- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb dit langzaam omlaag gebracht, maar je hebt denk ik gelijk. Zie het ook meteen, minder volume in mijn spieren.Ziet er wel doordacht uit. Maar kan je niet beter eerst wat minder onder onderhoud gaan zitten? Als je meteen zoveel cals onder onderhoud gaat zitten is een te grote shock voor je lichaam. Of niet?

Vrijdag: Borst/Biceps deload
Buik
crunches 2x50reps
side crunches 2x50reps
leg raise 50 reps
bb bench press
12x50kg
10x60kg
db incline press
12x16kg
10x18kg
cable cross
12x20kg
10x25kg
db incline curl
12x10kg
10x12kg
bb curl
12x20kg
10x25kg
hammer curl
12x10kg
10x12kg
Cardio
20min - 311kcal - 141bpm
Merk dat mijn voeding weer beter is. Mijn spieren reageren er meteen op, sta er weer een stukje voller bij. Tevens valt me op dat mijn buikje weer wat afneemt terwijl dit een aantal dagen terug leek stil te staan. Sukkel dat ik ben. Ben van 5300kcal naar 2500kcal gegaan, geen wonder dat mijn stofwisseling op een laag pitje lag. Vandaag ga ik naar de 3400kcal.
Helaas mijn polar horloge thuis laten liggen, wel de meetband meegenomen gelukkig. Conditie gaat stukken vooruit. Had minder moeite de cardio vol te houden en dus kon ik het op een hoger niveau vasthouden. Bijkomend voordeel, meer vetverbranding.![]()
ThnxRespect hoor hoe jij met die voedingen aan het puzzelen bent! topper
Ben benieuwd hoe je schema er volgende week uit ziet als je deload voorbij is.

Thnx
Check linkje http://forum.dutchbodybuilding.com/...erker-worden-191471/index117.html#post4014383
---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------
Zaterdag: Cardio
Cardio
35:00min - 31:16min vet verbrandingszone - 480kcal - 138avg
Eerste 5 minuten vielen zwaar tegen. Daarna ging het weer lekker en heb ik het redelijk eenvoudig vol gehouden.
ziet er goed uit
Weinig? Ik vond het juist een mooie score. Dit is wel de max die ik met cardio wil verbranden, meer dan 500kcal is niet goed. Zeker niet in de ochtend.
Thnx
Dat mag ik hopen. Bedankt.

Nee hoor, zal gemiddeld zijn.
Heb laatst eens gemeten
Polardata KT: 76min - 826kcal - 122avg
Deze training was voor mijn gevoel iets minder intensief.
Big-T heeft een topic en daarin gaat hij uit van 1000kcal, dus zo verkeerd zal het zeker niet zijn.
Maar klopt het verder een beetje hoe ik mijn onderhoud bepaal?