Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Jij krijgt niks ; jij hebt een sterioden buik blubber....ripped abs is all that counts!
alle chickies zijn voor Loo, Mc chick en mij!
Egoïsten! Ik zal het onthouden!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij krijgt niks ; jij hebt een sterioden buik blubber....ripped abs is all that counts!

noxplode is gewoon cafeine kerelHeb de reguliere nooit echt gedaan. Vooral in het laagste punt is de rug moeilijk recht te houden. Blijf gewoon nog even met de sumo doorgaan.
NOxplode, maar stikstof staat erom bekend dat het je lichaam uitdroogt.
neem is een echte 
straps...Geen probs trouwens met te blijven hangen tijdens je leg raises?
Ik vind dat zo'n zooi eigenlijk, je grip geeft altijd voor je abs op.

straps...
of harder doorcutten zodat je minder zwaar bent![]()
ja, dat gaat van vandaag op morgen 

Mag ik er ook een paar? Alhoewel ik geen six pack heb?![]()
Kansloos allemaalHeb inmiddels een two-pack...krijg ik dan ook 1 sletje
Je gaat lekker mc en zoveel massa in zo'n korte tijd: TOP.
Laat die van mij maar zitten:mijn vrouw komt naar boven...sssssst
. Mijn pik zegt thnxnoxplode is gewoon cafeine kerelneem is een echte
Verdomde nette extension pik!!

Zit ik over na te denken, ik word ook steeds zwaarder.Of ab straps kopen op bodybuilding.com!
Helemaal top daar kan je in hangen met je ellebogen. Ik heb ze dit weekend gekocht!
Haal die 2 altijd door elkaar, heb xpand ja. Maar staat nitric oxide op dat is toch stikstof? Zit idd ook vol met caffeine. Beide stoffen drogen je lichaam flink uit. Heb nog een halve pot en neem maar een halve scoop per dosis. Ben gewoon erg gevoelig voor dit spul.No-xplode is veel caffeine!
Daarom heb ik xpand creatine transport system genomen...
Ik heb geen referentiepunt aangezien ik nog niet zo lang aan volledige krachttraining doe maar het voelt erg goed..goede pomp etc!
Mijn pannen
, maar als je plannen bedoelt dan denk ik dat ik vandaag weer ga knallen. Dat fullbody gebeuren doet me goed. Ik vreet me wezenloos en toch ben ik vet aan het verliezen, begin al echt de abs te zien. Maar mijn gewicht blijft gelijk. Binnenkort weer eens meten.
. Met een pomp op je lichaam ziet het er wel bruut uit. Dit gaat de goede kant op... benieuwd waar ik over 3 maanden weer ben!FB1
Buik
Hanging leg raises
20reps
15reps
Below parallel squat
10x90kg
7x100kg
7x100kg
7x100kg
Goed aan de techniek gewerkt, langzaam en diep uitgevoerd. Voelde deze goed in de benen.
Upperhand thumbless chins
6xbw
4xbw
4xbw
3xbw
Mill press (nieuw)
10x35kg PR
7x40kg PR
5x40kg
Dat ging al wat beter, maar nog niet helemaal tevreden.
Chest flyes flat (nieuw)
10x14kg
8x14kg
8x14kg
Oei bij die eerste set voelde mijn rechter borstspier niet lekker aan. Heel langzaam en voorzichtig de setjes afgemaakt. Laatste set had ik er geen last meer van.
45 graden french press
12x30,5kg PR
8x36,5kg PR
6x40,5kg PR
EZ preacher curls
10x36,5kg PR
6x40,5kg PR
6x40,5kg
Als ik na de training in de spiegel kijk dan begin ik langzaam weer een beetje bang van mezelf te worden. Met een pomp op je lichaam ziet het er wel bruut uit. Dit gaat de goede kant op... benieuwd waar ik over 3 maanden weer ben!

Als ik na de training in de spiegel kijk dan begin ik langzaam weer een beetje bang van mezelf te worden. Met een pomp op je lichaam ziet het er wel bruut uit. Dit gaat de goede kant op... benieuwd waar ik over 3 maanden weer ben!
Gaat de goede kant op