XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nette training!
goede squats :)

dan kan ik niet achterblijven mac! :p

Wow zeer mooie training! Hebben jullie trouwens 0,5kg's in jullie gym ofzo?

Achterblijven? Lul niet uit je nek man je hebt op het moment een voorsprong van 5kg. :roflol:
Je gaat toch wel een dikke comeback maken want je wilt mij altijd al te graag vernederen, it's in your genetics to humiliate me. :mad:

wow 5kg... :roflol:
daarbij heeft Mc. zijn max op bench nog niet getest, ik schat deze toch zeker op 125kg... daar kom ik niet aan.
daar tegenover staat dat ik nog wat marge had op Suqat, een 180+ zit erin, zien wat dat geeft :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.967
nette training!
goede squats :)
Thnx, vreemde is dat ik vandaag flinke spierpijn in de quads heb. Waarschijnlijk weinig hipdrive gehad bij de lift. Ik miste duidelijk de juiste groove.
Jij en achter blijven, je staat nog steeds 10kg voor op het totaal. Maar als je zegt dat je ook de 500 voorbij moet dan geef ik je gelijk.
Wow zeer mooie training! Hebben jullie trouwens 0,5kg's in jullie gym ofzo?
Thnx mino.
Ja schattig he. Die gebruiken alleen ik en de vrouwen in mijn gym. Zo kom ik eenvoudiger in contact met deze goddelijke wezens. :D
"Mag ik die 0,5kg van jou even gebruiken schoonheid?" :kiss:
wow 5kg... :roflol:
daarbij heeft Mc. zijn max op bench nog niet getest, ik schat deze toch zeker op 125kg... daar kom ik niet aan.
daar tegenover staat dat ik nog wat marge had op Suqat, een 180+ zit erin, zien wat dat geeft :p
De bench kan ik weinig over zeggen. Zit daar nu net weer in een opbouw. Over 2 maanden hoop ik dan inderdaad de 125kg te drukken. Tijdens mijn laatste 1rm poging van de squat zat er nog wel wat meer in, de 170kg moest lukken. Ik hoop op de meet dan 175 of 180kg te squatten. En de deadlift zal hoop ik dan 210 of 220kg zijn. In het gunstigste geval 525kg dat zou erg nice zijn. :D

Voorspellingen maken kan iedereen, nu nog waarmaken :) Goed getrainend overhead gaat al beter ;)

• #3.969
Deze voorspellingen zijn dan natuurlijk niet uit de lucht gegrepen. Tot op heden heb ik nog altijd aan mijn voorspellingen voldaan of daar nog overheen gegaan.
Ik spreek trouwens liever over doelen dan voorspellingen. ;)

Overhead ging inderdaad wat beter. Merk dat die eerste set lastig is. Ik denk dat ik voortaan een extra setje toevoeg met minder gewicht om in de juiste modus te komen.

Goede discussie over soorten trainingsschema's; hier leer ik nog eens wat. K ga dit log ook volgen.

Waar voel je de OH squats het meest? schouders, core?

Succes met de trainingen en progressie.

Die overhead squats zijn inderdaad zwaar en moeilijk qua uitvoering!
De druk op de polsen, is dat in de zin van overmatige inspanning? Je zou natuurlijk pols wraps kunnen gebruiken om wat druk op je polsen weg te nemen.

• #3.972
Goede discussie over soorten trainingsschema's; hier leer ik nog eens wat. K ga dit log ook volgen.

Waar voel je de OH squats het meest? schouders, core?

Succes met de trainingen en progressie.
Thnx, toevallig dat je nu die vraag stelt maar ik heb extreme spierpijn aan mijn core. Met name zijkant buik.
Die overhead squats zijn inderdaad zwaar en moeilijk qua uitvoering!
De druk op de polsen, is dat in de zin van overmatige inspanning? Je zou natuurlijk pols wraps kunnen gebruiken om wat druk op je polsen weg te nemen.
Heb jij ook al mogen genieten van deze oefening? Omdat je een snatch grip hanteerd heb je flinke spanning op je polsen. Damn wat ben ik een p*ssy met 30kg... als je oly lifters ziet power snatchen. :eek:

Wraps komen van de week binnen. Nu wil ik ze nog niet gebruiken maar bij 1rm pogingen wel.

Thnx, toevallig dat je nu die vraag stelt maar ik heb extreme spierpijn aan mijn core. Met name zijkant buik.
Heb jij ook al mogen genieten van deze oefening? Omdat je een snatch grip hanteerd heb je flinke spanning op je polsen. Damn wat ben ik een p*ssy met 30kg... als je oly lifters ziet power snatchen. :eek:

Wraps komen van de week binnen. Nu wil ik ze nog niet gebruiken maar bij 1rm pogingen wel.

wordt een hele klus om een dikke 1rm op OH squat te zetten Chick.

Ja ik doe ze af en toe als opwarming, gewoon omdat het kan haha. Wil ze over een tijdje wel aan mn benen training toevoegen, maar dan moet ik eerst wat 'normalere weights' gaan gebruiken, om mn benen er effectief mee te trainen. Ik zou zeggen, waarom je wraps alleen met 1rm pogingen? Op bench en normale OH presses, oke. Maar de snatch grip brengt voor mij veel problemen mee als ik hem zonder wraps 'doe'.

OH squats zullen wrsl nooit zwaar genoeg worden om benen effectief te trainen. voor je core en schouderstabiliteit is het dan weer wel een echte killer :p

Net 1 x 50 OH gesquat, op film, maar camera hielt er mee op @ par xD, zal em morgen wel uploaden.
Vergeleken met mn squat van 100, stelt dit idd niets voor!
maar mac, ik zou als ik jou was er goed over na denken of je niet standaard wraps zou gebruiken.

• #3.978
Erg sterk hoor die 50kg, je hebt aanleg dat merk ik wel. Ik heb zojuist wat filmpjes gekeken en zie idd dat polsbanden vaak worden gebruikt. Ik heb ze nog niet binnen maar ga ze wel gebruiken.

• #3.979
Nieuwe kniebanden en polsbanden van Inzer zijn binnen! :woot:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven