XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.901
gehehe gaaf man! Wel jammer van de eerste pull... maar ja, je weet tenminste waar het door komt.... :D
;)
Toch goed gedaan mc, spijtig van dat eerste onderdeel, maar...hoe is dat nu mogelijk dat je maat maar om 5 uur gaat slapen als ie de dag daarna een wedstrijd heeft? Met zo'n mentaliteit kom je nergens.
Hij is portier, dus werkt alleen maar in de nacht. Ik had verder weinig keus, had niemand anders.

leuke dag precies, sterk toch van je kerel :thumbs:

toch nog een medaille haha :p

Leuke impressie Chick! :thumbs:

Als bijna alles op jouw kracht neerkomt mag je nog niet klagen, leuke pics ook! :)

• #2.906
leuke dag precies, sterk toch van je kerel :thumbs:
Thnx kerel. En een biertje na afloop erbij... helemaal top toch?
En een t-shirt... daar doe je het voor. :D
Thnx snake, hou je op de hoogte van de event trainingen.
Als bijna alles op jouw kracht neerkomt mag je nog niet klagen, leuke pics ook! :)
Nou dat wil ik niet zeggen, Pieter zal zeker vol zijn gegaan maar die enkels van hem. :bang:
Zal nog eens een filmpje laten zien.

Weet nog goed dat ik een half jaar terug na mijn eerste wedstrijd nog 3 dagen erna verging van de spierpijn. En die truck woog maar de helft. Dit maal nergens last van. Zou zo kunnen gaan trainen als ik daar tijd voor had. :(
Morgen ga ik beginnen met het nieuwe schema.

ben benieuwd ga je um posten?

Het is natuurlijk wel klote dat er steeds iets mis moet gaan...
Aan de andere kant doe je wel steeds wat ervaring op...
Je haalt er wel altijd iets positiefs uit, en dat vind ik dan weer wel héél knap! :thumb:
Je geeft je eigen helemaal, en dat zal zeker zijn vruchten afwerpen in de toekomst!
Zo te lezen was het een mooie dag!
Veel succes alvast voor je volgende wedstrijd! :thumb:

Leuk een medaille:thumbs:

• #2.910
ben benieuwd ga je um posten?
Nog geen tijd gehad, die komt wel.

Het is natuurlijk wel klote dat er steeds iets mis moet gaan...
Aan de andere kant doe je wel steeds wat ervaring op...
Je haalt er wel altijd iets positiefs uit, en dat vind ik dan weer wel héél knap! :thumb:
Je geeft je eigen helemaal, en dat zal zeker zijn vruchten afwerpen in de toekomst!
Zo te lezen was het een mooie dag!
Veel succes alvast voor je volgende wedstrijd! :thumb:
Thnx voor de mooie woorden. :huilen:
Dit jaar geen wedstrijden meer voor mij. Was een leuke test afgelopen jaar maar ben nog lang niet sterk genoeg. Gym trainingen de komende tijd voor mij, daarna afwisselen met onderdelen.
Die komt bij de rest van de stapel. :lol:

Toch weer een brok ervaring opgedaan. Keep it up Chick!

Was een leuke test afgelopen jaar maar ben nog lang niet sterk genoeg.
Dat vraag ik me af... harnaspull heb je véél meer dan de helft gedaan, en hand over hand ging toch ook behoorlijk goed.
Daarentegen is sterker natuurlijk niet verkeerd ;)

• #2.913
Om te beginnen heb ik toch voor de primaire oefeningen 10% van mijn 1rm afgehaald. Wil mezelf de tijd gunnen langzaam weer de gewichten op te bouwen.

LB1
Squat
5x80kg 60%
5x95kg 70%
5x110kg 80%
9x110kg max

Narrow stand leg press
4x10x120kg

Leg curl
4x15x40kg

Standing calf raise
3x15x70kg

Gemengde gevoelens over deze training. Sinds de vorige squat sessie zag ik een beetje op tegen de squat. Vreemd hoe een oefening die je enkele maanden terug heerlijk vond ineens gaat tegenstaan. Moet toegeven dat ik de laatste tijd minder heb gesquat, moet gewoon weer vaker doen en dan komt het zeker goed.
De max set valt me desalniettemin zwaar tegen. Bij de 8e rep had ik het gevoel dat ik er nog een paar kon maken maar verloor mijn balans bij de 9e repper. Viel bijna naar voren. Compenseren koste veel kracht dus einde oefening. :(

Eerste setje leg press was zwaar. 2e setje ging ineens de knop om in mijn hoofd, drukte alle setjes erna een stuk eenvoudiger. Duidelijk geval van mind**** deze training... lang niet meer gehad. Hierna kwam het vertrouwen weer terug.

Tijdens de calf raise voelde ik weer die wervel, ben maar na de 3e set gestopt om erger te voorkomen.

Laatst bewerkt:
Die Calf raise oefening zeker in zo'n staand ding ? Krijg ik ook last van me rug. Vaker gelezen hier dat mensen er last van hebben. Jammer van je laatste setje squats, had je niet gewoon nog een setje van 5 erachter aan kunnen doen ?

Volgende keer calf-raises met een barbbell in je hand? Kans dat je je wervel minder voelt (en meteen griptraining...)

yo mc, vergeet niet dat squat ook wel een killing oefening is eh? Ik vind dit wel nette cijfers kerel. Ik doe ze ongeveer net zo zwaar als jij. Wat voor schoenen heb je aan tijdens squatten of doe je op blote voeten?

Ik merk dat ik zeker geen running shoes aan moet, want dan heb ik me toch een onbalans...

Verder hard gewerkt kerel :thumb:

jo bro...die leg curl? Dat is die liggende ham curl toch? Hoe komt het dat je nu zo laag in gewicht zit? jij kon toch 12x55 ?

Doe je voortaan maar 1 werkset op squat?

• #2.919
Die Calf raise oefening zeker in zo'n staand ding ? Krijg ik ook last van me rug. Vaker gelezen hier dat mensen er last van hebben. Jammer van je laatste setje squats, had je niet gewoon nog een setje van 5 erachter aan kunnen doen ?
Was idd staand, gewicht op je schouders. Vreemd dat ik hier geen last van had tijdens de squat, gelukkig maar trouwens. :D
Volgende keer calf-raises met een barbbell in je hand? Kans dat je je wervel minder voelt (en meteen griptraining...)
Volgende week zal het probleem wel over zijn.;)
yo mc, vergeet niet dat squat ook wel een killing oefening is eh? Ik vind dit wel nette cijfers kerel. Ik doe ze ongeveer net zo zwaar als jij. Wat voor schoenen heb je aan tijdens squatten of doe je op blote voeten?

Ik merk dat ik zeker geen running shoes aan moet, want dan heb ik me toch een onbalans...

Verder hard gewerkt kerel :thumb:
Ik squat normaal een stuk zwaarder. Tijdje terug deed ik 15x80, 12x100 en daarna nog 10x110.
Weet zeker dat dit aan mijn mindstate lag, mentaal failde ik gewoon. Volgende week ga ik deze fail slopen. :fire:

Ik squat op surfschoenen, hele dunne rubber zool. Feitelijk dus op blote voeten. Normaal squat ik ook met een spotter en die had mij kunnen helpen bij de laatste set, nu moest ik het zelf doen. Achh ja daar wordt je ook sterk van toch? ;)
jo bro...die leg curl? Dat is die liggende ham curl toch? Hoe komt het dat je nu zo laag in gewicht zit? jij kon toch 12x55 ?
Dit schema zit gewoon anders in elkaar. Stabiel in de reps. Je mag pas het gewicht verhogen als je alle sets aan de reps bent gekomen. Geloof me dat mijn hams tijdens de laatste set aan het branden waren. Volgende keer verhoog ik deze met 5kg.
Doe je voortaan maar 1 werkset op squat?
Idd een setje maxen. Ik stap een tijdje af van iedere set tot fail trainen. Merkte dat het voor mij de laatste tijd niet meer werkte.

zo is het, zolang je met je koppie erbij squat, gaat het best toch? Verstandig dat je op blote poten gaat, één misstap, en je weet het eh?

;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven