Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
For starters:
Cosgrove: Probably around 80-90% of the population, 80-90% of the time, will respond best to total body workouts.

En voor het volledige verhaal: [Link niet meer beschikbaar]

link doet het niet hummer :(

@MC; 2 dagen rust?

welke heb je besteld mac?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.984
Banden? Inzer Iron Z (met die rode banden). Heb ze net om gedaan. Wat een extreem verschil met mijn m double u banden. Als ik deze ga gebruiken dan lift ik zeker 10 a 20kg meer op de squat. Net ook om mijn polsen gedaan en lijkt wel alsof er een stalen koker om mijn polsen zit. Extreem taai zijn deze dingen.

klinkt heel goed, vooral met die polsen :D zaten die van mij er ook bij?

Banden? Inzer Iron Z (met die rode banden). Heb ze net om gedaan. Wat een extreem verschil met mijn m double u banden. Als ik deze ga gebruiken dan lift ik zeker 10 a 20kg meer op de squat. Net ook om mijn polsen gedaan en lijkt wel alsof er een stalen koker om mijn polsen zit. Extreem taai zijn deze dingen.
heb net hetzelfde, precies beton :p

• #3.987
UB2: Vrijdag
Seated front press

5x40kg 55%
5x47,5kg 65%
3x55kg 75%
9x58,5kg max 80% PR

BOR
5x70kg 55%
5x82,5kg 65%
3x95kg 75%
10x101kg max 80% PR

Shoulder press bb-style
3x8x24kg

Crossed bench pull-over
3x8x32kg

Wide grip upright row
3x12x42,5kg

Incline db curl
3x12x16kg

Nice training. Assistance gingen ook lekker, niet te zwaar voor mijn gevoel. Volgende training mogen ze weer wat zwaarder. Met name de shoulder press ging easy.

Mooie PR's 10x101 is best insane.
Je seated front press valt nog mee.

• #3.989
Thnx. Vind mijn front press toch aardig vooruit gaan. Komende schema's ga ik wat meer op kracht trainen bij de primaire oefeningen, dus een stuk hoger in de 1RM percentages zitten. Nu deed ik steeds 75%/80%/85%1RM en komende schema's 80%/85%/90%1RM. Met name die 90% gaat zware poep worden.

sterke BOR kerel :)

Goede training; ik zie alles en zeker die bor flink vooruit gaan.:)

morgen trainen?

• #3.994
LB2: Zondag
Deadlift deadstop
5x115kg 55%
5x135kg 65%
3x156kg 75%
9x167,5kg max PR

Squat liftout
5x170kg 55%
5x202,5kg 65%
3x235kg 75%
11x250kg max PR

Power clean
10x55kg
6x55kg
8x55kg

Power shrug
3x8x100kg

Db holds
3x35sec 50kg

Ging lekker. Met name bij de squat liftout gaan de gewichten eenvoudiger en explosiever omhoog. Ook de powerclean gaat beter, begin langzaam de explosieve groove te krijgen die ik nodig heb voor de loglift.

Bij de db hold is het handvat dikker dan de 28mm van een oly bar. Ik moet eens meten maar vermoed ruim 34mm.

lekker getraind zie ik.
is dat gewoonlijk dan dat de dumbbells zoón dikke dikte hebben?

Gaat goed man.
Flinke gewichten op je schoudertjes gehad. :D
Power clean is moeilijk éh..?
Allez, als je hem "goed" doet natuurlijk.
Of doe je een power clean altijd goed eigenlijk..?
De Clean is zo moeilijk, de power uitvoering is niet zo strikt qua uitvoering natuurlijk. :rolleyes:
Ik vind het best moeilijk om de traps echt goed in te schakelen, en er niet een power reverse curl van te maken.
Keep it up Dude! :thumbs:

Gezien je training kan ik je alleen op de medley&laadrace wat puntjes afhandig maken. Sterke shit mc.:)

sterke gewichten kerel +1

• #3.999
lekker getraind zie ik.
is dat gewoonlijk dan dat de dumbbells zoón dikke dikte hebben?
Ligt denk ik aan het merk. Vanaf 30kg zijn de dumbbells anders, de bar is een stuk dikker. Ideaal dus om je grip te trainen omdat een dikke bar daarin een stuk lastiger is.
Gaat goed man.
Flinke gewichten op je schoudertjes gehad. :D
Power clean is moeilijk éh..?
Allez, als je hem "goed" doet natuurlijk.
Of doe je een power clean altijd goed eigenlijk..?
De Clean is zo moeilijk, de power uitvoering is niet zo strikt qua uitvoering natuurlijk. :rolleyes:
Ik vind het best moeilijk om de traps echt goed in te schakelen, en er niet een power reverse curl van te maken.
Keep it up Dude! :thumbs:
Ja, wat is goed. De gewichten zijn nog niet zo zwaar zodat ik nog op de techniek kan focussen. Ik probeer voluit te springen en dan shruggen. Ik zal misschien ook wat reverse curlen, het is tenslotte een compound oefening. Mijn traps waren vandaag echt gesloopt.
Gezien je training kan ik je alleen op de medley&laadrace wat puntjes afhandig maken. Sterke shit mc.:)
Die medley en laadrace moet ik ook flink wat punten pakken. Ik wil geen zwaktes hebben. Binnenkort ga ik weer vol op conditie trainen.
Gelukkig ben ik altijd behoorlijk snel geweest en als de gewichten voor mij niet zo zwaar aanvoelen dan ren je er ook makkelijk harder mee, hoop ik. ;)

Sterke gewichten. Hoe hoog zet je de vangers bij Squat liftouts?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven