Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.321
Zaterdag: Buik/Cardio

Buik
xxx

Cardio
36:49min - 32:17min cardiozone - 501kcal - 138avg

Gewoon mijn buik vergeten. :o

hahaah :roflol:
Gaat ie naar de sportschool, moet ie twee dingen doen en vergeet ie de helft.
Goed bezig.

• #2.323
Weer een bevestiging dat die ochtend trainingen niks voor mij zijn. :D

Zaterdag: Buik/Cardio

Buik
xxx

Cardio
36:49min - 32:17min cardiozone - 501kcal - 138avg

Gewoon mijn buik vergeten. :o

hahaah :roflol:
Gaat ie naar de sportschool, moet ie twee dingen doen en vergeet ie de helft.
Goed bezig.

Weer een bevestiging dat die ochtend trainingen niks voor mij zijn. :D

lame :roflol: dan ben je wel officieel een lamme tak.
gaat lekker met die polar he:D

• #2.325
Idd als ik zo de afgelopen 9 maanden vergelijk met de 4 jaren daarvoor wordt ik steeds lammer. :rolleyes:

Polar gaat super... conditie wordt ook steeds beter, heb er al wat minder moeite mee vol te houden.

zo ik heb onwijs spierpijn in mn hams :P weet niet of dat van het fietsen komt of van de rug training gister....vermoedelijk gewoon omdat ik de laatste 3weken geen jack shit heb gedaan

wanneer komen er picca's?

• #2.328
Deze vraag wordt de laatste tijd wel heel veel gesteld. Zit nu halverwege mijn bb-schema. Ff een deload en dan weer 6 weken knallen. Daarna wil ik weer eens een pic posten. Camera ligt nu ter reparatie of vervanging bij de leverancier. Hoop deze dan toch weer terug te hebben.

ik ben ook best bereid met mn phones een picca te schieten :D

• #2.330
Daar ga ik niet voor, moet fatsoenlijke kwaliteit zijn. Is niet te vergelijken met een lens van betere kwaliteit.

Laatst bewerkt:
benieuwd naar je picca s tegen die tijd!

Flink cardio; je verbrandt veel kcal in een ruim half uurtje. Ik krijg zelf mijn hartslag amper boven de 100. En buik kun je thuis altijd nog doen.:)

• #2.333
500kcal is wel het maximale wat ik wil gaan per cardio. Doelen ga je toch niet halen in een week, dus gewoon geleidelijk aan allemaal.

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

Na de deload ga ik gewoon verder met het schema waarmee ik bezig was, echter zal ik een aantal oefeningen vervangen om zo de spieren vanuit een andere hoek te belasten.

Ook wil ik een aantal zwakke plekken met bepaalde oefeningen specifiek aanpakken. Met name de quads. Deze ontwikkelen zich wel, met name de separatie tussen de spieren begint steeds duidelijker te worden en dat terwijl ik niet eens zo droog ben. Helaas ontbreekt het aan een fatsoenlijke sweep (buitenste kop).
Deze ga ik de komende periode eens goed aanpakken en niet met waardeloze iso-oefeningen. Ik voeg de front squat toe aan de back squat. Deze ga ik per training afwisselen. De leg press met een smalle stand van de voeten en lunges. Ook ga ik eens een hamstring raise proberen.
Tevens de kuiten eens vanuit een andere hoek belasten, met name de soleus.

Borst/Biceps
bb incline press
db press
chest dips

db incline curl
bb curl
preacher curls

Rug/Rear delts/Onderarmen
db row
pull up
chest supported t-bar
deadlift
crossed pull-over

up wrist curl
down wrist curl

Schouders/Triceps
push press
seated db front press
side raise
narrow grip upright row

cgbp
triceps pushdown
triceps extension

Benen
squat/front squat
leg press
barbell lunge
hamstring raise
seated calf raise

Rood zijn nieuwe oefeningen.

Laatst bewerkt:
soleus :roflol: mij niet gezien..daar ga je echt last mee krijg met cardio.

• #2.335
De soleus is idd mega grappig.
Verklaar je nader waarom ik last ga krijgen met cardio.

nou sowieso de eerste paar keren ga je kapot met cardio :D omdat die spier veel "werk" doet bij het afwikkelen...ik heb er destijds een blessure aan gehad.

Met een legpress gaat je dat wel lukken denk ik zo
Misschien is een full squat met een zeer smalle stand ook een optie
Maar dan ook smal ( voeten bijna naast elkaar )
Mooi schema trouwens

• #2.338
nou sowieso de eerste paar keren ga je kapot met cardio :D omdat die spier veel "werk" doet bij het afwikkelen...ik heb er destijds een blessure aan gehad.
Sinds ik cardio doe en geen HIIT meer heb ik helemaal geen last meer van mijn kuiten. En last was ook een groot woord, eerder gewoon wat spierpijn.

Standing calf raise hebben we nu wel lang genoeg gedaan, ik mis gewoon de seated versie. Wil die versie gaan doen zoals die powerlifter in onze gym laatst deed, flinke dumbbell op de knieën leggen en een houten blokje onder de voeten.
Met een legpress gaat je dat wel lukken denk ik zo
Misschien is een full squat met een zeer smalle stand ook een optie
Maar dan ook smal ( voeten bijna naast elkaar )
Mooi schema trouwens
Full squats met een smalle stand gaat mij niet lukken, krijg ik last van mijn knieën. Of ik zou minder diep moeten zakken, eerste deel is toch meer quads belasting als ik het goed heb. Ik ga hier eens wat mee experimenteren. Thnx.

ik zou staand calf raises doen. Soleus pak je al mee met squatten namelijk.

we zullen zien bro ! ik hoop voor je dat je er geen last van gaat krijgen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven