Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
FB2
Buik
Hanging leg raises
20reps
15reps

Bb bench press
10x70kg
6x80kg
7x80kg PR
Viel een beetje tegen, had gehoopt de 90kg te drukken, maar helaas! Was wel pissed van die 6x80kg dat ik daarna er nog 7 uitperste :D

Below parallel front squat (nieuw)
10x40kg
10x50kg
8x60kg
6x65kg
In een woord samengevat... MONSTERLIJK!!!!! Wat is dit ****ed up zwaar :mad:. Dit is zo zwaar voor je hele lichaam, merkt dat mijn bovenlichaam meer moet werken dan bij de normale squat. Rug is wel stukken eenvoudiger recht te houden.

BOR
12x60kg PR
8x70kg PR
5x75kg PR

Leg curl
10x55kg PR
5x60kg
7x55kg
Had nog spierpijn aan mijn hams van de squat van maandag (ja zo lang!) Kreeg ook kramp in mijn kuiten, vreemd man.

side cable raises
7x10kg (voorlangs) 7x10kg (achterlangs)
4x15kg (voorlangs) 4x15kg (achterlangs)
5x15kg (voorlangs) 5x15kg (achterlangs) PR

Upright row (nieuw)
10x40kg
8x45kg
8x45kg

Dit is de zwaarste training die ik ooit heb gedaan. Na de front squat wilde ik naar huis. Maar ja... zo worden we nooit groot, dus moest ik van mezelf door knallen. Was wel heel trots op mezelf toen ik klaar was met de training.

Laatst bewerkt:
Dit is de zwaarste training die ik ooit heb gedaan. Na de front squat wilde ik naar huis. Maar ja... zo worden we nooit groot, dus moest ik van mezelf door knallen. Was wel heel trots op mezelf toen ik klaar was met de training. Uiteindelijk niet ontevreden.

Dit onderscheid de gemiddelde superdude-fitness-boy van de echte bodybuilder!:hedbang: Op dit soort momenten komt het nou net aan, hier haal je je groei uit.
Mooie training met zowel nieuwe oefeningen als PR's!

Je blijft je verbetern!
Toppie!

Lekker veel PRs! Als die nou blijven komen... ;)

Het blijft pr's regenen,
je hebt duidelijk nooit een mindere dag :)

wow seg,75kg BOR! topper!

edit: Welke grip gebruik je voor frontsquat?

Laatst bewerkt:
Mc Chick,

Kan je mijn svp info geven over die COC ik begrijp er niks van...
Kan je die dingen zwaarder maken of iets dergelijks?
En train je hiermee je onderarmen?

Ik wil ze namelijk gaan kopen alleen ik begrijp het niet helemaal

idd, in nederland niet meer te koop zie ook eerdere post van paljas op deze pagina.

Ik zal je adviseren te beginnen met een trainer en een #1. Die dingen zijn al zwaar genoeg als je nauwelijks met die grippers hebt getraind. Misschien kun je ook nog een #2 erbij kopen voor neg. reps mee uit te voeren. Daarnaast kun je een goedkoop grippertje kopen hier in sportzaken die je als warming up gebruikt. Check de website daar vind je genoeg info.

Wat is nu het grote verschil; front squat vs normale squat?

Waarin merk je dat vooral?

wow seg,75kg BOR! topper!

edit: Welke grip gebruik je voor frontsquat?
Ik heb nu armen gekruist gedaan. Ga volgende keer de clean position proberen.
[Link niet meer beschikbaar]

Wat is nu het grote verschil; front squat vs normale squat?

Waarin merk je dat vooral?
Ik ben geen expert hierin maar wat ikzelf merkte was dat er meer spanning op je quads komt te staan dan bij de reguliere squat. Omdat ik fullbody doe wil ik met verschillende oefeningen dezelfde spieren trainen. Dus gisteren heb ik de quads met front squat gepakt en morgen ga ik deze via de leg extension aanpakken. Zo pak ik iedere training met net weer een andere oefening een spier aan. Op die manier hoop ik op een optimale wijze meer spiervezels te bereiken om spiergroei te realiseren

Daarnaast merkte ik dat het eenvoudiger is je rug recht te houden. Meer de voorkant van je lichaam en schouders krijgen het dan wel weer zwaarder. Ook omdat ik nog nauwelijks bekend ben met deze oefening ben ik voorzichtig met de kilo's gegaan. Maar over het algemeen mag je ervan uitgaan dat je minder zwaar de frontsquat doet.

Ik heb nu armen gekruist gedaan. Ga volgende keer de clean position proberen.
[Link niet meer beschikbaar]

Ik ben geen expert hierin maar wat ikzelf merkte was dat er meer spanning op je quads komt te staan dan bij de reguliere squat. Omdat ik fullbody doe wil ik met verschillende oefeningen dezelfde spieren trainen. Dus gisteren heb ik de quads met front squat gepakt en morgen ga ik deze via de leg extension aanpakken. Zo pak ik iedere training met net weer een andere oefening een spier aan. Op die manier hoop ik op een optimale wijze meer spiervezels te bereiken om spiergroei te realiseren

Daarnaast merkte ik dat het eenvoudiger is je rug recht te houden. Meer de voorkant van je lichaam en schouders krijgen het dan wel weer zwaarder. Ook omdat ik nog nauwelijks bekend ben met deze oefening ben ik voorzichtig met de kilo's gegaan. Maar over het algemeen mag je ervan uitgaan dat je minder zwaar de frontsquat doet.

heb nog wel een leuke squat variant. Je pakt de squat stang, je pakt een medicijnbal. Je gaat met je rug tegen de muur staan en de bal tussen jou en de muur in, ongeveer boven je onderrug, de stang ligt op de grond met willekeurig gewicht, je bukt, je pakt die stang op en je komt met de stang omhoog. Je hebt de stang dus achter je benen vast Het is dus gewoon een hack suqat maar dan met een medicijnbal in je rug. Killer voor de quads, helaas ook snel voor de knieën, maar die oefening heeft mij zeker 2 cm op mijn benen gegeven

lekker weer met rood aant kliederen gewest gister Mcchicken!? Nice!

The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. I have found the Iron to be my greatest friend. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds

Deze tekst is Master loo...dikke 10!!!

idd, in nederland niet meer te koop zie ook eerdere post van paljas op deze pagina.

Ik zal je adviseren te beginnen met een trainer en een #1. Die dingen zijn al zwaar genoeg als je nauwelijks met die grippers hebt getraind. Misschien kun je ook nog een #2 erbij kopen voor neg. reps mee uit te voeren. Daarnaast kun je een goedkoop grippertje kopen hier in sportzaken die je als warming up gebruikt. Check de website daar vind je genoeg info.

Waar kan die #1 ook alweer kopen maatje?
Kan je mij svp nog een keer de link sturen in je log?
Maar train je hier je onderarmen ook mee?

Nothing puts power in the palm of your hand like a Captains of Crush Gripper.
Captains of Crush Hand Grippers are the gold standard of hand grippers and the worldwide benchmark for building and testing hand strength. If you have to pick just one grip-strength tool, this is it: Captains of Crush Grippers.
Designed to produce the quickest gains in grip strength and hand health
Premium materials, proprietary elements, precision manufacturing and unrivalled customer support--all from the USA
Available in 10 strengths for a Savile Row fit, whether you are just starting off, rehabilitating an injury or can already crack coconuts with your bare hands
Official gripper of the Arnold Sports Festival, the World's Strongest Man contest, the GNC Grip Gauntlet, and USAA Armwrestling
Made in the USA.
Guide: Similar in difficulty to a sporting goods store gripper, but with legendary Captains of Crush quality; for beginners, seniors, rehabilitation patients, as well as weekend warriors who want an easy gripper for a first-set warm-up.
No. 1401 Guide @ 60 lb. $19.95

Zijn dit de goede topperS? no 10401 guide @ 60 lb 19,95
of zijn deze te licht voor mij?

Ik kan moeilijk inschatten hoe sterk je handen zijn. Maar gezien het feit dat we ongeveer zelfde stats hebben denk ik dat het goed is om met de trainer en de #1 te beginnen. De #2 kun je kopen om negatieve reps mee te doen. Bij mij in de sportschool lopen een aantal beren en maar 2 man kreeg de #1.5 dicht, en die is een stukje zwaarder dan de #1.

Weer een handen/onderarmen training op mijn rustdag met de grippers.

Grippers
20reps close CoC guide (warming up)
10reps close HG150 (net lichter dan de CoC #1) PR
6reps close HG150
6reps close HG150
4reps 1cm before close CoC #1.5 PR
3reps parallel CoC #1.5

Weer een handen/onderarmen training op mijn rustdag met de grippers.

Grippers
20reps close CoC guide (warming up)
10reps close HG150 (net lichter dan de CoC #1) PR
6reps close HG150
6reps close HG150
4reps 1cm before close CoC #1.5 PR
3reps parallel CoC #1.5

Lekker man. Wat vind je zelf prettiger: een goede onderarm-workout of een gripper-training???
Wat ik nog wel eens deed was eerst de zwaarste,dan lichter etc. Dan is zelfs de lichtste op het einde nog zwaar.;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven