MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.661
Mmm.. moeilijk te zien, denk dat het niet onder parallel was kerel.. hate to disappoint you.

• #3.664
Geloof je ook hoor :thumb:
Was niets kritisch aan hahah..
Bedoelde niet te kritisch naar naar de belichting van de opnames kijken.

Mmm.. moeilijk te zien, denk dat het niet onder parallel was kerel.. hate to disappoint you.
Kijk dan nog maar eens heel goed knul. :p

Trouwens is het vanuit deze positie lastig te beoordelen maar als ik mijn beeldscherm heel fel zet dan zie ik het een stuk beter. Maar dat gezeur kan je natuurlijk verwachten van haters. ;)
Ik weet zelf wel hoe de lift was.

Edit: Heb nog eens gekeken via de embeded file en dan moet ik je gelijk geven dat het zo klein beeld is dat de lift minder diep lijkt. Check anders eens op youtube zelf op HQ en dan fullscreen, dan kan je het beter zien.
Doel van het filmpje was ook niet om de techniek te oordelen, wist niet eens dat gefilmd werd. Gewoon leuk om aan jullie deze squat te laten zien. Diepte is heel moeilijk te beoordelen. Komt wel weer eens een ander filmpje van.

Laatst bewerkt:
Bedoelde niet te kritisch naar naar de belichting van de opnames kijken.

Kijk dan nog maar eens heel goed knul. :p

Trouwens is het vanuit deze positie lastig te beoordelen maar als ik mijn beeldscherm heel fel zet dan zie ik het een stuk beter. Maar dat gezeur kan je natuurlijk verwachten van haters. ;)
Ik weet zelf wel hoe de lift was.

Edit: Heb nog eens gekeken via de embeded file en dan moet ik je gelijk geven dat het zo klein beeld is dat de lift minder diep lijkt. Check anders eens op youtube zelf op HQ en dan fullscreen, dan kan je het beter zien.

Kan m'n scherm niet lichter zetten.. tis moeilijk te zien omdat die kerel d'r half voor staat. Je komt er voor deze keer mee weg Kip. Volgende keer vanaf de zijkant, en zonder bandages, en viezerik, doe voortaan eens ff schoenen aan.

Btw, dat shruggen met die stang in je nek.. ziet er niet gezond uit.. Niet te vaak doen he;)

Ik dacht even dat je hem ging nekdrukken Mc. :D
Tot twee keer aan toe!
Het lijkt inderdaad wel of je nauwelijks op diepte komt, maar dat is natuurlijk uit deze hoek, en met dit licht niet goed te zien voor ons.
Als jij zegt dat hij diep genoeg was, dan moet Marrkosk'n je maar geloven éh?! ;)
Mooie pr, ga zo door. :thumb:

• #3.667
Ik dacht ik begin meteen aan de hise shrug. :D
Ik moet maar eens wat anders vinden waarmee ik me kan opfocken.

Achh ik ben in elk geval blij met mijn quarter squats. :D

Je gaat hard. Ga je volgend jaar een seizoen Strong Man doen of blijft het toch bij het truckpullen???
Je bent me voorbij op de SQ. Nu de DL en BP nog. Go for it!:)

Ik dacht ik begin meteen aan de hise shrug. :D
Ik moet maar eens wat anders vinden waarmee ik me kan opfocken.

Achh ik ben in elk geval blij met mijn quarter squats. :D
Nee, een quarter squat was het zeker niet.
Gijs heeft daar nu een mooi filmpje van in zijn log, geplaatst door zijn eigen "Steven Spielberg" DE GRAAF.
Soms is het wel lekker om de halter heel hard heen en weer te trekken en duwen als hij nog in de steunen ligt.
En dan even een paar keer je kop ertegenaan slaan, en buigen met die handel! :D

quarter squats...ik heb gisteren gezien hoe ze écht moeten :roflol: was alleen het rack naast MC.

In dat donkere hardcore krachthonk kom je er niet mee vanaf met een iphone..dan heb je bijna een lamp+ goede camera nodig.De pest is ook dat Roy zo groot is dat je het moeilijk kan zien.

ik vind het wel een quartersquat
kijk maar eens goed naar de stang voor in het rack
die staat bijna op heuphoogte van mc
en hij gaat daar dik onder

goed gedaan jochie

goed gedaan jochie
Wij verstaan iets anders onder een quarter squat dan.
Bij mij is een quarter squat dat je niet zo ver door je benen gaat.
Je bovenbenen gaan niet tot parallel.

Ik snap het niet helemaal hoor...is iedereen een beetje op zijn te kleine derde beentje getrapt? Hij Squat 165 een degelijk maar goed te doen PR. Dat PR ligt gezien zijn schema ook totaal in de planning en is helemaal niet ongeloofwaardig. Tot slot post die er nog een filmpje bij en de helft gaat lopen zeiken dat die niet op diepte is...wtf hij zit dik onder paralel als ik met me reet naar de monitor ga staan zie ik dat nog!

Ik snap het niet helemaal hoor...is iedereen een beetje op zijn te kleine derde beentje getrapt? Hij Squat 165 een degelijk maar goed te doen PR. Dat PR ligt gezien zijn schema ook totaal in de planning en is helemaal niet ongeloofwaardig. Tot slot post die er nog een filmpje bij en de helft gaat lopen zeiken dat die niet op diepte is...wtf hij zit dik onder paralel als ik met me reet naar de monitor ga staan zie ik dat nog!

jij kent mijn derde been niet
dus niet zo happen gelijk
de meeste mensen die hier loggen bij mc
hebben altijd het beste met hem voor
dus kom op zeg???

3/4-full squat; bij PL zou het net afgekeurd worden. Voor een PR vind ik het diep genoeg. Ik vind dat geheis in het begin wel mooi om te zien.:o

Een kwartjesquat is een hele korte beweging, maar gewoon mijn eigen mening hoor.:)

Da's nog minder dan een kwart hoor!
Maar het kan wel nut hebben.
Wennen aan zware gewichten bijv.

Nice Mac ;) Zie het filmpje nu voor het eerst! (oepppssss.... ghehehe)

• #3.679
Je gaat hard. Ga je volgend jaar een seizoen Strong Man doen of blijft het toch bij het truckpullen???
Je bent me voorbij op de SQ. Nu de DL en BP nog. Go for it!:)
Thnx Marco.

Is wel de bedoeling. Dit jaar was even spelen en aftasten maar komend jaar wil ik er echt voor gaan.

Truckpull zal ik dan ook erbij doen. Goed voor de conditie. :D
Wat is jou DL en BP record dan?
Nee, een quarter squat was het zeker niet.
Gijs heeft daar nu een mooi filmpje van in zijn log, geplaatst door zijn eigen "Steven Spielberg" DE GRAAF.
Soms is het wel lekker om de halter heel hard heen en weer te trekken en duwen als hij nog in de steunen ligt.
En dan even een paar keer je kop ertegenaan slaan, en buigen met die handel! :D
:roflol: heb je daar een linkje van? Moet ik ook maar eens proberen.
quarter squats...ik heb gisteren gezien hoe ze écht moeten :roflol: was alleen het rack naast MC.

In dat donkere hardcore krachthonk kom je er niet mee vanaf met een iphone..dan heb je bijna een lamp+ goede camera nodig.De pest is ook dat Roy zo groot is dat je het moeilijk kan zien.
We komen daar idd niet om mooi te wezen of van de geweldige belichting te genieten.

goed gedaan jochie
Thnx ove.

We weten allemaal wel dat dit filmpje niet geschikt is om de vorm van de oefening te beoordelen. Slechte belichting, camera staat niet op heup hoogte en de positie waaruit gefilmpt wordt is hiervoor niet geschikt. Dan moet je de voorkant of zijkant filmen of schuin voor. Jullie krijgen nog eens een echt goed filmpje te zien.

Ja en roy zou ik dan toch ook weg moeten fotosjoppen. :lol:
Knappen reet heb jij trouwens.
Thnx maat.
3/4-full squat; bij PL zou het net afgekeurd worden. Voor een PR vind ik het diep genoeg. Ik vind dat geheis in het begin wel mooi om te zien.:o

Een kwartjesquat is een hele korte beweging, maar gewoon mijn eigen mening hoor.:)
Een pl squat hoeft geen full te zijn hoor. Parallel is daar voldoende voor. Soms zie ik filmpjes waar ik vraagtekens bij heb dan dan is de lift goedgekeurd. Ben dan ook geen jurylid natuurlijk.

Die lijken idd wel veel op mijn squats, en dat met 5kg meer en dan nog een vrouw ook. :janken:

Nice Mac ;) Zie het filmpje nu voor het eerst! (oepppssss.... ghehehe)
Nou het filmpje bestaat ook nog niet zolang dus...
Thnx kwark.

Damn voel het wel vandaag in mijn benen. :orly:

BP 125 en DL 210, maar daar ben je zo.
Ik ga wel een keertje (mits blessurevrij:o) een STM-wedstrijd doen, maar dan onaangekondigd...ik sta er gewoon een keer.:)
Misschien wel bij een wedstrijd van jou.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven