AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mac is een van de enige die goed nadenkt over schema's en wat hij wil bereiken, er zijn er hier een heel pak op DBB die gewoon ergens een schema van iemand anders overnemen zonder er bij na te denken, dit is gewoon vragen om problemen, als je niet weet wat je lichaam aan kan en zomaar iets doet, loopt het vroeg of laat een keer mis.

maak kleinere doelen die je hoofddoel aanvullen, zo heb je er meer grip op, staat het dichter bij, babysteps

Even deze post gemist:
Mee eens. Mij is aangeleerd om altijd een stappenplan te maken bij een doel.
En dan een combinatie te maken van korte en lange termijn doelen.
Dus doelen van 1-2 maanden, maar ook doelen van 1-2 jaar enzow. Plus stappenplan ofcourse.

All BFFM chapter 1 :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.886
Idd allemaal goed wat ik hier lees. Zolang je weet wat je wilt en een goed plan maakt met korte en lange termijn doelen ben je al een heel eind. Daarna komt het echte werk om dit alles te realiseren. ;)

Mac is een van de enige die goed nadenkt over schema's en wat hij wil bereiken, er zijn er hier een heel pak op DBB die gewoon ergens een schema van iemand anders overnemen zonder er bij na te denken, dit is gewoon vragen om problemen, als je niet weet wat je lichaam aan kan en zomaar iets doet, loopt het vroeg of laat een keer mis.

mr chick is niet de enige die goed nadenkt over schema's
ik zie hier regelmatig goeie schema's voorbijkomen
en er zijn hier ook mensen die schema's van anderen overnemen
maar dat is ook een reden van het bezoeken van dit forum
je kennis vergroten en dan daar verstandig mee omgang
ik heb aardig wat verstand van schema's trainingen
maar ik ben hier toch zaken tegengekomen waar ik over ben gaan
nadenken + ben gaan uitproberen:)

ik heb ook niet gezegd dat jij niet nadenkt ;)
ik volg jouw log (nog) niet dus ik weet niet hoe jij nadenkt over schemas ed.
ik volg mac al sinds het begin van zijn logje en weet dat hij altijd goed nadenkt over zijn schemas en doelen.

• #2.890
Gerre bedoelt het volgens mij niet in de zin dat weinig hier op dbb goed over schema's denken. Weet zelf dat er hier genoeg zitten die hele goeie schema's maken. En ik moet eerlijk bekennen dat ik hier veel heb geleerd. Vroeger deed ik alleen split schema's. Nu probeer ik een aantal zaken te combineren van wat ik bij anderen lees en stel dat af op mijn lichaam.

Ga zo een lichte training doen, word gek van het stil zitten. :D

ik voelde me ook niet aangesproken
maar een kleine nuance was even nodig

• #2.892
Vandaag een korte training met maar 3 oefeningen, met deze heb je ook niet meer nodig. ;)
Heb de training licht gehouden aangezien ik zondag een wedstrijd heb.

Squat
5x70kg
5x90kg
5x110kg

DB press
5x20kg
5x28kg
5x32kg

Deadlift deadstop
5x90kg
5x110kg
5x130kg

Heb op de wedstrijd na de afgelopen tijd weinig gedaan en dat merkte ik toch wel. Met name de squat viel me tegen zeg.
Volgende week moet het hardcore zijn!

netjes getraint toch mac ;) de grote 3 op 1 dag is altijd moeilijk :D (oke het is DB press ipv BP maar goed :p)

goed gewerkt kerel. Simpel, maar doeltreffend.

Mc.Chick: had je nou door dat ik die kleine was die je een handje heeft geschud?
Herrie & net een hand-over-hand gedaan werkte niet echt mee had ik het idee ;)

• #2.896
Mc.Chick: had je nou door dat ik die kleine was die je een handje heeft geschud?
Herrie & net een hand-over-hand gedaan werkte niet echt mee had ik het idee ;)
Om eerlijk te zijn niet. :o

Wel leuk dat je erbij was, en een handje hebt geschud :D. Nu heb ik ook een gezicht bij je naam. ;)

Vond je het wat? Het hele gebeuren?

Om eerlijk te zijn niet. :o

Wel leuk dat je erbij was, en een handje hebt geschud :D. Nu heb ik ook een gezicht bij je naam. ;)

Vond je het wat? Het hele gebeuren?

Dacht ik al ;)
Het hele gebeuren is pas écht leuk als je wat deelnemers kent, anders is het nogal veel van hetzelfde :rolleyes:
Nou kende ik een paar mensen half (jou bijvoorbeeld, en Sarko alleen van wat er hier over 'm neergezet wordt...), dus dan wordt het wat interessanter...
Vriendlief en ik hebben er een leuk dagje motorrijden van gemaakt, daar was de afstand prima voor :D (hij vond er niet zoveel aan - raar is dat :p)

• #2.898
NK vrachtwagentrekken 2009

Rond 11:00 vertrokken uit Dordt. Twee dbb-ers reden met ons mee, snakeman en omega. Relaxte gozers die er zin in hadden, en zo hoort het ook. ;)

Pieter mijn maat moest ik rond 10:00 nog uit zijn bed bellen, gast had een hele zware nacht achter de rug, lag pas rond 5:00 in bed. Hij kwam in Haalderen aan en zag er idd niet erg wakker uit. Voelde zich ook niet fit. Shit dacht ik dat heb ik weer. Maar ja niet zeiken en gewoon beginnen aan die wedstrijd.

Voor we begonnen moesten we een startnummer trekken en wat denk je, ik trok meteen nummer 2. :(
Pieter heeft nauwelijks ervaring en wilde hem tips geven aan de hand van voorgangers. Dat feest ging dus niet door.

Harnas: Mijn start was perfect, mooi laag en de truck kwam goed aan het rollen. De eerste stappen die ik zette voelde ik al dat dit niks ging worden. Wat ging dat langzaam en extreem zwaar. Had bijna het idee dat ik alleen aan het trekken was. Eindtijd 49.19. :eek: Hoe kan dit nou? Met Sarko trok ik van de week 46 sec en toen waren we rustig aan het praten met elkaar onder het pullen.
Achteraf zag ik op het filmpje waar het aan lag. Pieter klapte bijna elke stap met zijn enkels weg. Doet gewoon pijn als je er al naar kijkt. Hij gaf wel kracht maar het werd hierdoor niet goed aan de grond overgebracht.
Wat was ik ****ing zuur van deze wan prestatie. 17e van de 19 op dit onderdeel! Als hand over hand ook zo slecht zou gaan had ik me voorgenomen nooit meer aan truckpull wedstrijden deel te nemen.

Hand over hand: Ok en nu kwam het erop aan. In mijn achterhoofd wist ik dat Pieter meer problemen met de techniek had bij dit onderdeel. Maar dit moest goed gaan. Gelukkig bleek dit ook een stuk beter te gaan. Kon goed inschuiven en lange halen maken. Eindtijd was 34:00. Ruim 10 sec sneller dan de jongens voor ons. Na ons was Alexander Moonen aan de beurt met 33.72 (2e plaats sterkste man van Nederland). Oei dat was dichtbij zeg. Dat geeft hoop voor de toekomst. :D
9e van de 19 op dit onderdeel. Pfff, een beetje de eer gered. Uiteindelijk 13e geworden. Hier had ik wel op gerekend aangezien het een erg sterk deelnemersveld was.

http://www.youtube.com/watch?v=Ej53CB9-Ux4

2rqio2e.jpg

1z3yyq1.jpg

2ryo5qx.jpg

Samen met tedje op de foto. :D Wat lijk ik hier een dwerg. :lol:
m97u6e.jpg

Heel blij met mijn zilveren medaille, hehehe.
245gfhs.jpg

Laatst bewerkt:
gehehe gaaf man! Wel jammer van de eerste pull... maar ja, je weet tenminste waar het door komt.... :D

Toch goed gedaan mc, spijtig van dat eerste onderdeel, maar...hoe is dat nu mogelijk dat je maat maar om 5 uur gaat slapen als ie de dag daarna een wedstrijd heeft? Met zo'n mentaliteit kom je nergens.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven