Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maandag: Schema D: Benen (2e keer in een week)
Buik
hanging leg raises
20reps
15reps
Benen
parallel squat
12x90kg
10x100kg PR
7x110kg PR
5x120kg PR
leg extension
12x65kg
9x75kg
6x80kg
leg curl
12x45kg
10x50kg PR
7x55kg PR
calf raises
12x75kg PR
10x85kg PR
7x90kg PR
6x95kg PR
Eindelijk de oudjaarstraining goed gedaan. Ging erg lekker en een mooi PR op de squat, de 120kg... daar ben ik heel blij mee!
In dik een maand 30kg zwaarder in mijn top squat gaan zitten... super!
70gr. dextrose en zometeen een carb/whey shake en dan maar groeien.
, maar een leuke optie voor het 1e halfjaar; goed getraind maat.(ik heb overigens 5 ontstekingen, waarvan 1 in mijn kies (de rest in mijn keel;die wordt vanmiddag behandeld) 

Dit soort spugen bevalt me beter dan die op 31 dec toen ik de toilet onveilig was aan het maken.Spuugt meneer er even een reeks PRs uit, knap hoor! Zeker de squats gaan lekker zo te kijk.

Thnx Herkuul!
Was wel heel zwaar die 120kg, maar ben er zeker blij mee.damn dude, 30kg erbij op de barbell is allesbehalve slecht ...![]()
Hahaha, die kon ik terug verwachten en moet ook beter, altijd beter! Extensions is een hele lekkere oefening, zeker na de squat... lekker brandendamn , pussey-gewichten chick , kom op man je kan veel beter5 * 120 is idd netjes , maar ook die leg-extenions zijn niet mis

Vraag me soms wel af wat ik 1RM zou kunnen. Maar ga me daar niet mee bezighouden, ik ben een bb-er en geen pl-er.Met die 5x120 zou je bij 1 rep tegen de 140-150kg aanzitten. Niet meteen proberen, maar een leuke optie voor het 1e halfjaar; goed getraind maat.(ik heb overigens 5 ontstekingen, waarvan 1 in mijn kies (de rest in mijn keel;die wordt vanmiddag behandeld)
Zal beter naar je luisteren en trainen op het moment dat ik weer fit ben.![]()
#1,5 #2 en #2,5. Lekker die onderarmen en handen aanpakken!!!Maandag: Schema D: Benen (2e keer in een week)
Buik
hanging leg raises
20reps
15reps
Benen
parallel squat
12x90kg
10x100kg PR
7x110kg PR
5x120kg PR
leg extension
12x65kg
9x75kg
6x80kg
leg curl
12x45kg
10x50kg PR
7x55kg PR
calf raises
12x75kg PR
10x85kg PR
7x90kg PR
6x95kg PR
Eindelijk de oudjaarstraining goed gedaan. Ging erg lekker en een mooi PR op de squat, de 120kg... daar ben ik heel blij mee!
In dik een maand 30kg zwaarder in mijn top squat gaan zitten... super!
70gr. dextrose en zometeen een carb/whey shake en dan maar groeien.
Beetje op verkeken
. Krijg de #1,5 net niet dicht. Wat zijn die krengen zwaar!!! Flink blijven oefenen dus.Begrijp ook niet dat gasten alleen maar whey shakes nemen, de combinatie is juist belangrijk.Heel goed topper! Vooral dat soort shakes zijn super om te groeien.
Veel sporters nemen alleen eiwitten alleen het gaat er juist om dat die stoffen als bouwstenen worden gebruikt. Met de juiste carbs en dextrose lukt dat perfect!
Gefeliciteerd met je mooie pr! pfff 120 kg erg zwaar en goed van je.
Groeten,
SgTmoSSad
Beetje op verkeken. Krijg de #1,5 net niet dicht. Wat zijn die krengen zwaar!!! Flink blijven oefenen dus.
Begrijp ook niet dat gasten alleen maar whey shakes nemen, de combinatie is juist belangrijk.
120kg was ook erg zwaar, denk dat ik daar nog even op blijf voordat ik zwaarder ga. Wil dat mijn houding wel goed blijft.
Verder niemand opmerkingen op mijn fullbody schema?
Goed voor massa, maar te klein voor definitie IMO. Zou zelf een paar isolatie-oefeningen erbij pakken: leg ext./incline curlen/shrugs etc.

)
Woensdag: Schema D: Benen (ja alweer voor de 3e keer)
Buik
hanging leg raises
20reps
15reps
Benen
parallel squat
12x100kg PR
9x110kg PR
7x110kg
3x120kg
leg extension
12x65kg
10x75kg
8x80kg PR
leg curl
12x50kg PR
7x60kg PR
4x60kg fail
calf raises
12x80kg PR
9x90kg PR
8x95kg PR
6x100kg PR
Wtf had gewoon niet door dat ik bij de eerste set squat (na de warming-up) geen 90 maar 100kg erop had liggen. Tijdens de eerste set d8 ik wat is die 90kg ****ing zwaar!!! Echt blij dat ik die er 12 met clean reps uitperste. Helaas toen ik bij de 120kg aankwam was ik helemaal op en kon er maar 3 doen.
Als ik morgen nog kan lopen dan weet ik het niet meer.
Verder iedereen thnx voor advies over het fullbody schema. Ik ga het schema nog wat uitbreiden met een aantal oefeningen zodat ik iedere dag 5/6 oefeningen doe. Dit schema zal ik binnenkort posten!
Het gaat weer lekker met mijn pols, geen last meer van. Maar voor de zekerheid geef ik deze toch nog wat rust.
Vind het eigenlijk niet erg, want begin erg verslaaft te worden aan benen trainen... heerlijk! En aangezien ik nog maar een paar weken heb om nog flink wat massa te pakken totdat de 3 maanden voorbij zijn is de squat daar ideaal voor.
Ik ga met mijn split schema nog door tot judgements day (20 jan)!! Daarna ga ik voor het eerst eens een totaal ander schema doen... fullbody.
Het gaat een schema worden met alleen basic compound oefeningen:
Fullbody (3 dagen schema)
Dag 1:
Squat
Bench press
Chins
Dag 2:
Deadlift
Dips
Shoulder press
Dag 3:
Lunges
BOR
Pull-over
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden daar ik nog nooit full body heb getraind. Weet dat het niet veel oefeningen zijn... maar met deze compound oefeningen pak je je hele lichaam imo.
Edit: Mijn CoC's zijn binnen#1,5 #2 en #2,5. Lekker die onderarmen en handen aanpakken!!!
Hahaha, heb ik nooit gepost. Denk dat jullie ook niet willen weten wat ik eet, zal in jullie ogen zeer ongezond zijn.Goed die buktraining voor de echte training net als bij mij!
Zo kan je die belangrijke chickies spier nooit vergeten.....
Zeer goede training met spartaanse oefeningen en veel PR`s.
Goed en schoon bulken en hoog in je eiwitten zitten. Heb nog weinig over je voeding gelezen. Heb ik iets gemist of kan je daar iets over posten'?
.