- Waardering
- 909
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow zeer mooie training! Hebben jullie trouwens 0,5kg's in jullie gym ofzo?

Thnx, vreemde is dat ik vandaag flinke spierpijn in de quads heb. Waarschijnlijk weinig hipdrive gehad bij de lift. Ik miste duidelijk de juiste groove.
Jij en achter blijven, je staat nog steeds 10kg voor op het totaal. Maar als je zegt dat je ook de 500 voorbij moet dan geef ik je gelijk.
Thnx mino.Wow zeer mooie training! Hebben jullie trouwens 0,5kg's in jullie gym ofzo?

De bench kan ik weinig over zeggen. Zit daar nu net weer in een opbouw. Over 2 maanden hoop ik dan inderdaad de 125kg te drukken. Tijdens mijn laatste 1rm poging van de squat zat er nog wel wat meer in, de 170kg moest lukken. Ik hoop op de meet dan 175 of 180kg te squatten. En de deadlift zal hoop ik dan 210 of 220kg zijn. In het gunstigste geval 525kg dat zou erg nice zijn.wow 5kg...
daarbij heeft Mc. zijn max op bench nog niet getest, ik schat deze toch zeker op 125kg... daar kom ik niet aan.
daar tegenover staat dat ik nog wat marge had op Suqat, een 180+ zit erin, zien wat dat geeft![]()

Thnx, toevallig dat je nu die vraag stelt maar ik heb extreme spierpijn aan mijn core. Met name zijkant buik.Goede discussie over soorten trainingsschema's; hier leer ik nog eens wat. K ga dit log ook volgen.
Waar voel je de OH squats het meest? schouders, core?
Succes met de trainingen en progressie.
Heb jij ook al mogen genieten van deze oefening? Omdat je een snatch grip hanteerd heb je flinke spanning op je polsen. Damn wat ben ik een p*ssy met 30kg... als je oly lifters ziet power snatchen.Die overhead squats zijn inderdaad zwaar en moeilijk qua uitvoering!
De druk op de polsen, is dat in de zin van overmatige inspanning? Je zou natuurlijk pols wraps kunnen gebruiken om wat druk op je polsen weg te nemen.

Thnx, toevallig dat je nu die vraag stelt maar ik heb extreme spierpijn aan mijn core. Met name zijkant buik.
Heb jij ook al mogen genieten van deze oefening? Omdat je een snatch grip hanteerd heb je flinke spanning op je polsen. Damn wat ben ik een p*ssy met 30kg... als je oly lifters ziet power snatchen.
Wraps komen van de week binnen. Nu wil ik ze nog niet gebruiken maar bij 1rm pogingen wel.
Heb jij ook al mogen genieten van deze oefening? Omdat je een snatch grip hanteerd heb je flinke spanning op je polsen. Damn wat ben ik een p*ssy met 30kg... als je oly lifters ziet power snatchen.
Wraps komen van de week binnen. Nu wil ik ze nog niet gebruiken maar bij 1rm pogingen wel.
OH squats zullen wrsl nooit zwaar genoeg worden om benen effectief te trainen. voor je core en schouderstabiliteit is het dan weer wel een echte killer![]()
Nieuwe kniebanden en polsbanden van Inzer zijn binnen!![]()