Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat kan ongetwijfeld helpen. Maar als je polsen op rek komen doordat je handen achterover worden getrokken door de baar, en je probeert onder die positie met je handen de baar op de rug te houden, gaat dat je polsen kosten. De stang moet goed op de rug liggen en met de handen alleen ter ondersteuning in positie worden gehouden. Ik heb het wel eens gehad met de olympic grip op de frontsquat toen de techniek nog knudde was. Hing tever naar voren en probeerde met de handen de stang op de borst te houden. Verrekte zowat de pezen naar mijn wijsvingers.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.702
Paljas heeft gelijk, is echt een uitvoeringsfout. Ik ga eraan werken.

/abbo

• #3.704
UB1: Woensdag
Warming up met 4kg
rotator cuff
side raises
front raises

Seated front press
10x25kg
5x35kg
2x45kg
1x55kg
1x65kg
1x70kg PR

Had een beetje last van mijn linker schouder na de squat van maandag. Heb dus een goede warm-up gedaan. Eerste reps nog een beetje stijf, daarna ging het lekker.

Na deze oefening hebben we Roy geholpen met zijn 1RM poging op de squat. Deed ff 240kg terwijl hij al heel lang niet meer had gemaxed, damn.
Merkte tijdens zijn poging dat de pezen rondom mijn ellebogen weer begonnen te zeuren zowel links als rechts. Duidelijk teken dat ik de verdere training moest staken. Geen zin een zware blessure op te lopen.

Zag je fiets nog staan :D

Kon je door die blessure niet meer doen dan SFP? of begrijp ik het niet :D

• #3.706
Ik heb geen blessure ik voel dat mijn pezen meer herstel nodig hebben.
Om een blessure te voorkomen ben ik gestopt, ik moet deze week nog een dikke pr op de deadlift trekken dus...

Kijk, dat is nou het soort training die ik zou durven posten, lekker basic, lekker kort!
Ik heb vannacht nog even een lekkere korte basic griptraining gedaan...
Verstandig om goed te luisteren naar je lichaam Mc. :thumb:

als je dit log eens bekijkt vanaf pagina 1 wordt hier keiharde progressie geboekt! ga zo door!

• #3.710
Kijk, dat is nou het soort training die ik zou durven posten, lekker basic, lekker kort!
Ik heb vannacht nog even een lekkere korte basic griptraining gedaan...
Verstandig om goed te luisteren naar je lichaam Mc. :thumb:
Was idd basic he. En volgens wendler zijn ook deze trainingen belangrijk. Gewoon doen waarvoor je bent gekomen, dat was een 1RM pr zetten, en weer naar huis. :D

Ik voelde dat ik iets moest opofferen en ik wil deze week deadliften dus die keus was eenvoudig.
als je dit log eens bekijkt vanaf pagina 1 wordt hier keiharde progressie geboekt! ga zo door!
Thnx kerel, zal ik zeker doen.
Joh...? :D
:jk:
Mc. gaat als een MF! ;)
Hehehe, je maakt me verlegen. :o

Laatst bewerkt:
Ja, die progressie is enorm. Ik heb net ook de eerste pagina even teruggelezen. Was wel even lachen. Dat gaat super.:)

"doing jack shit" is nice he mac :p

• #3.713
Ja, die progressie is enorm. Ik heb net ook de eerste pagina even teruggelezen. Was wel even lachen. Dat gaat super.:)
Deed op de eerste pagina met moeite 6x90kg die toch eerder quarter squats waren dan parallel. Benen zijn toch wel een stuk sterker geworden gelukkig.
"doing jack shit" is nice he mac :p
Dat was het idd, wist de naam even niet meer.
Voel me vandaag weer helemaal top. Tijd om een dikke pr te zetten!

• #3.715
LB2 Vrijdag
Deadlift deadstop
10x70kg pronated
5x90kg pronated
1x110kg pronated
1x135kg pronated
1x155kg mixed
1x175kg mixed PR
1x190kg pronted FAIL :o
1x190kg mixed PR
1x200kg mixed PR :banana:

Narrow stand leg press
10x120kg
3x10x135kg

Leg extension
3x15x65kg

Seated calf raise
xxx

Yeaaaah! Tis me gelukt, binnen 1 jaar de 200kg getrokken. :D
Opbouw ging lekker. Jason was er en die keek met een kritische blik mee.
175kg ging makkelijk en dus moest ik me klaar maken voor het echte werk. Als een freak mezelf lopen opladen voor de lift, was er helemaal klaar voor. Wat doet deze sukkel, vergeet ik de mixed grip en wil ik pronated gaan liften. Hehehe zware fail dus. Balen want ik moest me weer helemaal opnieuw opladen en die fail mag natuurlijk niet in mijn hoofd blijven hangen en mij tegen werken in de volgende poging.
De 190kg ging vlot omhoog, nergens problemen (geen hitch of lock problemen). Jason vond de lift heel netjes.
Meteen maar de poging gewaagd om de 200kg te pakken. Onderin ging de lift heel vlot, midden vertraagde de lift iets maar kon daarna vlot doortrekken naar de lock. Ook hier vond Jason de lift nog steeds heel netjes. Er zit dus nog meer in maar ik heb het vandaag hier bij gelaten.

De training niet helemaal meer af kunnen maken omdat ik in gesprek raakte met Jason over die bankdruk wedstrijden die steeds in Dordrecht worden georganiseerd door Sarko. Ik stelde voor eens een echte wedstrijd te organiseren, squat, bank, deadlift. Uiteindelijk had hij hier wel oren naar en wilde daar zelf ook aan deelnemen. Zou wel gaaf zijn, de sport in Dordrecht weer eens wat op een hoger niveau brengen.

gelukkig heb ik 205 getrokken gisteren :p

hoeveel meer zit er nog in denk je?

• #3.717
Moeilijk te zeggen, maar een 205 moet zeker lukken.
Heb toch nu besloten om het hierbij te laten. Ben heel tevreden met deze week. Ben van 430 naar 480 gegaan, dus mooi 50kg weten te verhogen zonder mijn bench omhoog te brengen.

Ik ga volgende week de deload in en daarna weer een cycle zonder 1RM max draaien. Over 6 a 7 weken ga ik weer maxen. Wil dan toch zeker de 500 voorbij.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Sue
netjes man! Had je log niet meer gelezen...nu weet ik waarom je vandaag ontbrak.

• #3.719
Thnx, maar hoe bedoel je dat ik ontbrak?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven