XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.961
LB2 Maandag

Deadlift
5x90kg 60%
5x105kg 70%
5x120kg 80%
17x120kg max PR

Halting deadlift
4x8x80kg

Leg extension
4x15x50kg

Seated calf raise
4x15x60kg

Dit is echt de eerste deadlift sessie waarbij mijn benen helemaal gesloopt waren. Normaal voel ik een deadlift meer in mijn rug maar de focus op de techniek zorgt ervoor dat je meer vanuit je benen gaat tillen, en niet meteen met je heupen omhoog schiet.
De halting deadlift met name is een heerlijke oefening waarbij je stopt bij de knie en 1 sec het gewicht stil houdt. Steeds een spanning in het onderste deel van de lift.

17 herhalingen op de deadlift, woot! Onderrug zal wel een pomp hebben gehad...
Waarom zoveel herhalingen Chick? (heb het zelf ook wel eens gedaan hoor:D)...

damn wat een volume op je DL man, lekker gek! :D Gruwelijke poten training maat! :thumbs:

:nut: ben al blij als ik 8 reps met marshmellowgewicht kan maken.....toppie chickie ;)

• #2.965
17 herhalingen op de deadlift, woot! Onderrug zal wel een pomp hebben gehad...
Waarom zoveel herhalingen Chick? (heb het zelf ook wel eens gedaan hoor:D)...
Waarom stoppen als je meer kunt? Gewicht is duidelijk te laag geweest, maar dit stellen we bij voor de volgende training. :D

damn wat een volume op je DL man, lekker gek! :D Gruwelijke poten training maat! :thumbs:
Voelde nog best lekker aan die deads.

Denk dat de winst die ik nu pak op de techniek ervoor kan zorgen dat ik in de toekomst zwaarder kan gaan tillen. Meer vanuit de benen tillen. Heupen gelijk met de rug omhoog.
:nut: ben al blij als ik 8 reps met marshmellowgewicht kan maken.....toppie chickie ;)
Was een heerlijke hijg sessie.

• #2.967
Stond tevens een heerlijke vrouw naast mij te lungen dus weet even niet of het daar aan lag. :D

• #2.969
Heb nog een paar foto's kunnen bemachtigen van het NK vrachtwagentrekken.
Op deze foto's is te zien waarom harnas zo'n fail werd.

121ex7a.jpg

99oqa8.jpg

Hoe is het afgelopen met Pieter z'n enkels?

• #2.971
Hij stuurde die dag een sms dat hij ineens flinke pijn aan zijn enkels had en begreep niet hoe het kwam. Na de film gezien te hebben wist ik genoeg. Volgens mij heeft hij hier nog even last van gehad maar geen ernstige blessure aan over gehouden gelukkig.

Ik probeer komende woensdag ook alle filmpjes klaar te hebben dan post ik deze nog.

Een echte testosteron deadlift dus van 17x120.mooi gedaan

Dat noem ik nog eens deadliften! Een 17repper met 120 is netjes hoor!

• #2.975
Een echte testosteron deadlift dus van 17x120.mooi gedaan
Ik bleef maar doorgaan. Soms ff naar lucht happen en dan nog 3 pulls daarna wat hijgen en 2 pulls. :D
Dat noem ik nog eens deadliften! Een 17repper met 120 is netjes hoor!
Thnx kerel.
Thnx DB. Voelt goed aan vandaag dus ga ik weer knallen. UB2 staat op het menu.

Sterk MC, die 17x120.... Knap man

techniek op de DL en SQ zijn erg belangrijk, niet in de laatste plaats omdat je veel gewicht moet verzetten...

Ik heb bewust heel erg geoefent op de DL, het is een maffe oefening, en hoe zwaarder je gaat, hoe groter de kans dat je de oefening verkeerd uitvoert...

Daarom is het goed dat je daar op let kerel! :thumbs:

• #2.978
UB2: Dinsdag
MP
5x35kg 60%
5x42,5kg 70%
5x50kg 80%
9x50kg max :(

Pull up/pull down
5x65kg 60%
5x75kg 70%
5x90kg 80%
17x90kg max PR

Cgbp
4x8x65kg

Narrow grip pull up/pull down
3x8x80kg
6x80kg

Side cable raise
2x15x15kg
10x15kg

BB curl
2x15x30kg
10x30kg

MP viel beetje tegen. Mijn onderrug was nog flink vermoeid en dat voelde ik goed tijdens de max set.
Pulldown ging daarentegen weer helemaal super.
Helaas de narrowgrip pull down de laatste set niet de reps vast kunnen houden. En de laatste 2 oefeningen 15 reps gedaan ipv de 12 die ervoor stonden, stom!

Lekkere sessie MC. Keep up the good work!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven