XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nou koekie heb ff de oefening gecheckt, maar wil je mij dood hebben? t*ring wat een oefening.

Haha echt een bruute oefening zit ook sinds 3 weken in mijn schema!
Eerste keer dat ik die oefening deed heb ik gewoon serieus 2 dagen zware spierpijn in me
buik gehad en ik heb normaal nooit spierpijn in me buik!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.264
Maandag: Benen

Buik
crunches 2x50reps
side crunches 2x50reps
leg raise 50 reps

full squat
15x80kg PR
12x100kg PR
10x110kg PR
6x125kg PR

leg press
15x100kg PR
12x120kg PR
10x150kg PR

leg extension
12x65kg
10x70kg
8x75kg

leg curl
15x45kg
12x50kg
10x55kg

calf raise
xxx

Deze training krijgt op de schaal van hardcore een 10!
Wat heb ik zitten brullen in de gym met de squats. Reppen totdat je bijna flauw valt en dan hoe dan ook nog 2 reps pakken. Kreeg van een aantal beren complimenten voor deze sessie. :D

Helaas zater er geen pr's meer in bij de iso-oefeningen. Had wel extreme krampen in mijn kuiten. Er zat geen calf raise meer in daardoor. En de cardio was ook niet nodig vandaag, had er geen energie meer voor. Squat was genoeg cardio.

Zo probeer ik ook altijd te trainen. Explosief in de positieve reps. Toch blijf ik het vreemd vinden dat Yates de squats als laatste been oefening deed als dat nadelig is voor maximale spiergroei.

Yates had een vrij ernstige heupblessure waardoor hij een hele tijd helemaal niet heeft kunnen squatten. Vandaar.
Hij is van mening dat squatten niet essentieel is voor een goede beenspier-ontwikkeling. Maarja hij heeft makkelijk praten z'n benen waren al bruut voor die blessure.

Lekker doorgetraind MC, mooie beentraining.
Train je (tijdelijk) weer ff alleen, of is Rookie weer van de partij?

lekkere squats bro!
hoe diep is full bij jou? rippetoe-full?

Yates had een vrij ernstige heupblessure waardoor hij een hele tijd helemaal niet heeft kunnen squatten. Vandaar.
Hij is van mening dat squatten niet essentieel is voor een goede beenspier-ontwikkeling. Maarja hij heeft makkelijk praten z'n benen waren al bruut voor die blessure.

moest/moet werken , iets met standby diensten.

worst case scenario ben ik elke avond de sjaak. Maar dit is ff drukke tijd op mn job...verwacht de rest van de week niet te hoeven.
Heb momenteel ook een kleine cut ingelast dus kan sowieso niet op het niveau mee komen.

Wtf?? Wat zet jij een poten training weg man! Zit je ook aan de crack zoals ik ofzow? Zo niet, helemaal über! ;)

• #2.271

Vergelijk met Yates is ook zwaar kansloos. Het zijn gewoon wat ideeën die ik dan oppik. Sommige goed en andere weer wat minder. ;)

Helaas train ik nu weer een tijdje alleen. Mijn maat laat me in de steek. Dus gaan we alleen hardcore verder.

Thnx Loo.
lekkere squats bro!
hoe diep is full bij jou? rippetoe-full?
Thnx gerre.
Ik ga dieper dan de rippetoe squats, echter raken mijn hams niet mijn kuiten. Helaas ben ik niet zo flexibel.
moest/moet werken , iets met :stfu::flipoff::nanner::duh:.
:D
Hoop het wel, want ik zie de truckpull wedstrijd zo in duigen vallen. We hebben nog maar 7 weken. :sad:

En dan zit ie nog in een cut ook. :huilen:

Zorg maar dat je snel wat spekkie kwijt bent maat. We moeten binnenkort echt gaan knallen anders wordt het kansloos.
Wtf?? Wat zet jij een poten training weg man! Zit je ook aan de crack zoals ik ofzow? Zo niet, helemaal über! ;)
Nope geen crack. Heb zelfs mijn voeding omlaag geschroefd. Dit was puur op wilskracht.

Nou, komt 'ie dan heh....

:bow::bow::bow::bow::bow:

(ik voel me klein nu... :o)

mijn hams raken ook maar net mijn kuiten, ben ook een 'stijve boer' :D
als ik dieper dan dat ga schiet er de kramp in en dan ben ik nog niet thuis hoor :D

Heb je geen koppijn als je zo benen hebt geknald?

• #2.275
Nou, komt 'ie dan heh....

:bow::bow::bow::bow::bow:

(ik voel me klein nu... :o)
Nergens voor nodig als ik jou trainingen zie. Wij 30-ers zijn nog niet afgeschreven. ;)

mijn hams raken ook maar net mijn kuiten, ben ook een 'stijve boer' :D
als ik dieper dan dat ga schiet er de kramp in en dan ben ik nog niet thuis hoor :D
Idd bij mij vandaag de kuiten, balen was dat.
Heb je geen koppijn als je zo benen hebt geknald?
Nee, daar had ik gelukkig geen last van.

Moet er wel bij zeggen dat dit de laatste knal week is. Daarna ga ik in de deload voor een klein weekje.

Dit komt dan perfect uit voor de wedstrijd van 6 september. Ik ben helemaal gefocust op dit evenement. Wil daar toch goed gaan presteren. Niveau daar is anders, is het Nederlands kampioenschap met echt sterke kerels.

Het is nog maar kort dag, maar hoop voor die periode nog flinke krachtgains te maken. Ben dan in elk geval een stuk sterker dan tijdens de vorige wedstrijd.

haha, we zijn idd nog niet afgeschreven! We zullen die groentjes es ff een poepie laten ruiken (bij voorkeur een whey scheet :D Die zijn het ergste haha)

Hoe lang train jij nu? Je bent flink sterk!

• #2.277
Met fysio begonnen en daarna wat fitness maar dat mag ik niet meetellen. Woog toen 62kg bij 194cm. :o

Zal 8 jaar zijn waarin wat mindere perioden zaten natuurlijk. Ben toen van 62kg naar 100kg, all naturel.

Helaas kwam daarna een mindere periode waarin ik dik 4 jaar niets meer heb gedaan. Al mijn massa als sneeuw voor de zon weg. :(
Ben nu sinds oktober 2008 weer begonnen, dus bijna 9 maanden weer lekker knallen. Van 88kg naar 104kg momenteel.

Het gaat een stuk sneller dan ik had verwacht, zit nu vermoed ik niet zo ver meer van het niveau van toen.

Goed bezig man! Sjah, spier geheugen moet ik het ok van hebben.... Na lange tijd (motor ongeluk enzow :() weer begonnen 4,5 maand geleden, 12 kilo gegaind, 3% vet kwijt! Zit nu op 10% heerlijk :D 87 kilo nu bij 1.81... niet slecht toch?

Goede training; moet ik je dan maar assisteren op de truckpull???;)

Maandag: Benen

Buik
crunches 2x50reps
side crunches 2x50reps
leg raise 50 reps

full squat
15x80kg PR
12x100kg PR
10x110kg PR
6x125kg PR

leg press
15x100kg PR
12x120kg PR
10x150kg PR

Jij maakt graag van alles een pr? Hoe kan 15x80 squat of 10x150 leg press in godsnaam nog een serieuze pr voor je zijn? :scratch:

En waarom doe je isolatie op je core voor je squats? Hiermee die je af te werken, je verliest teveel corekracht voor je squats.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven