- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat maar weten dan via de pm. Zal die info dan voor mij houden. Zou wel gaaf zijn als je er nog een zou pakken en ik erbij kan zijn.

niet altijd, als je de regels van de bonden eens goed leest staat er duidelijk dat je parallel moet BREKEN, en idd hams parallel is een verkapte quarter squatMet een parallel bedoel ik geen hams parallel want dat is geen parallel imo. Maar een quads parallel zal zeker goed gekeurd worden.

Ik ga de discussie niet meer aan over de diepte in dit filmpje, die is gewoon niet goed te beoordelen zoals ik eerder aangaf.BRUTE pr op squat, nice job man!
Hij was niet below par, maar diep genoeg in ieder geval.
Lekker bezig.
Ga je niet ff je 1rm op bench testen, ben wel benieuwd!
220kg bankdrukken? Of doel je op de deadlift?Leuk log man. Ik zie jou binnen een jaar 220kg liften.
![]()
EenschLeuk dat je een filmpje post. Imo te donker om te beoordelen of het diep zat is.

220kg bankdrukken? Of doel je op de deadlift?
Eensch
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik nog steeds een cruciale fout maak bij het squatten.
Gisteren kreeg ik weer last van mijn linkerarm (elleboog) en mijn pols zoals ik dat ook enkele maanden terug opliep bij de squat. Vandaag valt het gelukkig mee dus zo ernstig is het niet. Ik zou dom zijn dit te negeren dus ben ik nagegaan hoe dit kan komen.
Gelukkig had Rooke de lift gefilmpd en kan ik zien waar de fout zit. De positie van mijn pols en elleboog zijn niet juist. Ik moet mijn polsen recht houden en de ellebogen meer optillen. Ik ga weer eens wat meer lifts filmen want ik was me hier niet bewust van. Door veel aandacht te leggen in bepaalde delen van een lift kun je andere zaken over het hoofd zien. Vreemd dat ook verder niemand het opmerkte, of in elk geval geen opmerking erover heeft geplaatst. Wel kritisch blijven.![]()

Gelukkig had Rooke de lift gefilmpd en kan ik zien waar de fout zit. De positie van mijn pols en elleboog zijn niet juist. Ik moet mijn polsen recht houden en de ellebogen meer optillen. Ik ga weer eens wat meer lifts filmen want ik was me hier niet bewust van. Door veel aandacht te leggen in bepaalde delen van een lift kun je andere zaken over het hoofd zien. Vreemd dat ook verder niemand het opmerkte, of in elk geval geen opmerking erover heeft geplaatst. Wel kritisch blijven.![]()