AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.341
Vandaag weer helemaal blij. Dit weekend is het hard gegaan en dat vervelende buikje is weer verdwenen. Zit nog wel een laagje maar momenteel zit ik qua vet% lager dan de foto's die ik 6 maanden geleden had gepost en nu in mijn persoonlijke pagina staan. :D

Zit nu 3 weken een stuk lager in de calorieën (carbs). De eerste weken leek het maar niet op te schieten. Lichaam heeft volgens mij toch een tijdje nodig zich aan te passen.

Ik ga dit nog een week volhouden tijdens de deload, kijken of ik misschien nog wat abs te voorschijn kan toveren. Ruim 3 weken geleden woog ik nog 107kg… vandaag gewogen en zit op de 101kg. Daarna ga ik weer lekker bulken. ;)

Vanavond schouders/tricpes deload.

knallen beescht!! :) Ben wel benieuwd als je lekker droog bent naar een fototje van je fysiek :D

PS: Suc7 met deloaden :( Noodzakelijk kwaad zeg ik maar, kep ut er net ook weer op zitten

Vandaag weer helemaal blij. Dit weekend is het hard gegaan en dat vervelende buikje is weer verdwenen. Zit nog wel een laagje maar momenteel zit ik qua vet% lager dan de foto's die ik 6 maanden geleden had gepost en nu in mijn persoonlijke pagina staan. :D

Zit nu 3 weken een stuk lager in de calorieën (carbs). De eerste weken leek het maar niet op te schieten. Lichaam heeft volgens mij toch een tijdje nodig zich aan te passen.

Ik ga dit nog een week volhouden tijdens de deload, kijken of ik misschien nog wat abs te voorschijn kan toveren. Ruim 3 weken geleden woog ik nog 107kg… vandaag gewogen en zit op de 101kg. Daarna ga ik weer lekker bulken. ;)

Vanavond schouders/tricpes deload.

Goed gedaan 6kg in drie weken!!!
Pas je wel een beetje op want straks blijf je niet meer drijven ;);)

• #2.344
knallen beescht!! :) Ben wel benieuwd als je lekker droog bent naar een fototje van je fysiek :D

PS: Suc7 met deloaden :( Noodzakelijk kwaad zeg ik maar, kep ut er net ook weer op zitten
Verwacht mij niet kurkdoorg op de foto. Doel is nog steeds massa te pakken.
Goed gedaan 6kg in drie weken!!!
Pas je wel een beetje op want straks blijf je niet meer drijven ;);)
De eerste 3 kilo was er zo vanaf toen ik van de chocomelk afbleef. :D
Was ook flink wat vocht wat ik toen verloor.

Ik moet nu ook niet te licht worden, over een aantal weken truckpullen.
Weet zeker wanneer ik na de volgende week weer mijn carbs omhoog haal ik snel weer wat kilo's bijkom. Spieren worden dan meteen weer wat voller.

bij jou gaat het wel erg hard.

en hoe groot ben je?

• #2.347
Wil het bij jou een beetje opschieten?
194cm

kreeg al wel complimenten dat ik veel vet kwijt was....V-shape begint ook weer weder te keren...en heb zelfs het gevoel dat mn armen zijn toegenomen :eek:

• #2.351
Loop jij in je blote bast dan rond op je werk? Of hebben ze het dan over je bolle kop? :jk:

194 wat een lengte:eek: daar moet heel wat kilo kipfile op gehangen worden. Laat die cut toch zitten mc kilo's heb je nodig, als je zwaarder ben geworden is lopen en werken al cardio genoeg voor je dan gaat droog worden vanzelf.

• #2.354
194 wat een lengte:eek: daar moet heel wat kilo kipfile op gehangen worden. Laat die cut toch zitten mc kilo's heb je nodig, als je zwaarder ben geworden is lopen en werken al cardio genoeg voor je dan gaat droog worden vanzelf.
Mee eens YY, vandaar dat ik dit ook niet echt een cut ga noemen. Net voor de zomer van 2010 is een beter moment. Buikje iets minder en dan wat cleaner verder bulken. ;)

wat lees ik?? 6 kilo in drie weekjes? woowh teach me!

• #2.356
Snelle stofwisseling. Plus het is heel wat vocht, volume in mijn spieren is afgenomen. Tevens minder voeding in organen omdat ik minder eet. Zodra ik weer lekker ga bulken weeg ik zo weer 104kg.

Denk 2a3kg vet te zijn verloren.

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Vrijdag: Schouders/Triceps Deload

Buik
crunches 2x50reps
side crunches 2x50reps
leg raise 50 reps

MP
12x25kg
10x30kg

Shoulder press
12x12kg
10x14kg

Side cable raise
12x10kg
10x15kg

Front raise
12x8kg
10x10kg

Cgbp
12x35kg
10x40kg

Overhead cable extension
20x30kg
15x35kg

Skull crucher
12x22,5kg
10x26,5kg

Cardio
21:45min - 17:13min cardiozone - 287kcal - 136avg

Love the deload. :D

Laatst bewerkt:
Snelle stofwisseling. Plus het is heel wat vocht, volume in mijn spieren is afgenomen. Tevens minder voeding in organen omdat ik minder eet. Zodra ik weer lekker ga bulken weeg ik zo weer 104kg.

Denk 2a3kg vet te zijn verloren.

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Vrijdag: Schouders/Triceps Deload

Buik
crunches 2x50reps
side crunches 2x50reps
leg raise 50 reps

MP
12x25kg
10x30kg

Shoulder press
12x12kg
10x14kg

Side cable raise
12x10kg
10x15kg

Front raise
12x8kg
10x10kg

Cgbp
12x35kg
10x40kg

Overhead cable extension
20x30kg
15x35kg

Skull crucher
12x22,5kg
9x26,5kg

Cardio
21:45min - 17:13min cardiozone - 287kcal - 136avg

Love the deload. :D
Blijft netjes hoor..
Hoelang nog deload?

• #2.358
Net begonnen, een ruime week. Alle spiergroepen eenmaal.

Ziet er lekker relaxed uit ;). Hoelang doe je nu over zo'n workout, excl cardio toestand?

Ik denk 40 minuutjes.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven