- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Valt het jou ook op, hihihi.alweer even geleden dat ik hier ben langsgekomen...en damn, wat ben ik weer verrast.
zeer sterke bench press heb jij bro!
Ik heb geen tijd om rustig aan te doen. Heb nog maar een kleine 4 maanden en dan heb ik een flink zware wedstrijd die ik moet ondergaan.je maakt inderdaad meer progressieve vooruitgang, maar op deze manier ga je logischerwijze ook sneller tegen een plateau aanlopen(niet dat dat er op dit moment aan zit te komen maar toch
)

Thnx voelde goed inderdaad.goeie bench mc
zit idd meer in
mijn maatje pakte vandaag 3x107 - maar toen was het ook op bij hem
fysiek nog goed te behapstukken?
Inderdaaddat plateau bereik je toch wel uiteindelijk, kun je het beter zsm bereiken om er daarna overheen te gaan![]()
TrueGoed dat je steeds je 1RM opnieuw berekend als je zelf het gevoel hebt dat je er zo meer uit kunt halen. Door de mening van anderen alleen op te volgen ga je je eigen lichaam niet leren kennen. Keep up the good work.

Misschien meer volume draaien op squat in het volgende schema?
Ik vind zelf wendler voor deadlift echt ideaal en boekte er ook goede progressie op.
Alleen voor squats vond ik het 3 keer niks omdat je dan gewoon te weinig volume pakt op de beweging voelde onwennig aan na een aantal weken.
) dan ook meer dan genoeg doetNiet mee eens met Wendler werk je niet of nauwelijks op je max daardoor kun je in je repout meer dan genoeg reps maken. Wat chick door zijn percentages () dan ook meer dan genoeg doet
Vorige keer had ik flinke spierpijn aan mijn core, zal morgen weer genieten worden.Jammer van je squats, maar het is even niet anders. Je deadlift schiet nu omhoog, dan kan niet je squat ook nog eens geweldig blijven gaan. Volgende schema is het weer anders. Zo kom je vanzelf aan de top. Goed om te zien dat je OH Squat steeds beter gaat. Heb je nog steeds veel spierpijn in je abs na die squats? Ik merk het meer aan mn schouders. Ik heb ook wel een gevoel dat het een soort van carry-over heeft op de oh presses. Alles is wat stabieler.
Ik wilde ook meer repjes, had 5 in de planning.hmmm.....naar Mac. Maar de gewichten zijn respectabel dat dan weer wel. maja, ff meer reppies mag idd wel...
Herstel ze Mac![]()

Eerst rompbuigen en daarna nog een GM.Toch nog lekker gebogen Mc.
Beetje aanpassen van je schema dan éh.![]()

Het vreemde was dat ik me sterk voelde. De eerste setjes voelde erg goed en gingen heel vlot. Meestal een indicatie dat het gaat lukken. Maar toen ik de 145kg op mijn schouders legde en ik zakte voelde ik het in mijn onderrug.2x2x145 is best nice. Misschien een optie om een extra dag te rusten?
Thnx kerel.Dat is helemaal geen vervelende bench kerel! whahah moet je steeds meer gelijk geven. je hebt echt een sterke borst![]()
Tot op heden voelde het allemaal goed, een dag was ik de groove een beetje kwijt en nu had ik rugkanker. Die repouts geven mij altijd een goed gevoel. Ik zit eraan te twijfelen om weer eens de kingsquats van dressed te gaan doen. Daar heb ik ook veel progressie mee geboekt.Misschien meer volume draaien op squat in het volgende schema?
Ik vind zelf wendler voor deadlift echt ideaal en boekte er ook goede progressie op.
Alleen voor squats vond ik het 3 keer niks omdat je dan gewoon te weinig volume pakt op de beweging voelde onwennig aan na een aantal weken.
Dat idee had ik ook. Het voelde allemaal goed.Niet mee eens met Wendler werk je niet of nauwelijks op je max daardoor kun je in je repout meer dan genoeg reps maken. Wat chick door zijn percentages () dan ook meer dan genoeg doet