- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FB3
Buik
Hanging leg raises
20reps
15reps
Sumo deadlift
10x100kg
8x110kg
5x120kg PR
Yes, eindelijk de 120kg
Parallel chest dips
10xbw+10kg PR
8xbw+10kg
6xbw+10kg
Pull-over
10x26kg PR
6x28kg
5x30kg PR
Incline db curl
10x15g
10x16kg PR
6x17kg PR
Overhead cable extension
20x50kg PR
12x55kg PR
6x60kg PR
Calf raises
10x80kg
10x90kg PR
8x100kg PR
bw=99kg
Ik ga stoppen met stikstof (NOx) wat een rotzooi dat spul. Het droogt je helemaal uit tijdens de training en als ik wil drinken dan wordt ik kotsmisselijk. Hoewel ik goed vooruit ga voel ik me de laatste tijd echt niet lekker in de sportschool. Het is echt op het tandvlees trainen... en dat is niet alleen omdat het zwaar is. De komende tijd even rust aan mijn maag, kijken wat dat gaat opleveren.

Thnx Marco, supplementen lijken vaak onschuldig. Iedereen reageert er weer anders op.Lekker die 120kg sumo DL;veel PR's ook. Pas idd op met sommige supplemeneten. Het een is goed, het ander...
Goed getraind weer.![]()
Die stonden op springen. Wat wel heel lekker aan deze FB trainingen zijn is dat de eerst 3 oefening killing zijn. Dan ben je echt gebroken. De 3 assistance die daarna komen zijn echt een verademing dan.Goede work out! Die biceps voelde je wel na de curl!
Thnx kerel.
Is echt klote ja. Zit misschien hier aan te denken.gaat goed kerel
Geen probs trouwens met te blijven hangen tijdens je leg raises?
Ik vind dat zo'n zooi eigenlijk, je grip geeft altijd voor je abs op.
Is echt klote ja. Zit misschien hier aan te denken.
http://www.shapeupshop.com/fitness/abs/slings.htm
FB3
Buik
Hanging leg raises
20reps
15reps
Sumo deadlift
10x100kg
8x110kg
5x120kg PR
Yes, eindelijk de 120kg
Parallel chest dips
10xbw+10kg PR
8xbw+10kg
6xbw+10kg
Pull-over
10x26kg PR
6x28kg
5x30kg PR
Incline db curl
10x15g
10x16kg PR
6x17kg PR
Overhead cable extension
20x50kg PR
12x55kg PR
6x60kg PR
Calf raises
10x80kg
10x90kg PR
8x100kg PR
bw=99kg
Ik ga stoppen met stikstof (NOx) wat een rotzooi dat spul. Het droogt je helemaal uit tijdens de training en als ik wil drinken dan wordt ik kotsmisselijk. Hoewel ik goed vooruit ga voel ik me de laatste tijd echt niet lekker in de sportschool. Het is echt op het tandvlees trainen... en dat is niet alleen omdat het zwaar is. De komende tijd even rust aan mijn maag, kijken wat dat gaat opleveren.
Heb de reguliere nooit echt gedaan. Vooral in het laagste punt is de rug moeilijk recht te houden. Blijf gewoon nog even met de sumo doorgaan.klasse man die sumo , hoe sta je ervoor met je gewone deadlift , er zijn er die de sumo makkelijker trekken dan de gewone
wat was dan die nox?
Inderdaad sterke training mc. Je doet weinig sets voor buik zegt Loo, ik doe er geen een wat zou hij daar dan van zeggen![]()
Vind je? Ik heb geen speciale buikdag. Iedere trainingsdag doe ik mijn buik. Maar die leg raises zijn zwaar hoor. Ooit ga ik mij weer eens volledig op de buik richten maar dat is pas als ik de 110kg bereik. Maar moet bekennen dat ik nu behoorlijke spierpijn aan de buik heb.Veel PR's op de zondag man!
lekkere afsluiter van het weekend
wel een beetje weinig sets voor buik vind je ook niet?
Thnx dressed.Inderdaad sterke training mc. Je doet weinig sets voor buik zegt Loo, ik doe er geen een wat zou hij daar dan van zeggen![]()
Wat moet ik met die sletjes die kunnen er niks van. Mijn vriendin weet wat ik lekker vind en kan ook wat hebben. Die sletjes zou ik alleen maar breken. En piepen ookal voordat je ook maar iets hebt gedaan.jij hoeft je niet meer druk te maken om de BrEeZaH-sletjes, ik zit nog wel in dat segment. No abs no life.
.jij hoeft je niet meer druk te maken om de BrEeZaH-sletjes, ik zit nog wel in dat segment. No abs no life.

Euheum, ik heb nooit geen sic-pack gehad en durf nog steeds de veel jongere poezen in het donker knijpen. Die BrEeZaH-sletjes zoals jij ze noemt zullen heus niet alleen naar een six-pack kijken.
No abs no life wordt op de wereld elke dag tegengesproken![]()

Ben maar niet bang Loo, ik verwijs alle sletjes door naar jou... goed?