- Waardering
- 3.522
Vandaag weer helemaal blij. Dit weekend is het hard gegaan en dat vervelende buikje is weer verdwenen. Zit nog wel een laagje maar momenteel zit ik qua vet% lager dan de foto's die ik 6 maanden geleden had gepost en nu in mijn persoonlijke pagina staan. 
Zit nu 3 weken een stuk lager in de calorieën (carbs). De eerste weken leek het maar niet op te schieten. Lichaam heeft volgens mij toch een tijdje nodig zich aan te passen.
Ik ga dit nog een week volhouden tijdens de deload, kijken of ik misschien nog wat abs te voorschijn kan toveren. Ruim 3 weken geleden woog ik nog 107kg… vandaag gewogen en zit op de 101kg. Daarna ga ik weer lekker bulken.
Vanavond schouders/tricpes deload.

Zit nu 3 weken een stuk lager in de calorieën (carbs). De eerste weken leek het maar niet op te schieten. Lichaam heeft volgens mij toch een tijdje nodig zich aan te passen.
Ik ga dit nog een week volhouden tijdens de deload, kijken of ik misschien nog wat abs te voorschijn kan toveren. Ruim 3 weken geleden woog ik nog 107kg… vandaag gewogen en zit op de 101kg. Daarna ga ik weer lekker bulken.

Vanavond schouders/tricpes deload.

Ben wel benieuwd als je lekker droog bent naar een fototje van je fysiek
Noodzakelijk kwaad zeg ik maar, kep ut er net ook weer op zitten