Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zondag: Schema C: Schouders/Onderarmen (na 2 weken werd het weer eens tijd!)

Buik
hanging legs raises
20reps
15reps

Schouders
dumbbell shoulderpress
12x18kg
8x20kg
7x20kg

dumbbell front raises
10x12kg
10x12kg
10x12kg

cable side raises
7x10kg (voorlangs) 5x10kg (achterlangs)
6x10kg (voorlangs) 4x10kg (achterlangs)

shrugs
12x30kg
9x34kg
8x36kg

Onderarmen
Grippers
20reps close CoC guide
4reps parallel CoC #1.5

palms down barbell wrist curls
22x12,5kg PR
9x16,5kg PR
7x16,5kg

palms up barbell wrist curls
24x28,5kg PR
10x32,5kg
10x32,5kg

Deze training is bijna op nivo voordat ik de polsblessure kreeg, dus best tevrede mee.
De onderarmen gaan goed vooruit. Heb de laatste dagen met de CoC zitten spelen :D. Merk dat dit goed helpt bij de palmsdown bb wrist curl, daar had ik moeite mee de bar in mijn handen op te sluiten.

Laatst bewerkt:
Wil je ze van mij overnemen/lenen die grippertjes; doe er toch geen zak meer mee. Deed wel eens wedstrijdjes in Duitsland, maar zie mezelf die moeite niet meer doen. Ik heb RB100/130/160/180/210C/240C/260C.
Thnx Marco, denk niet dat het nodig is. Merk toch dat wanneer je je handen goed rust geeft en 2/3 keer per week traint je handen snel sterk worden. Zit nu 1 cm voor close, terwijl ik de eerste keer niet eens tot parallel kwam. Gewoon geduld hebben.

Waarom train je er zelf niet meer mee? Zie toch een aantal strongmen bij de gripper topic in die dingen knijpen. Heb je daar geen voordeel mee in wedstrijden?

Zondag: Schema C: Schouders/Onderarmen (na 2 weken werd het weer eens tijd!)

Buik
hanging legs raises
20reps
15reps

Schouders
dumbbell shoulderpress
12x18kg
8x20kg
7x20kg

dumbbell front raises
10x12kg
10x12kg
10x12kg

cable side raises (nieuw)
7x10kg (voorlangs) 5x10kg (achterlangs)

shrugs
12x30kg
9x34kg
8x36kg

Onderarmen
Grippers
20reps close CoC guide
4reps parallel CoC #1.5

palms down barbell wrist curls
22x12,5kg PR
9x16,5kg PR
7x16,5kg

palms up barbell wrist curls
24x28,5kg PR
10x32,5kg
10x32,5kg

Deze training is bijna op nivo voordat ik de polsblessure kreeg, dus best tevrede mee.
De onderarmen gaan goed vooruit. Heb de laatste dagen met de CoC zitten spelen :D. Merk dat dit goed helpt bij de palmsdown bb wrist curl, daar had ik moeite mee de bar in mijn handen op te sluiten.

Goede training maatje!
Ik heb ook lekker die onderarmen aangepakt vandaag, pijnlijk he?
Doe je die hanging leg raises met knieen of straight leg?
Als het met straight leg is dan ;:bow2:
Wel heel langzaam uitvoeren!

Onderarmen
Grippers
20reps close CoC guide
4reps parallel CoC #1.5

Wat is bovenstaande oefening?

verdomd nette side raises !!!

nette training weer man!

Lekker training! Mooie Front Raises!

Goede training maatje!
Ik heb ook lekker die onderarmen aangepakt vandaag, pijnlijk he?
Doe je die hanging leg raises met knieen of straight leg?
Als het met straight leg is dan ;:bow2:
Wel heel langzaam uitvoeren!

Onderarmen
Grippers
20reps close CoC guide
4reps parallel CoC #1.5

Wat is bovenstaande oefening?
Om eerlijk te zijn gaat de leg raise niet erg langzaam. Ik trek de benen omhoog en probeer ff vast te houden boven. En het is een leg raise, anders zou het een knee raise zijn. Maar voel deze toch goed in de buik.

Je weet toch wel wat grippers zijn? Van die knijp gevallen om je handen/onderarmen mee te trainen.
Een CoC is het merk gripper, Captain of Crush. Zijn de beste die er zijn, monsterlijk zwaar.
[Link niet meer beschikbaar]
Er is hier ook een heus topic over http://forum.dutchbodybuilding.com/f218/grote-captains-crush-gripper-topic-139952/index61.html. We hebben hier 2 man op dit forum die certified #3 zijn. Dat is een hele prestatie. Over de hele wereld ongeveer 160 man die dat ooit is gelukt. De sterkste #4 zijn door 5 man ooit geclosed.

verdomd nette side raises !!!
Thnx, voel ik zo lekker branden. Sides moeten groeien.

Ja eindelijk weer de schouders, was lang geleden. Thnx

Lekker training! Mooie Front Raises!
Vond de shoulder press en de front beetje tegenvallen. Maar voelde ze toch goed. Thnx

bedoel je met de side-raises achterlangs de bent over lat raises of lees ik het verkeerd

ik denk staand aan pulley.

Ik denk dat sommigen lateral met latissimus verwarren: lat raise = lateral raise ofwel sideraise, lat pulley = latissimus pulley.

ja dat weet ik niet paljas of sommige dat doen , geen idee eigenlijk - ik weet wel dat er een verschil tussen een lateral raise - side lateral raise - bent over lateral raise oftewel voor/zij/achterkant schouders

bedoel je met de side-raises achterlangs de bent over lat raises of lees ik het verkeerd
Is gewoon een cable side raise waarbij ik eerst 7 reps voorlangs start (arm voor de buik). Daarna doe ik er nog een aantal tot fail achterlangs (arm achter mijn onderrug). Merk dat die kleine variatie goed de zijkop van de delts pakt. En is idd aan een pully.

Begrijp je :D?

ja , je maakt een cable -side raise + de beweging begint vanachter je rug . we komen er wel uit zie je wel

Is gewoon een cable side raise waarbij ik eerst 7 reps voorlangs start (arm voor de buik). Daarna doe ik er nog een aantal tot fail achterlangs (arm achter mijn onderrug). Merk dat die kleine variatie goed de zijkop van de delts pakt. En is idd aan een pully.

Begrijp je :D?
tis echt een super oefening !! Pak je ook achterkant schouder? daar voel ik m namelijk niet

nee , het is zijkant-schouder , maar door de superset ga je hem wel voelen

Thnx Marco, denk niet dat het nodig is. Merk toch dat wanneer je je handen goed rust geeft en 2/3 keer per week traint je handen snel sterk worden. Zit nu 1 cm voor close, terwijl ik de eerste keer niet eens tot parallel kwam. Gewoon geduld hebben.

Waarom train je er zelf niet meer mee? Zie toch een aantal strongmen bij de gripper topic in die dingen knijpen. Heb je daar geen voordeel mee in wedstrijden?

Ik haal voor de kracht in mijn armen liever 2 zware dumbbells uit de kast en houdt die zo lang mogelijk vast;):maar dat is ieder zijn/haar keuze.

Je weet toch wel wat grippers zijn? Van die knijp gevallen om je handen/onderarmen mee te trainen.
Een CoC is het merk gripper, Captain of Crush. Zijn de beste die er zijn, monsterlijk zwaar.
[Link niet meer beschikbaar]
Er is hier ook een heus topic over http://forum.dutchbodybuilding.com/f218/grote-captains-crush-gripper-topic-139952/index61.html. We hebben hier 2 man op dit forum die certified #3 zijn. Dat is een hele prestatie. Over de hele wereld ongeveer 160 man die dat ooit is gelukt. De sterkste #4 zijn door 5 man ooit geclosed.

Gast,

Nog nooit van gehoord maar wel eens gezien! Ziet er goed uit die dingen.
ALs je ze koopt kan je ze maar op 1 stand zetten of verschillende?
En wat train je ermee je polsen en onderarmen?

Ik ga ze afhankelijk van je reactie kopen..thanks alvast

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven