g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Even een balans opmaken van de laatste trainingsperiode. We hebben ruim 1 maand het compound schema gehanteerd wat uitsluitend op krachtontwikkeling was gericht.
squat
150kg = +20kg
bench press
115kg = +15kg
deadlift
165kg = +20kg
De grote 3 dus 55kg weten te verhogen.
incline press
95kg = +10kg
bor
95kg = +10kg
pendlay
95kg
rackpull
185kg
mp
65kg = +15kg
pull up
120kg = +20kg
Thnx hummer, idd kleine stapjes.DB press 15x32, een PR, en gewoon heel goed Mc.
En een PR op de BOR's!
Er zit een gestage vooruitgang in, en meer kan je niet vragen denk ik.![]()
Nee, een eigen schema. Neem aan dat wendler er heel anders uitziet.
Ik zal het wat verder uitwijden dan. Zie vaak dat mensen naar een max setje toewerken met eerst hele lichte setjes van steeds bijvoorbeeld 3 of 5 reps. Wanneer je eindelijk in de buurt komt van je 80% begint het maxen. Ik wilde eerst nog een setje waarmee ik ga maxen nog een 5 repper maken om het zo wat zwaarder te maken. Tevens heb ik dan dit gewicht aangevoelt voor de max set die ik daarna ga maken.Ik begrijp deze trainingsopvatting niet zo . Van een oef op 80% naar max met hetzelfde gewicht. Het heeft wat weg van toewerken naar 1 maximale werkset. 12x32 is natuurlijk goed maar je lijkt meer te kunnen

Zolang ik jou vertrouwen heb voel ik me veilig.

Een max setje bij de primaire oefeningen. Vergeet de rest niet. Daar is het steeds 4 setjes stabiel in de reps, laatste setje voel je dat wel. En als het je lukt mag je als beloning volgende keer zwaarder gaan. Zo niet dan moet je voor straf doorgaan met die gewichten tot het je wel lukt.Dus 1 max set . Tja het is een keuze . Met meer kunnen bedoel ik eigenlijk na 15x32 verwacht je dan 5x38 te zien als max

Damn weer geen tijd voor een training en morgen ook niet. Dan zal ik zondag weer moeten... tis niet anders.![]()
)
zeggen 
Damn weer geen tijd voor een training en morgen ook niet. Dan zal ik zondag weer moeten... tis niet anders.![]()