- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LB2: Zondag
Deadlift deadstop
5x115kg 55%
5x135kg 65%
3x156kg 75%
9x167,5kg max PR
Squat liftout
5x170kg 55%
5x202,5kg 65%
3x235kg 75%
11x250kg max PR
Power clean
10x55kg
6x55kg
8x55kg
Power shrug
3x8x100kg
Db holds
3x35sec 50kg
Ging lekker. Met name bij de squat liftout gaan de gewichten eenvoudiger en explosiever omhoog. Ook de powerclean gaat beter, begin langzaam de explosieve groove te krijgen die ik nodig heb voor de loglift.
Bij de db hold is het handvat dikker dan de 28mm van een oly bar. Ik moet eens meten maar vermoed ruim 34mm.

Bijkomend voordeel, je hoeft dat grote spandoek niet te maken om te supporten.Pff jammer veel te ver om even rustig naar toe te rijden![]()

Was wel lekker voor een zondag. Thnx bro.zondag is een rustdag mc
dan gaan de mensen naar de kerk
en wat doe jij
bijna 10 x 167 eruit persen
moet niet gekker worden
goed gewerkt jochie![]()
Hoop nog zieker te worden.

Erg jammer Gerre. Jij had een ongeluk en wat doe ik uit solidariteit? Ik word een week ziek. En nu gun je me weer een week ziek zijn.
Wel mooi om te lezen dat je je zorgen maakt. Volgende week pas echte gewichten... 90% 1RM!![]()
2 wedstrijden volgend jaar. Een in Zuid Limburg op 4 april en een in België eind april. Wedstrijd tegen dumba is in België.
Yep yepDang, dat word wel wat ja, haha. Verwacht wederom REP PR's, gaat best lekkah!
Jaja, maak je maar zorgen broik maak me nooit zorgen
de wesdtrijd tussen ons is leuk als bijkomstigheid![]()
... ik ga helemaal los! 

Vriendin komt uit Belgie?ik ben echt benieuwd naar die wedstrijd tegen dumba !![]()
Als het in de buurt van m'n schoon-ouders is dan kom ik ook kijken, dan zet ik m'n vriendinnetje daar af en rij ik zelf door om m'n dag beter te besteden.

Programma heeft wel wendler als basis. Schema is een afgeleide van Impo zijn schema's, dit sprak mij zeer aan. Het schakelen tussen pull/push oefeningen (primaire oefening) is heerlijk. Verder benader ik deze oefeningen ook erg progressief door elke training mijn theoretische 1rm aan te passen en zo het niveau van de volgende te bepalen.
Je moet dan wel de intensiteit van de ondersteunende oefeningen in de gaten houden. Niet te zwaar gaan anders trekt je CNS het niet.
post dat nog eens keer hier dat verhaal en de gedachtengang erachter
is idd erg verdomd veel die progressie
dat wil ik ook![]()