- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou zeker gaaf zijn.Bruut man! misschien komen we ooit nog eens tegen over elkaar te staan!

Thnx
1) Bandenflip (mannen 200 kg en vrouwen 100 kg)
Mooi om weer eens tegen je te mogen strijden. Doet woopy ook mee toevallig?Ik doe ook meeals het een troost mag zijn, de loglift is hetgeen waar ik ook het meeste tegen opzie
![]()
Klopt en ik onderschat het ook helemaal niet, zal zeker vies tegenvallen. Anders dan gym trainingen. Voor de winst ga ik niet maar ik wil het gewoon eens mee gemaakt hebben.Word spannend Mc!
Ik ben benieuwd, want het zijn toch pittige gewichten voor een "niet strongman getainde atleet" imo.
Succes!![]()
Gaaf! Succes!Mooi om weer eens tegen je te mogen strijden. Doet woopy ook mee toevallig?
Klopt en ik onderschat het ook helemaal niet, zal zeker vies tegenvallen. Anders dan gym trainingen. Voor de winst ga ik niet maar ik wil het gewoon eens mee gemaakt hebben.
Thnx
succes broKlopt, thnxgoede instelling chick! gewoon genieten en kijken hoe ver je komt! je kan alleen maar winnen
Ik ook.Gaaf dat je mee gaat doen aan die wedstrijd..
Ben benieuwd hoe je daar gaat presteren!

HmmmWat gaaf dat je weer meedoet aan een wedstrijd!
Denk alleen niet dat ik er ben om je aan te moedigen...![]()
... dan mag je het 6 september nog eens proberen.
Ik ga hier ook nog op oefenen, toch maak ik me hier niet druk om. Weet wat me zwakke plek is, probeer gewoon punten op andere onderdelen te pakken.die timbers zijn wel te doen denk ik mac, ik zou me meer zorgen maken over de log, die ziet er echt wel pittig uit. vooral omdat je de pushpress techniek nog niet helemaal onder de knie hebt. Als ik jou was zou ik wat extra oefenen met triples doubles en singles op de pushpress, het is maar een 'tip'succes bro

Thnx
Ik blijf eten wat ik de afgelopen weken heb gedaan, niets meer.dus je begint ook weer met vreten in aanloop naar die wedstrijden?
Ok toch nog wat dbb-ers die eraan mee gaan doen. Dat zijn er dan minimaal 4.Woopy doet ook mee, het is hij die me uitgenodigd heeft![]()