MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Aparte training doch netjes! :)

• Topic Starter Topic Starter
Lekker man. Wat vind je zelf prettiger: een goede onderarm-workout of een gripper-training???
Wat ik nog wel eens deed was eerst de zwaarste,dan lichter etc. Dan is zelfs de lichtste op het einde nog zwaar.;)
Een goede onderarm training natuurlijk. Daar krijg je echt een pomp van en dit doet gewoon pijn aan je handen.

Dat is zeker een goed idee. Doe ik soms ook wel eens bij mijn normale trainingen. Zal het de volgende keer eens proberen.
Aparte training doch netjes! :)
Ja dit mag je niet als een volwaardige training zien, maar toch lekker om ff te doen op rustdagen.

Ohh ja voor ik het vergeet vandaag een kleine mijlpaal bereikt. Mijn armen gemeten en eindelijk de 30-ers uit... 40cm koud gemeten :rocknana:

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd!

Hoe meet je je armen?
Gewoon een centimeter rondom je bovenarm/bicpes?

ik heb ze net gemeten die van mij zijn ook exact 40 cm lol lol

Is dat goed mc chick?

Nothing puts power in the palm of your hand like a Captains of Crush Gripper.
Captains of Crush Hand Grippers are the gold standard of hand grippers and the worldwide benchmark for building and testing hand strength. If you have to pick just one grip-strength tool, this is it: Captains of Crush Grippers.
Designed to produce the quickest gains in grip strength and hand health
Premium materials, proprietary elements, precision manufacturing and unrivalled customer support--all from the USA
Available in 10 strengths for a Savile Row fit, whether you are just starting off, rehabilitating an injury or can already crack coconuts with your bare hands
Official gripper of the Arnold Sports Festival, the World's Strongest Man contest, the GNC Grip Gauntlet, and USAA Armwrestling
Made in the USA.
Guide: Similar in difficulty to a sporting goods store gripper, but with legendary Captains of Crush quality; for beginners, seniors, rehabilitation patients, as well as weekend warriors who want an easy gripper for a first-set warm-up.
No. 1401 Guide @ 60 lb. $19.95

Zijn dit de goede topperS? no 10401 guide @ 60 lb 19,95
of zijn deze te licht voor mij?

Is de 1401 guide @ lb goed?

Ik begrijp er niks van? Jij hebt het over #1?
Kan jij mij een link sturen svp met het juiste artikel dan kan ik hem kopen mc chick!
Je hebt mij gemotiveerd over die brute onderarmen van je!

Ja gewoon met een cm meetlint rondom mijn aangespannen biceps

Probleem is, je kunt hem op verschillende manieren spannen.. je kunt hem helemaal totaan je schouder doen.. of je kunt kracht zetten.. hoe doe jij het?

Een goede onderarm training natuurlijk. Daar krijg je echt een pomp van en dit doet gewoon pijn aan je handen.

Dat is zeker een goed idee. Doe ik soms ook wel eens bij mijn normale trainingen. Zal het de volgende keer eens proberen.

Ja dit mag je niet als een volwaardige training zien, maar toch lekker om ff te doen op rustdagen.

Ohh ja voor ik het vergeet vandaag een kleine mijlpaal bereikt. Mijn armen gemeten en eindelijk de 30-ers uit... 40cm koud gemeten :rocknana:

Lekker hoor 40cm.:D

Probleem is, je kunt hem op verschillende manieren spannen.. je kunt hem helemaal totaan je schouder doen.. of je kunt kracht zetten.. hoe doe jij het?
Gewoon net als een front double biceps pose en dan gewoon je biceps/triceps opmeten...

Heb ik gedaan MUG is 40 cm een redelijk formaat?

Is de 1401 guide @ lb goed?

Ik begrijp er niks van? Jij hebt het over #1?
Kan jij mij een link sturen svp met het juiste artikel dan kan ik hem kopen mc chick!
Je hebt mij gemotiveerd over die brute onderarmen van je!
Check deze site [Link niet meer beschikbaar]

In de linker kolom staan alle grippers.
CoC Guide = 27kg (knijpkracht) vergelijkbaar met zo'n licht knijpertje die je hier overal kunt kopen
CoC Sport = 36kg
CoC Trainer = 45kg (mooi om mee te beginnen)
CoC No. 1 = 64kg (hier begint het echte werk)
CoC No. 1.5 = 76kg (deze heb ik, kan ik niet sluiten)
CoC No. 2 = 88kg (heb ik ook, kan ik zeker niet sluiten)
CoC No. 2.5 = 108kg (heb ik ook)
CoC No. 3 = 127kg (maar 2 man op dit forum zijn gecertificeerd)
CoC No. 3.5 = 147kg
CoC No. 4 = 165kg (maar 5 sterke kerels hebben deze ooit gesloten)

Hier heb ik geen brede onderarmen van gekregen, had de grippers nog niet. Dat is van de trainingen en wrist curls gekomen.

Nu moet je er zelf wel uitkomen toch?
ik heb ze net gemeten die van mij zijn ook exact 40 cm lol lol

Is dat goed mc chick?
Ik ben er momenteel heel blij mee, dan begint het ergens op te lijken he. Maar meten jullie helemaal niets? Een weegschaal alleen zegt niets. De spiegel en meten erbij dan weet je pas of je goed bezig bent.

Hier wat lichaamsmaten van een tijdje geleden. Op 12 nov. was ik 3 weken bezig en woog toen 92kg.

12 nov
schouder 129 cm
borst 114 cm
taille 91,5 cm
benen 60 cm
kuiten 37,5 cm
armen 37 cm
onderarmen 31,5 cm

9 jan
schouder 136,5 cm +7,5 cm
borst 120 cm +6 cm
taille 94 cm + 3,5 cm
benen 63 cm + 3 cm
kuiten 39,5 cm + 2 cm
armen 39,5 cm + 2,5 cm
onderarmen 34 cm + 2,5 cm
pols 18 cm

Altijd op het breedste punt van de spier meten. En je spier vol aanspannen. Je kunt je spier koud en warm meten. Warm is net na de training wanneer je nog een pomp in je spieren hebt. Dan meet je altijd meer.
Thnx Marco, dan weet je waar je het voor doet :D

CoC Guide = 27kg (knijpkracht) vergelijkbaar met zo'n licht knijpertje die je hier overal kunt kopen
CoC Sport = 36kg
CoC No. 3.5 = 147kg

Hier heb ik geen brede onderarmen van gekregen, had de grippers nog niet. Dat is van de trainingen en wrist curls gekomen.

Ik ben er momenteel heel blij mee, dan begint het ergens op te lijken he. Maar meten jullie helemaal niets? Een weegschaal alleen zegt niets. De spiegel en meten erbij dan weet je pas of je goed bezig bent.

Hier wat lichaamsmaten van een tijdje geleden. Op 12 nov. was ik 3 weken bezig en woog toen 92kg.

12 nov
schouder 129 cm
borst 114 cm
taille 91,5 cm
benen 60 cm
kuiten 37,5 cm
armen 37 cm
onderarmen 31,5 cm

9 jan
borst 120 cm +6 cm
taille 94 cm + 3,5 cm
benen 63 cm + 3 cm
kuiten 39,5 cm + 2 cm
armen 39,5 cm + 2,5 cm
pols 18 cm

Altijd op het breedste punt van de spier meten. En je spier vol aanspannen. Je kunt je spier koud en warm meten. Warm is net na de training wanneer je nog een pomp in je spieren hebt. Dan meet je altijd meer.

Misschien leuk nieuws voor je: in de A-klasse Sterkste Man (Jarno daarbuiten gelaten) begint de borstomvang bij zo'n 125cm en de armen rond de 44cm; zit je echt niet ver vandaan.:D
Goed gedaan maat.:D;)

Kijk in de spiegel en zeg dan wat je vind:D.
cm's zeggen mij niet zoveel. Kijk 40cm armen bij iemand van 2m zien er heel anders uit dan bij een persoon van 1.65m

Daar heb je helemaal gelijk in. Kleine mensen zien er sneller gespierd uit als langere personen, terwijl het dan vaak qua omvang niet echt spectaculair is.;)

Lol ik heb alleen wel eens een keer iets anders gemeten van mijzelf!:D:D:D:D:D:D:D:D

to much info!:D

CoC Sport = 36kg
CoC No. 3.5 = 147kg

12 nov
schouder 129 cm
borst 114 cm
taille 91,5 cm
benen 60 cm
kuiten 37,5 cm
armen 37 cm
onderarmen 31,5 cm

9 jan
borst 120 cm +6 cm
taille 94 cm + 3,5 cm
benen 63 cm + 3 cm
kuiten 39,5 cm + 2 cm
armen 39,5 cm + 2,5 cm
pols 18 cm

Thanks bro! voor je uitgebreid reactie....zijn die sterke mannen zo klein dan?:D ....geintje...goed afmetingen! Dat wordt chickies regelen deze zomer op het strand!

FB3
Buik
Hanging leg raises
20reps
15reps

Sumo deadlift
10x100kg
8x110kg
5x120kg PR
Yes, eindelijk de 120kg :D

Parallel chest dips
10xbw+10kg PR
8xbw+10kg
6xbw+10kg

Pull-over
10x26kg PR
6x28kg
5x30kg PR

Incline db curl
10x15g
10x16kg PR
6x17kg PR

Overhead cable extension
20x50kg PR
12x55kg PR
6x60kg PR

Calf raises
10x80kg
10x90kg PR
8x100kg PR

bw=99kg

Ik ga stoppen met stikstof (NOx) wat een rotzooi dat spul. Het droogt je helemaal uit tijdens de training en als ik wil drinken dan wordt ik kotsmisselijk. Hoewel ik goed vooruit ga voel ik me de laatste tijd echt niet lekker in de sportschool. Het is echt op het tandvlees trainen... en dat is niet alleen omdat het zwaar is. De komende tijd even rust aan mijn maag, kijken wat dat gaat opleveren.

Laatst bewerkt:
Wat een PR's kerel!:thumbs:
Die chest dips zijn ook niet niks met jouw BW!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven