MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ga eens een tijdje met db werken , laat de bb effe links liggen , werkte bij mij wel altijd
Hoe bedoel je? Heb je het over de deadlift?

Mijn trainingen gaan super, iedere training progressie en ik groei als kool :D. Wat veel bb-ers doen is veel te snel teveel willen en gaan snel overtrainen. Ik train pas 2 maanden weer dus voor massa niet teveel setjes doen. Na een tijdje verander ik weer mijn schema.

goeie deadlift!

Hoe bedoel je? Heb je het over de deadlift?

Mijn trainingen gaan super, iedere training progressie en ik groei als kool :D. Wat veel bb-ers doen is veel te snel teveel willen en gaan snel overtrainen. Ik train pas 2 maanden weer dus voor massa niet teveel setjes doen. Na een tijdje verander ik weer mijn schema.

t.a.v je polsen bedoel ik ;)

Ok ik begrijp, thnx

Dat probleem met mijn hand/pols heeft gelukkig niets te maken met de trainingen. Deze had ik buiten de sportschool opgelopen met til werkzaamheden. Gewoon ff wat rust nemen, misschien volgende keer weer de benen trainen hehehe.

Sumo DL is lekkah!:thumbs:

Ik ben ook altijd sterker op de sumo dan op de conventionele, jij ook?

Vrijdag: schema A Rug/Borst

Buik
Hanging leg raises
20 reps
15 reps

Rug
sumo deadlift
12x80kg PR
10x100kg PR
5x110kg PR

chins-thumbless overhand grip (breed)
5xbw PR
2xbw (voelde een kleine steek in mijn pols/hand vanwege die blessure die ik tijdje terug opliep)
3xbw

cable row
12x60kg
10x70kg PR
5x75kg PR

bw=96kg

De pols hield het op zich heel goed... zodra er gewicht op stond en ik de hoek van de hand/pols niet veranderde was er niets aan de hand. De pols was wel gevoelig op het einde van de rugtraining. bb incline geprobeerd maar merkt dat het onmogelijk was mijn pols te ontlasten. Wil een echte zware blessure voorkomen dus helaas geen borst gedaan.

Lekkere DL; pas alleen beetje op voor overstrekking van je hams, want die worden pittig belast bij de Sumo. Ziet er goed uit.:D;)

Whoow Ruige Deadlifts daar!

Sumo DL is lekkah!:thumbs:

Ik ben ook altijd sterker op de sumo dan op de conventionele, jij ook?
Heb de conventionele nog nooit echt gedaan. Top deadlifters trekken de top gewichten op de conventionele en niet de sumo dacht ik.
Lekkere DL; pas alleen beetje op voor overstrekking van je hams, want die worden pittig belast bij de Sumo. Ziet er goed uit.:D;)
Heb daar helemaal geen last van. Ik doe dan ook erg weinig met mijn benen omdat ik al zo laag sta (sta ook heeeel breed) Alles gaat vanuit mijn rug en een beetje benen. Misschien over een tijdje de conventionele eens doen.
Thnx, ging wel lekker.

Ga voor de zekerheid de pols nog wat rust geven en morgen mijn benen weer trainen. Ff die k*t training van 31 dec goed maken.

Heb de conventionele nog nooit echt gedaan. Top deadlifters trekken de top gewichten op de conventionele en niet de sumo dacht ik.
Dat verschilt van DLer tot DLer
Andy Bolton
[Link niet meer beschikbaar]
Richard Kelly
[Link niet meer beschikbaar]

Had dat probleempje met de pols toch een beetje onderschat :(... zojuist leun ik op mijn pols hoor ik een knak en voel ik iets weer op zijn plaats schieten. Meteen geen pijn meer en voelt weer goed aan.

Hmmm wat zou dat zijn geweest? Een botje een soort van uit de kom? (weet wel dat dat niet bij je pols kan, maar er schoot iets weer terug in de juiste plaats). Denk dat ik nu toch nog even rustig aan moet doen, ookal voelt mijn pols nu weer lekker.

En ben ik daarmee gisteren gaan deadliften... toch geluk gehad.

Dus morgen krijgen jullie van mij een benen training... en ik wil de 120kg gaan squaten!!!!! :wl:

Kijk uit met die pols...
Kan het misschien door zwaar bankdrukken komen. Met die oefening belast je je pols het meeste in principe?

Heel veel s6 met het squatten morgen..Gaat je lukken maat!

@ mugje bruute filmpjes

squat ze morgen bro! ;)

Kijk uit met die pols...
Kan het misschien door zwaar bankdrukken komen. Met die oefening belast je je pols het meeste in principe?

Heel veel s6 met het squatten morgen..Gaat je lukken maat!
Dat is de reden dat ik geen borst meer na de rug had gedaan. Verder heb ik geen borst meer getraind nadat ik mijn pols blesseerde.

Thnx jongen ;)
Net gedaan en ging lekker

Maandag: Schema D: Benen (2e keer in een week)

Buik
hanging leg raises
20reps
15reps

Benen
parallel squat
12x90kg
10x100kg PR
7x110kg PR
5x120kg PR

leg extension
12x65kg
9x75kg
6x80kg

leg curl
12x45kg
10x50kg PR
7x55kg PR

calf raises
12x75kg PR
10x85kg PR
7x90kg PR
6x95kg PR

Eindelijk de oudjaarstraining goed gedaan. Ging erg lekker en een mooi PR op de squat, de 120kg :D... daar ben ik heel blij mee!

In dik een maand 30kg zwaarder in mijn top squat gaan zitten :wl:... super!
70gr. dextrose en zometeen een carb/whey shake en dan maar groeien.

squats knallen!

De rooie PR Golf hiero! Netjes, zij die andere allemaal Rep Pr's?

De opbouwende setjes zijn over het algemeen rep PR's en de top set een kg PR. Allebei super belangrijk.

Spuugt meneer er even een reeks PRs uit, knap hoor! Zeker de squats gaan lekker zo te kijk.

sterke squat man :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven