- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Alles zo strikt mogelijk. Soms de laatste rep een beetje momentum om een extra rep eruit te krijgen.
Goed zo beest!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles zo strikt mogelijk. Soms de laatste rep een beetje momentum om een extra rep eruit te krijgen.

Nou koekie heb ff de oefening gecheckt, maar wil je mij dood hebben? t*ring wat een oefening.
Joh, zelfs ik kon 'm met m'n dikke lijf!Nou koekie heb ff de oefening gecheckt, maar wil je mij dood hebben? t*ring wat een oefening.

Zo probeer ik ook altijd te trainen. Explosief in de positieve reps. Toch blijf ik het vreemd vinden dat Yates de squats als laatste been oefening deed als dat nadelig is voor maximale spiergroei.
Yates had een vrij ernstige heupblessure waardoor hij een hele tijd helemaal niet heeft kunnen squatten. Vandaar.
Hij is van mening dat squatten niet essentieel is voor een goede beenspier-ontwikkeling. Maarja hij heeft makkelijk praten z'n benen waren al bruut voor die blessure.
Lekker doorgetraind MC, mooie beentraining.
Train je (tijdelijk) weer ff alleen, of is Rookie weer van de partij?
Vergelijk met Yates is ook zwaar kansloos. Het zijn gewoon wat ideeën die ik dan oppik. Sommige goed en andere weer wat minder.Yates had een vrij ernstige heupblessure waardoor hij een hele tijd helemaal niet heeft kunnen squatten. Vandaar.
Hij is van mening dat squatten niet essentieel is voor een goede beenspier-ontwikkeling. Maarja hij heeft makkelijk praten z'n benen waren al bruut voor die blessure.
Lekker doorgetraind MC, mooie beentraining.
Train je (tijdelijk) weer ff alleen, of is Rookie weer van de partij?

Thnx gerre.lekkere squats bro!
hoe diep is full bij jou? rippetoe-full?

Hoop het wel, want ik zie de truckpull wedstrijd zo in duigen vallen. We hebben nog maar 7 weken.

Nope geen crack. Heb zelfs mijn voeding omlaag geschroefd. Dit was puur op wilskracht.Wtf?? Wat zet jij een poten training weg man! Zit je ook aan de crack zoals ik ofzow? Zo niet, helemaal über!![]()
Nergens voor nodig als ik jou trainingen zie. Wij 30-ers zijn nog niet afgeschreven.Nou, komt 'ie dan heh....
(ik voel me klein nu...)

Idd bij mij vandaag de kuiten, balen was dat.mijn hams raken ook maar net mijn kuiten, ben ook een 'stijve boer'
als ik dieper dan dat ga schiet er de kramp in en dan ben ik nog niet thuis hoor![]()
Nee, daar had ik gelukkig geen last van.

Maandag: Benen
Buik
crunches 2x50reps
side crunches 2x50reps
leg raise 50 reps
full squat
15x80kg PR
12x100kg PR
10x110kg PR
6x125kg PR
leg press
15x100kg PR