AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Vrijdag: Schema C: Schouders/Onderarmen

Buik
hanging legs raises
20reps
15reps

Schouders
dumbbell shoulderpress
12x18kg
7x20kg
6x20kg

dumbbell front raises
12x10kg (foutje, vergist in gewicht)
10x13kg PR
8x13kg

cable side raises
7x10kg (voorlangs) 7x10kg (achterlangs) PR
4x15kg (voorlangs) 4x15kg (achterlangs) PR
4x15kg (voorlangs) 4x15kg (achterlangs)

shrugs
12x30kg
10x36kg PR
6x38kg PR

Onderarmen
palms down barbell wrist curls
25x12,5kg PR
9x16,5kg
6x16,5kg

palms up barbell wrist curls
24x30,5kg PR
10x34,5kg PR
8x34,5kg

Potverdorie die onderarmen zijn sterke poten kerel!
Goede training man! Die shrugs zijn ook niet verkeerd....
Pff en front raise met 13 kg?? wow..

• Topic Starter Topic Starter
Zaterdag: schema A: Rug/Borst

Buik
Hanging leg raises
20 reps
15 reps

Borst
barbell incline press
12x60kg
7x70kg
4x75kg PR

dumbbell bench press
11x24kg PR
6x26kg PR
6x26kg

parallel dippen (breed)
11xbw PR
6xbw
6xbw

Rug
db row
12x26kg PR
10x30kg PR
7x36kg PR

sumo deadlift
12x80kg
10x100kg
8x110kg PR

bw=98,5kg

Weer een lekkere training. Heb me nu ook goed gefocust op de deadlift en 3 reps meer op 110kg eruit kunnen trekken. Daarna zielig in een hoekje sterretjes zitten tellen, pffff :D.

Helaas geen chins meer. Had tussen de rug en borst iets te lang gekletst, sportschool ging dicht na de deadlift. :(

heb je een vast aantal reps , of wijk je daar vanaf tijdens de training
Hehehe, begrijp je vraag. Op twee spiergroepen na heb ik een reprange van 12-6. Uitzonderingen zijn de triceps en de onderarmen. Dit omdat deze spieren bij hoge belastingen zwaar aan je elleboog gewricht trekken. Dit is zeer blessure gevoelig. Vandaar het lichtere gewicht maar meer reps. Ze geven wel een mega pomp, onderarmen zijn meteen knetter hard!
Ja, die moeten echt hard aangepakt worden, zijn echt een probleem gebied bij mij. Maar merkte dat het goed ging :D

??? zo wonderbaarlijk?

Verder wel goeie training:thumbs:
Thnx Mugje

Yep!

Zeer goede schoudertraining, daar zullen ze wel van groeien!
Hoop van wel.

Potverdorie die onderarmen zijn sterke poten kerel!
Goede training man! Die shrugs zijn ook niet verkeerd....
Pff en front raise met 13 kg?? wow..
Ja die shoulder press viel me tegen, dus die voorkop moest gewoon afgebeuld worden!

Zaterdag: schema A: Rug/Borst

Buik
Hanging leg raises
20 reps
15 reps

Borst
barbell incline press
12x60kg
7x70kg
4x75kg PR

dumbbell bench press
11x24kg PR
6x26kg PR
6x26kg

parallel dippen (breed)
11xbw PR
6xbw
6xbw

Rug
db row
12x26kg PR
10x30kg PR
7x36kg PR

sumo deadlift
12x80kg
10x100kg
8x110kg PR

bw=98,5kg

Weer een lekkere training. Heb me nu ook goed gefocust op de deadlift en 3 reps meer op 110kg eruit kunnen trekken. Daarna zielig in een hoekje sterretjes zitten tellen, pffff :D.

Helaas geen chins meer. Had tussen de rug en borst iets te lang gekletst, sportschool ging dicht na de deadlift. :(

Goede training, maar te veel kletsen:finger:. Deadlift gaat ook goed zie ik;
Top maat.

:d
hehehe, begrijp je vraag. Op twee spiergroepen na heb ik een reprange van 12-6. Uitzonderingen zijn de triceps en de onderarmen. Dit omdat deze spieren bij hoge belastingen zwaar aan je elleboog gewricht trekken. Dit is zeer blessure gevoelig. Vandaar het lichtere gewicht maar meer reps. Ze geven wel een mega pomp, onderarmen zijn meteen knetter hard!

Je triceps werken overal wel een beetje mee , ik pak ze meestal zwaar met bb's en db's en licht met kabels , hier pak ik dan veel reppies voor the pump:d

ja, die moeten echt hard aangepakt worden, zijn echt een probleem gebied bij mij. Maar merkte dat het goed ging :d

thnx mugje

yep!

Hoop van wel.

Ja die shoulder press viel me tegen, dus die voorkop moest gewoon afgebeuld worden!

Ok jongens, dat was het dan. De laatste split training voor de komende tijd zit er op! Vanaf maandag ga ik over een andere boeg verder om mijn race naar massa voort te zetten. Voor het eerst ga ik fullbody doen met het volgende schema. 3 dagen in de week, dus 1 dagje meer rust nemen dan bij de split. Iedereen bedankt voor de steun bij mijn split schema, en ik hoop dat we net zo verder gaan bij de fullbody! :D

Dag 1
Compound
reprange 6-10 (zwaar)
Squat
Chins
Mill press

Assistance reprange 10-15
Preacher curls
Chest Flyes
French press

Dag 2
Compound
reprange 6-10
Bench press
Front squat
BOR

Leg curl
Side cable raises
Upright row

Dag 3
Compound
reprange 6-10
Deadlift
Chest dips
Pull-over

Dumbbell curl
Overhead cable extensions
Calf raises

Dinsdag zien jullie het eind resultaat van de laatste 3 maanden dat ik weer ben begonnen met bb/kt. In mijn andere topic zal ik dan pics plaatsen. Ik wil wel al een tipje van de sluier oplichten... ik heb vandaag op de weegschaal gestaan en was 98,5kg. Dus helaas niet de 15kg gehaald, maar toch 10,5kg massa erbij. Zou er nog iets bijkomen op de 20ste? :p

Laatst bewerkt:
hoeveel setjes? zit er best pittig uit kerel !

Oef nette training! ALs laatste DL en dan toch nog zo lekker!

GL met je nieuwe schema!

Alles 3 setjes. Is het ideaal voor massa. Minder voor definitie, maar dat komt later!

wat is je overweging om dit schema te doen en niet bijvoorbeeld een billstar variant?

wat is je overweging om dit schema te doen en niet bijvoorbeeld een billstar variant?
Ik heb niks tegen dit soort schema's maar ik train al heel wat jaren (voordat ik stopte) hierdoor heb ik veel kennis opgedaan hoe mijn lichaam werkt en wat mijn sterke punten en zwakke punten zijn. Dit schema heb ik helemaal afgesteld op mijn lichaam. Dit schema kan voor iemand anders niet optimaal zijn omdat ieder lichaam weer anders is. Ook dit schema zal niet statisch blijven en als ik het idee heb dat ik een oefening moet vervangen dan doe ik dat. Maar hier ga ik gewoon mee beginnen.

suc6 met je schema!

Succes met je nieuwe schema; vanavond 1e x???

yep ff eten laten zakken en dan knallen!!!!

gl alvast, goed tanken nu en dan volle gas!

leuk schema , ik ben benieuwd hoe je het vind

FB1
Buik
Hanging leg raises
20reps
15reps

Below parallel squat
12x80kg
10x90kg
6x100kg
5x100kg
Ik heb ervoor gekozen om dieper te gaan squatten. Daarom zijn de kilo's minder dan voorheen, en goed aan mijn techniek gewerkt. Was zwaar!

Upperhand thumbless chins
6xbw
5xbw
4xbw
4xbw

Mill press (nieuw)
12x30kg
7x35kg
6x35kg
Dit viel me erg tegen, totaal geen power in de schouders. Hier moet ik hard aan gaan werken :(.

Incline press
10x50kg
8x60kg
Voelde voorkant schouders erg na die mill press. Misschien toch omwisselen met flat bench.

45 graden french press
12x28,5kg
8x34,5kg PR
6x38,5kg PR

EZ preacher curls
12x32,5kg PR
8x36,5kg PR
5x40,5kg PR

Wat een heftige training dat fullbody gebeuren. Voel je goed in je hele lichaam, en beviel eigenlijk wel. Heb me niet helemaal gehouden aan de reprange die ik voor ogen had, maar voelde goed aan. Zeker bij de armen kon ik flink wat kracht kwijt.

Laatst bewerkt:
Nette training!

Zit je nu in de Mac te snacken of ben je niet zo flauw:P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven