g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dinsdag zien jullie het eind resultaat van de laatste 3 maanden dat ik weer ben begonnen met bb/kt. In mijn andere topic zal ik dan pics plaatsen. Ik wil wel al een tipje van de sluier oplichten... ik heb vandaag op de weegschaal gestaan en was 98,5kg. Dus helaas niet de 15kg gehaald, maar toch 10,5kg massa erbij. Zou er nog iets bijkomen op de 20ste?![]()
oke dan!
In hoeveel tijd heb je die 10kg gepakt? En is je vet % ongeveer gelijk gebleven?
Ben benieuwd naar de foto's. En hoe die FB je gaat bevallen! Variatie is altijd goed.

mac te snacken? Ik bulk vrij vies, maar na de training ga ik niet naar de mac. Dan moet ik eerst dextrose hebben (snelle suikers) en zeker geen vet na je training!!!Nette training!
Zit je nu in de Mac te snacken of ben je niet zo flauw![]()
Ja twijfel nu toch over die incline na de mill press. Is to much voor de front delts. Denk dat ik die aanpas voor een flat press.goed schema heb je in elkaar geboxt man! sterke training ook! Maar ben oko niets anders van je gewend![]()
In 3 maanden. Ben iets later begonnen met mijn trainingslog maar een groot deel van die training hebben jullie hier kunnen volgen. Vet is wel wat gestegen, heb ook vies gebulkt. Laatste meting was nog geen 2% maar heb het idee dat de laatste paar dagen het vet wat minder wordt. Iets minder carbs genomen om redelijk op de foto's over te komen. En toch nog steeds zwaarder geworden. Morgen ga ik nog 1 keer wegen, later mijn vet meten en morgen ook de pics posten.oke dan!
In hoeveel tijd heb je die 10kg gepakt? En is je vet % ongeveer gelijk gebleven?
Ben benieuwd naar de foto's. En hoe die FB je gaat bevallen! Variatie is altijd goed.
idd variatie laat je groeien.
Wat is FP, of bedoel je FB. En ja die MP, ik zal zeker doorgaan daarmee. thnx

hehehe, sukkel dat ik ben

FB1
Below parallel squat
12x80kg
10x90kg
6x100kg
5x100kg
Ik heb ervoor gekozen om dieper te gaan squatten. Daarom zijn de kilo's minder dan voorheen, en goed aan mijn techniek gewerkt. Was zwaar!
netjes , dat ga je voelen
Upperhand thumbless chins
6xbw
5xbw
4xbw
4xbw
Mill press (nieuw)
12x30kg
7x35kg
6x35kg
Dit viel me erg tegen, totaal geen power in de schouders. Hier moet ik hard aan gaan werken.
Incline press
10x50kg
8x60kg
Voelde voorkant schouders erg na die mill press. Misschien toch omwisselen met flat bench.
45 graden french press
12x28,5kg
8x34,5kg PR
6x38,5kg PR
EZ preacher curls
12x32,5kg PR
8x36,5kg PR
5x40,5kg PR
Wat een heftige training dat fullbody gebeuren. Voel je goed in je hele lichaam, en beviel eigenlijk wel. Heb me niet helemaal gehouden aan de reprange die ik voor ogen had, maar voelde goed aan. Zeker bij de armen kon ik flink wat kracht kwijt.

Ok, zelf ben ik toch niet zo tevrede. Maar bedankt voor complimentIk vind die mp helemaal niet zo slecht, mp zelf ook met dat aantal gewichten.
Goede training Mac!

Klopt, maar gisteren was het ****ing druk dat ik niets om kon gooien. Maar zeker een goeie tip.Je had die chins tussen de mil press en de incline moeten zetten dan hadden je schouders effe iets meer rust gehad
En beviel het , het is pittig he![]()
.Bevalt dat goed, die CoC grippers? Ben aan het twijfelen om ze zelf ook te halen.
Bevalt zeker, heftige krengen.Bevalt dat goed, die CoC grippers? Ben aan het twijfelen om ze zelf ook te halen.
Heb ze idd bij ironmind in USA besteld, 3 stuks. En had geluk, geen invoerrechten/btw/etc alleen verzendkosten. Scheelde veel doekoe.No problem. Ik heb ze bij Ironmind zelf gekocht met creditcard. Is nog iets goedkoper ook. Dingen zelf zeker, maar dan komt er weer transport, invoerrechten, inklaringskosten en btw bij. Per saldo nog altijd goedkoper dan sportfoods.
Ik twijfel simpelweg of ze wel waar voor je geld zijn, want als je ze uit het buitenland wil halen zoals hierboven vermeld ben je er toch al redelijk wat voor kwijt.Bevalt zeker, heftige krengen.
Waar twijfel je aan?
Ok, zelf ben ik toch niet zo tevrede. Maar bedankt voor compliment
Klopt, maar gisteren was het ****ing druk dat ik niets om kon gooien. Maar zeker een goeie tip.
Ik denk eigenlijk dat ik de incline er ff uitgooi en voor het eerst weer eens een flye ga doen voor de borst. De incline zit ook alleen maar in FB1 om ook de borst te trainen, maar die kan ik ook vervangen voor een flye. Dan wissel ik de dag dat ik dip om de zoveel tijd met de incline. Dan heb je toch een volwaardige borst oefening denk ik.
Was zeker pittig, gaf wel een kick. Dit had ik een tijdje terug niet gekund. Moet zeggen dat de diepere squat heftig aanvoelt. Voel deze nu beter in mijn hams. Heerlijk.
Wat vind je trouwens van mijn pics?

Op jou leeftijd kan ik me dat goed voorstellen. Ik vind het gewoon een kick, verder heb je er niet zo superveel aan in je bb-training had ik begrepen. Maar ik wil gewoon in alles sterker worden. Ik ben ook een van de weinigen die speciaal mijn onderarmen traint. Aan wrist curls heb je veel meer kerel.Ik twijfel simpelweg of ze wel waar voor je geld zijn, want als je ze uit het buitenland wil halen zoals hierboven vermeld ben je er toch al redelijk wat voor kwijt.

Ik twijfel simpelweg of ze wel waar voor je geld zijn, want als je ze uit het buitenland wil halen zoals hierboven vermeld ben je er toch al redelijk wat voor kwijt.