Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FB1
Buik
Hanging leg raises
20reps
15reps
Below parallel squat
10x90kg
7x100kg
7x100kg
7x100kg
Goed aan de techniek gewerkt, langzaam en diep uitgevoerd. Voelde deze goed in de benen.
Upperhand thumbless chins
6xbw
4xbw
4xbw
3xbw
Mill press (nieuw)
10x35kg PR
7x40kg PR
5x40kg
Dat ging al wat beter, maar nog niet helemaal tevreden.
Chest flyes flat (nieuw)
10x14kg
8x14kg
8x14kg
Oei bij die eerste set voelde mijn rechter borstspier niet lekker aan. Heel langzaam en voorzichtig de setjes afgemaakt. Laatste set had ik er geen last meer van.
45 graden french press
12x30,5kg PR
8x36,5kg PR
6x40,5kg PR
EZ preacher curls
10x36,5kg PR
6x40,5kg PR
6x40,5kg
Als ik na de training in de spiegel kijk dan begin ik langzaam weer een beetje bang van mezelf te worden. Met een pomp op je lichaam ziet het er wel bruut uit. Dit gaat de goede kant op... benieuwd waar ik over 3 maanden weer ben!
Thnx snipper, welkom in mijn log.

Moet zeggen dat ik moeite heb vorderingen te boeken. Die laatste set blijft gewoon gruwelijk. Krijg er niet meer dan 15.Lekker maat, maar heb je zo weinig moeite met de hanging leg raise?
Goed weer op de armen en benen.![]()
Dat kwam omdat die eerste 100kg erg zwaar aanvoelde. Ik had niet verwacht dat ik daarna nog 2 setjes met 7 reps zou halen. Vooral die laatste ben ik helemaal dood gegaan. Maar zoals ik al eerder zei ben ik nu dieper en langzamer aan het gaan en de uitvoering verbeteren.goeie squats man! waarom niet de 110kg erop geflikkert?
Hehehe, thnx kerel.
Thnx dressed, maar waar blijven jou trainingen? Heb al een tijdje niets meer van je log langs zien komen. Knallen kerel
.Wilde het schema net weggooienBeest Goed bezig!
Kan je svp dit schema bewaren wat je nu gebruikt?
Ik wil het in maart van je overnemen!
. Maar omdat je het zo lief vraagt zal ik het bewaren. Hehehehe. Overzicht staat op pagina 16 dacht ik.
.Hehehe, dat denk ik niet, zou echt niet meer normaal zijn. Zou 22kg betekenen in een half jaarOver drie maanden maar weer 11 kilo massa erbij denk?
Het is je al eerder gelukt![]()
. Merk wel dat de fullbody me meer kwaliteits massa is aan het opleveren. Dat mijn hele lichaam per training gepakt wordt heeft een positief effect op mijn vetverbranding. Succes kerel. Soms is het goed om even een stapje terug te doen en nog eens goed je oefeningen te analyseren. Baal dan ook dat mijn trainingsmaat al 2 maanden niet meer mee is geweest. Doe nu alles zonder spotterlekker die squats ... ik mag er morgen ook aan beginnen
Ziet er goed uit kerel![]()
. Zodra hij er weer is dan gaat hij ook filmen. Kan ik altijd terugkijken of ik de oefeningen wel goed doe.Wat jij opnoemt is precies wat ik heb, maar dan met caffeine. Maar dat nirtic oxide betekend toch stikstof of heb ik het verkeerd?XPAND Nitric Oxide Reactor Pre en Post workout formula.
Caffeine free
Muscle Volumizer
Vasularity strenght
Dat spul is echt top
Wat vind je van bovenstaande?
Thnx mannen,
Hier een linkje hoe karma werkt [Link niet meer beschikbaar]

FB1
Buik
Hanging leg raises
20reps
15reps
Below parallel squat
10x90kg
7x100kg
7x100kg
7x100kg
Goed aan de techniek gewerkt, langzaam en diep uitgevoerd. Voelde deze goed in de benen.
Upperhand thumbless chins
6xbw
4xbw
4xbw
3xbw
Mill press (nieuw)
10x35kg PR
7x40kg PR
5x40kg
Dat ging al wat beter, maar nog niet helemaal tevreden.
Chest flyes flat (nieuw)
10x14kg
8x14kg
8x14kg
Oei bij die eerste set voelde mijn rechter borstspier niet lekker aan. Heel langzaam en voorzichtig de setjes afgemaakt. Laatste set had ik er geen last meer van.
45 graden french press
12x30,5kg PR
8x36,5kg PR
6x40,5kg PR
EZ preacher curls
10x36,5kg PR
6x40,5kg PR
6x40,5kg
Als ik na de training in de spiegel kijk dan begin ik langzaam weer een beetje bang van mezelf te worden. Met een pomp op je lichaam ziet het er wel bruut uit. Dit gaat de goede kant op... benieuwd waar ik over 3 maanden weer ben!
mc dat is nu al twee weken dat ik probeer jou karma te geven, en telkens verschijnt er dat ik eerst andere gebruikers moet karma geven voor ik jou kan karma geven. Hoe komt dit toch?
Dacht dat er 20 personen
Rustdag = Grippersdag
25reps close CoC guide (warming up)
5reps 1cm before close CoC No. 1.5 PR
4reps 1cm before close CoC No. 1.5
4reps 1cm before close CoC No. 1.5
10reps close HG150 (net lichter dan de CoC No. 1)
8reps close HG150
6reps close HG150
25reps close CoC guide
Op advies van Marco van zwaar naar licht gedaan, ging lekker.