AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zou zeker gaaf zijn. ;)

Er is nog plaats volgens mij, gewoon meedoen.
http://www.realdutchpower.nl/aankondigingen2009/zevenkamp.htm

Thnx

1) Bandenflip (mannen 200 kg en vrouwen 100 kg)
Dit moet volgens mij wel te doen zijn.

2) Kruiwagenrace
(Deelnemers moeten de kruiwagen eerst zelf laden. Mannen 200 kg (8 zakken zand),
vrouwen 75 kg (3 zakken zand), 20 meter heen en 20 meter terug.)
Lijkt me een onderdeel die je niet mag onderschatten. 200kg is toch een flink gewicht die je op 1 bandje in balans moet houden.

3) Timberwalk
(Mannen 2 keer 80 kg, vrouwen 2 keer 40 kg, afstand 20 meter)
Deze wil ik eens testen, bij mijn gym krijg ik 100kg niet omhoog.

4) Accutillen (mannen 18 kg en vrouwen 10 kg)
Dit is gewoon door de verzuring heen bijten.

5) Autotrekken (vrachtwagencabine +/- 7600 kg)
Hier kan ik wel wat puntjes pakken vermoed ik.

6) Deadlift - alleen vrouwen (maximaal gewicht)
Boomstamtillen - alleen mannen (maximaal gewicht)
Hier zie ik het meeste tegenop. Begin gewicht is 85kg en de techniek is heel lastig.

Is me nog iets te vroeg mcchick. Heb totaal geen ervaring met autotrekken of wat voor event dan ook! Eerst nog meer basis kracht op doen:) Volgend jaar ga ik ervoor.

ziet er allemaal strongman uit
ben benieuwd
pas je training hier nog voor aan

Oh, ik kan al best meedoen met de vrouwen zie ik... NOT!!!!
Wanneer is het eigenlijk?
Succes met voorbereiding!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.664
Is me nog iets te vroeg mcchick. Heb totaal geen ervaring met autotrekken of wat voor event dan ook! Eerst nog meer basis kracht op doen:) Volgend jaar ga ik ervoor.
Heb ook nauwelijks ervaring. Dit is een lichte c-wedstrijd dus mooi om ervaring op te doen.

En kracht heb je voldoende hiervoor.
ziet er allemaal strongman uit
ben benieuwd
pas je training hier nog voor aan
Nee, blijf gewoon mijn trainingen draaien en hoop nog snel wat onderdelen te kunnen uitproberen om deze aan te voelen.
Oh, ik kan al best meedoen met de vrouwen zie ik... NOT!!!!
Wanneer is het eigenlijk?
Succes met voorbereiding!
Tuurlijk, gewoon doen. ;)
Zijn nog plaatsen vrij.
29 aug is de wedstrijd in Rotterdam
Thnx

Trouwens nog vergeten te melden. Over 2 weken zal ik voor het eerst aan een stongman wedstrijd deelnemen. Toch sneller dan ik had verwacht. ;)

Iemand vroeg mij om mee te doen. Bepaalde onderdelen zullen misschien te zwaar zijn, maar het is maar een lichte c-wedstrijd. Ben erg benieuwd, en hoop nog snel wat onderdelen te kunnen oefenen om een beetje bekend te worden met de onderdelen.
Een voordeel, de truckpull zit erin... helaas het harnas en geen hand over hand.

Ik zie wel hoe het gaat, altijd leuk om iets nieuws te proberen.

Lachen man, respect dat je mee doet!
Ben benieuwd!
Ik zou de komende 2 weken alvast ff wat onderdelen proberen te trainen....

nette tireflip pik

• #2.667
Lachen man, respect dat je mee doet!
Ben benieuwd!
Ik zou de komende 2 weken alvast ff wat onderdelen proberen te trainen....
Het zal me benieuwen, vrijdag ga ik onderdelen trainen.
Thnx Loo

Maandag: Borst/Biceps

Bb incline press Guillotine style
12x60kg
10x70kg
7x80kg
Viel ff vies tegen, laatste rep was een flinke spot. :(

Db press
12x26kg
10x28kg

Wheelflip
4x250kg
Had het met Roy over de wedstrijd over een kleine 2 weken en of hij mij wilde helpen met het trainen van onderdelen. Komende vrijdag gaan we samen hierop trainen. Tijdens de db press liet hij me meteen een wheelflip proberen. Ff wennen zeg. Merk toch dat het een flinke belasting is voor de polsen. Gewicht viel op zich best mee. Ohh ja zonder knie gelift.

Db press
12x30kg PR

Chest dips
6x102kg
10x102kg
6x102kg
Hier kreeg ik last van mijn rechter schouder, misschien van de wheelflip? 2e setjes was het al wat minder gelukkig.

Db incline curl
12x18kg PR
10x20kg PR
6x20kg

Bb curl
10x40kg
8x40kg
9x40kg

Preacher curls
xxx
Deze niet meer gedaan, wilde niet all-out gaan en een blessure aan polsen voorkomen.

Las net nog dat de wheelflip over 20 meter is. Vermoed dat dit 20 flips worden, dat is toch best flink. Meestal zijn het er een stuk of 8, maar dan is het gewicht wat hoger.

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Thnx Rooke, maar het echte werk moet nog beginnen. Ga vrijdag eens kijken hoe het voelt op bijvoorbeeld 12 flips achter elkaar te doen.

nette flips makker, succes nogmaals!

Je gaat er helemaal voor; had je dit jaar nog niet in competitie verwacht.
Loglift is een k-onderdeel wat je op 5 manieren kunt doen. Welke methode ga je hanteren? Die wheelflip wordt een eitje voor je.:)

de eerste is de meest gebruikte als ik me niet vergis

Rotterdam! Nou, dan kan ik best even komen kijken.

• #2.675
nette flips makker, succes nogmaals!
En jij nogmaals bedankt.
Je gaat er helemaal voor; had je dit jaar nog niet in competitie verwacht.
Loglift is een k-onderdeel wat je op 5 manieren kunt doen. Welke methode ga je hanteren? Die wheelflip wordt een eitje voor je.:)
Yup, had het ook niet verwacht. Ik train er ook niet op, maar heb het idee dat ik deze wedstrijd wel kan volbrengen. Andere c-wedstrijden zijn toch te zwaar voor mij.
Rotterdam! Nou, dan kan ik best even komen kijken.
Zeker komen, moet je wel heel hard je naam sue noemen anders weet ik niet wie je bent. :D
Idd, ik til het gewicht een stukje op en leg het op mijn knieen terwijl ik gehurkt zit. Dan sla ik het gewicht voor en leg het op mijn borst. Tot slot een explosieve stoot en onder het gewicht duiken... en dat laatste is nou net de wat mij niet goed wil lukken. Achhh gewoon veel oefenen. ;)

Ik lees al een tijdje in dit log, nette trainingen en nu ook nog strongman wedstrijd meepikken. Goed bezig man!

Heel veel suc6 toegewenst mc. Wou dat ik er bij kon zijn. 6 wedstrijden inmiddels tot eind september.:o
Ik ga lekker door met trainen met mijn neefje box/Peter.
Greetzzz & mogelijk zien we elkaar een x bij de STM-wedstrijden.:)

Zeker komen, moet je wel heel hard je naam sue noemen anders weet ik niet wie je bent.
Whaha, ja, als jij dan ook heel hard je naam roept :p
HEb die dag geen plannen, lijkt me erg leuk om zoiets een keer te zien.

Ik zie het al voor me:
Mc.Chick: MAC CHICK!!!
Sue: SUE!!!

...En dat dan midden in Rotterdam in de menigte...
:roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven