast dus raadde de fysio en de sportmasseur aan om twee dagen higher rep te aan, voor de beweging.
Groningen is wel best een eind, maar toch bedankt. Eventueel film ik t en zal ik t wel sturen?
Zoals DieNase al zegt: op basis waarvan overbelast?Schouder overbelast dus raadde de fysio en de sportmasseur aan om twee dagen higher rep te aan, voor de beweging.
Ja zou dan natuurlijk niet meteen naar 200 gaan maar bijvoorbeeld vandaag 190 proberen.180 was PR toch? Best wel aardige stap om dan voor 200 te gaan![]()
Welkom en thanks voor je feedback! Toevallig gister en vandaag contact gehad met DieNase en hopelijk binnenkort even langs, is wel eindje rijden maar als het mijn schouderproblemen verhelpt is het meer dan waard!Zoals DieNase al zegt: op basis waarvan overbelast?
Iets van mobiliteitsproblemen in de schoudergordel/dysbalans in de spieren/houdingsproblematiek?
Zou het toch nog maar eens goed na laten kijken als ik jou was.
Jup
Nee jij bent de enige die ze zo geeft