- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boeie.. als die rode letters jou motiveren.. lekker blijven doen!
Ik vraag me af he MC.
Kan je niet beter wat rustiger aan doen bij die opwarming sets? Want ik zie vaak dat je de eerste twee sets een pr scoort. iets wat eigenlijk warming up hoort te zijn. EN vervolgens ben je dan teleur gesteld over de laatste set.
Nogal wiedes lijkt me als je in je eerste twee sets al een pr scoort.
Met een legpress gaat je dat wel lukken denk ik zo
Misschien is een full squat met een zeer smalle stand ook een optie
Maar dan ook smal ( voeten bijna naast elkaar )
Mooi schema trouwens
ik zou staand calf raises doen. Soleus pak je al mee met squatten namelijk.

Nou lekker, het is eens goed om te doen. Kan ik binnenkort weer lekker wat rood gaan kliederen hier.Lekker he, zo snel klaar. Veel rust heb je niet nodig met dat soort setjes.

Het is allemaal wat laag, je moet niet kapot gaan op de deload, gewoon die spieren een beetje aan het werk houden.Oke, het is deload, maar die MP is erg laag lijkt me. Verder wel een lekkere work-out.![]()
Thnx, er zit nog wel wat hoor... dit jaar geen beach boy voor mij.deload zuh gozer! Goed dat je de vetjes kwijt bent!
Wat Rooke zegt.21:45min - 17:13min wat betekent dit? ik zit me hoofd erover te breken maar kom er niet uit![]()
Ik train gewoon graag tot faillure.akkoord, je moet niet 4 sets tot failure gaan.
1 of 2 echte werksets per oefening zijn genoeg.
Niet teveel vermoeien je eerste paar sets.
Begrijp het ook niet zo goed dit zo dik aan te zetten.Ik erger me eraan dat jij je eigen lettertype iedere keer donker en/of in andere sT maakt.
Zijn jouw posts belangrijker dan die van de rest?
Dat wordt rennen door de gym dan, dat supersetten.Ik zou ze allebei doen, van squatten krijg je niet echt een dikke soleus.
Desnoods doe je supersets ; staand-zittend om meer tijd te besparen.

Nu wat wrist curls, zie de rug training. Zit hier wel hoog in de reps (tussen de 20 en 10 reps), goed laten verzuren. Ook train ik met grippers.Succes met je deload MC; lekker chillen
Oja nog 1 vraagje;
hoe ziet je onderarmen training eruit? reps per set?
Moet ik eerst eens 200kg kunnen deadliften.Doen, zou ook eens een deadlift hold met een barbell gaan doen met een overhandse grip. Super voor je grip.yo.
Ik ga m'n onderarmen ook trainen; massa is goed maar p*ssy polsen + grip power.
Na je deads doen idd natuurlijk, nooit ervoor of een dag ervoor.plan het wel beetje deftig in danlaat het je deads niet in de wegzitten
![]()
Op de loopband, helling gaat steeds hoger om je hartslag omhoog te krijgen. Gemiddeld denk ik tegen 10% gelopen met 6,5km/u. Hartslag zat diep in de conditiezone dus een hogere intensiteit.Interessant om te lezen dat je nu ook in-too the polar bent. Wat voor cardio deed je trouwens? Is vrij veel 330 cals in 20 minuten.

Hehehe, was in Marrkos log.Hey McChicken, ik las ergens dat je niet meer ging benchen? Explain Plz...
Sorry maar ik volg de hype van je log![]()

Goed he

Nee hoor, zal gemiddeld zijn.900 cals met krachttraining? Is dat niet een beetje een te hoge schatting? Meestal ligt dat rond de 500 cals per uur.