MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.641
Hoezo? Tegenwoordig kun je overal internetten, dus ook op de boot. ;)
Wie heeft het trouwens over een vakantie, dit jaar nog geen echte vakantie gehad. Die komt pas rond oktober. We pakken wel eens lekker wat daagjes vrij.

• #2.642
Trouwens nog vergeten te melden. Over 2 weken zal ik voor het eerst aan een stongman wedstrijd deelnemen. Toch sneller dan ik had verwacht. ;)

Iemand vroeg mij om mee te doen. Bepaalde onderdelen zullen misschien te zwaar zijn, maar het is maar een lichte c-wedstrijd. Ben erg benieuwd, en hoop nog snel wat onderdelen te kunnen oefenen om een beetje bekend te worden met de onderdelen.
Een voordeel, de truckpull zit erin... helaas het harnas en geen hand over hand.

Ik zie wel hoe het gaat, altijd leuk om iets nieuws te proberen.

Bruut man! misschien komen we ooit nog eens tegen over elkaar te staan!

Zeker leuk om eens mee te doen, succes!

welke onderdelen zijn het mac?

• #2.646
Bruut man! misschien komen we ooit nog eens tegen over elkaar te staan!
Zou zeker gaaf zijn. ;)

Er is nog plaats volgens mij, gewoon meedoen.
http://www.realdutchpower.nl/aankondigingen2009/zevenkamp.htm
Zeker leuk om eens mee te doen, succes!
Thnx
welke onderdelen zijn het mac?
1) Bandenflip (mannen 200 kg en vrouwen 100 kg)
Dit moet volgens mij wel te doen zijn.

2) Kruiwagenrace
(Deelnemers moeten de kruiwagen eerst zelf laden. Mannen 200 kg (8 zakken zand),
vrouwen 75 kg (3 zakken zand), 20 meter heen en 20 meter terug.)
Lijkt me een onderdeel die je niet mag onderschatten. 200kg is toch een flink gewicht die je op 1 bandje in balans moet houden.

3) Timberwalk
(Mannen 2 keer 80 kg, vrouwen 2 keer 40 kg, afstand 20 meter)
Deze wil ik eens testen, bij mijn gym krijg ik 100kg niet omhoog.

4) Accutillen (mannen 18 kg en vrouwen 10 kg)
Dit is gewoon door de verzuring heen bijten.

5) Autotrekken (vrachtwagencabine +/- 7600 kg)
Hier kan ik wel wat puntjes pakken vermoed ik.

6) Deadlift - alleen vrouwen (maximaal gewicht)
Boomstamtillen - alleen mannen (maximaal gewicht)
Hier zie ik het meeste tegenop. Begin gewicht is 85kg en de techniek is heel lastig.

Ik doe ook mee :) als het een troost mag zijn, de loglift is hetgeen waar ik ook het meeste tegen opzie:(

Word spannend Mc!
Ik ben benieuwd, want het zijn toch pittige gewichten voor een "niet strongman getainde atleet" imo.
Succes! :thumb:

• #2.649
Ik doe ook mee :) als het een troost mag zijn, de loglift is hetgeen waar ik ook het meeste tegen opzie:(
Mooi om weer eens tegen je te mogen strijden. Doet woopy ook mee toevallig?
Word spannend Mc!
Ik ben benieuwd, want het zijn toch pittige gewichten voor een "niet strongman getainde atleet" imo.
Succes! :thumb:
Klopt en ik onderschat het ook helemaal niet, zal zeker vies tegenvallen. Anders dan gym trainingen. Voor de winst ga ik niet maar ik wil het gewoon eens mee gemaakt hebben.

Thnx

goede instelling chick! gewoon genieten en kijken hoe ver je komt! je kan alleen maar winnen

Gaaf dat je mee gaat doen aan die wedstrijd..
Ben benieuwd hoe je daar gaat presteren!

Wat gaaf dat je weer meedoet aan een wedstrijd!
Denk alleen niet dat ik er ben om je aan te moedigen... :o

Mooi om weer eens tegen je te mogen strijden. Doet woopy ook mee toevallig?

Klopt en ik onderschat het ook helemaal niet, zal zeker vies tegenvallen. Anders dan gym trainingen. Voor de winst ga ik niet maar ik wil het gewoon eens mee gemaakt hebben.

Thnx
Gaaf! Succes!

die timbers zijn wel te doen denk ik mac, ik zou me meer zorgen maken over de log, die ziet er echt wel pittig uit. vooral omdat je de pushpress techniek nog niet helemaal onder de knie hebt. Als ik jou was zou ik wat extra oefenen met triples doubles en singles op de pushpress, het is maar een 'tip' :D succes bro

• #2.656
goede instelling chick! gewoon genieten en kijken hoe ver je komt! je kan alleen maar winnen
Klopt, thnx

Gaaf dat je mee gaat doen aan die wedstrijd..
Ben benieuwd hoe je daar gaat presteren!
Ik ook. ;)

Wat gaaf dat je weer meedoet aan een wedstrijd!
Denk alleen niet dat ik er ben om je aan te moedigen... :o
Hmmm :(... dan mag je het 6 september nog eens proberen.
:D
die timbers zijn wel te doen denk ik mac, ik zou me meer zorgen maken over de log, die ziet er echt wel pittig uit. vooral omdat je de pushpress techniek nog niet helemaal onder de knie hebt. Als ik jou was zou ik wat extra oefenen met triples doubles en singles op de pushpress, het is maar een 'tip' :D succes bro
Ik ga hier ook nog op oefenen, toch maak ik me hier niet druk om. Weet wat me zwakke plek is, probeer gewoon punten op andere onderdelen te pakken. ;)

Succes. Ziet er zwaar uit allemaal.

dus je begint ook weer met vreten in aanloop naar die wedstrijden?

Woopy doet ook mee, het is hij die me uitgenodigd heeft ;)

• #2.660
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven