Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.061
Ik heb nog 2 trainingen te gaan maar ik kan het toch niet laten plannen te maken voor het volgende schema. Zeker naar aanleiding van de squat van gisteren heb ik besloten de deadlift even eruit te gooien. De rackpull zal deze tijdelijk vervangen. Ik heb wel besloten de benen harder aan te pakken en dus een squat variant eraan toe te voegen, de box squat.

Tevens kies ik ervoor om nu echt aan de loglift te beginnen, ik heb meer vertrouwen gekregen dat ik er nu klaar voor ben. Ik boek vorderingen qua explosiviteit en dus moet het gewoon gebeuren.

Tevens aan de core werken met de OH squat, savickas press en de bb rollout.

Ik ben er nog niet helemaal uit maar tot op heden heb ik dit bedacht:

LB1:
Main lift
Squat
Log clean
Ass. lift
Box squat
Bb rollout
Farmer/db hold

UB1:
Main lift
Bench press
Rackpull
Ass. lift
Cgbp
Kroc row
Up row
Bb curl

LB2:
Main lift
Squat liftout
Ass. lift
OH squat
GM
Power clean
Calf raise

UB2:
Main lift
Log press
BOR
Ass. lift
Savickas press
Pull-over
Skull crucher
Hammer curl

Laatst bewerkt:
ga je elke week log lift doen? zou trouwens die "log clean" laten voor wat het is en gewoon powercleans doen (desnoods met fat bar) want die cleans doe je toch al met de log press.

Ziet er goed uit! 2 squat varianten lijkt mij alleen maar goed!:D
Nu hopen dat je squat ook zo omhoog schiet als je deadlift.

heb je altijd beschikking over een LOG dan ?
**jaloers**

• #4.065
ga je elke week log lift doen? zou trouwens die "log clean" laten voor wat het is en gewoon powercleans doen (desnoods met fat bar) want die cleans doe je toch al met de log press.
Dat heb ik inderdaad nog niet duidelijk gemaakt maar ik ga de loglift in 2 delen trainen. Je hebt namelijk het voorslaan van de boom (clean) en het drukken (press). Toen ik een tijd terug de loglift deed had ik problemen met het voorslaan van 85kg. Deze kreeg ik niet eens omhoog. Ik wil dus zwaar kunnen voorslaan, dat helpt alleen maar bij de loglift. De logpress zal ook alleen maar het uitdrukken zijn. Ik leg de log al hoog in het rack en ga daarna uitdrukken zonder het cleanen.
Ziet er goed uit! 2 squat varianten lijkt mij alleen maar goed!:D
Nu hopen dat je squat ook zo omhoog schiet als je deadlift.
Is wel de bedoeling. Ik heb alleen nog geen box dus die moet ik nog maken. Even kijken welke hoogte ik ga hanteren.

Oh ja nog vergeten te melden dat ik niet meer 4x per week ga trainen maar 3x per week. Iets meer rust.
heb je altijd beschikking over een LOG dan ?
**jaloers**
Yep, we hebben toch strongman onderdelen. De boom is niet zo dik maar deze ligt binnen stof te happen. :o

Ohhh ja nog iets. 2e kerstdag is er een strongman meet @ DJ's. Er komen dan wat man events trainen. Starter020-Omega007-Snakeman-SanderG-Minotaures en ik. Wie wil komen is welkom. We beginnen op 12:00, maar als je iets later bent is dat geen probleem.

Laatst bewerkt:
ik hoop voor je dat je een hoog rack hebt dan :D

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

Dat heb ik inderdaad nog niet duidelijk gemaakt maar ik ga de loglift in 2 delen trainen. Je hebt namelijk het voorslaan van de bar (clean) en het drukken (press). Toen ik een tijd terug de loglift deed had ik problemen met het voorslaan van 85kg. Deze kreeg ik niet eens omhoog. Ik wil dus zwaar kunnen voorslaan, dat helpt alleen maar bij de loglift. De logpress zal ook alleen maar het uitdrukken zijn. Ik leg de log al hoog in het rack en ga daarna uitdrukken zonder het cleanen.
Is wel de bedoeling. Ik heb alleen nog geen box dus die moet ik nog maken. Even kijken welke hoogte ik ga hanteren.

Oh ja nog vergeten te melden dat ik niet meer 4x per week ga trainen maar 3x per week. Iets meer rust.

Yep, we hebben toch strongman onderdelen. De boom is niet zo dik maar deze ligt binnen stof te happen. :o

Ohhh ja nog iets. 2e kerstdag is er een strongman meet @ DJ's. Er komen dan wat man events trainen. Starter020-Omega007-Snakeman-SanderG-Minotaures en ik. Wie wil komen is welkom. We beginnen op 12:00, maar als je iets later bent is dat geen probleem.
spijtig dat het zover is, anders kwam ik zeker :(

• #4.067
Ach en al moet ik een klein beetje cleanen om te starten dan lijkt me dat nog geen probleem. Ik wil gewoon log pressen zonder steeds de log weer te cleanen. Echt aan de techniek van de press werken.

Zo ver is het toch nou ook weer niet weg. In 45min ben ik in Antwerpen. Je moet natuurlijk wel een auto hebben.

Dat heb ik inderdaad nog niet duidelijk gemaakt maar ik ga de loglift in 2 delen trainen. Je hebt namelijk het voorslaan van de bar (clean) en het drukken (press). Toen ik een tijd terug de loglift deed had ik problemen met het voorslaan van 85kg. Deze kreeg ik niet eens omhoog. Ik wil dus zwaar kunnen voorslaan, dat helpt alleen maar bij de loglift. De logpress zal ook alleen maar het uitdrukken zijn. Ik leg de log al hoog in het rack en ga daarna uitdrukken zonder het cleanen.

ah, ik dacht dat jullie pas in januari gingen beginnen :P
maar ik kan helaas niet op 2e kerstdag

ik ben op meer dan een uur in antwerpen :D dus jij woont er dichterbij dan ik :p
waar is het precies die DJ's workout?

Ik zou ook graag willen komen, maar spijtig genoeg moet ik eerste kerstdag werken, en dus 2e kerstdag verplichte familie bezoekjes.

Ik zal ongetwijfeld binnenkort een keer komen trainen. Maar 2e kerstdag niet :)

• #4.072
DJ's workout ligt in Dordrecht.

Mannen als jullie niet kunnen hoef je niet te reageren anders zit dit log zo vol met iedereen die niet kan. ;)

Jammer dat jullie niet kunnen, maar het is overdag en meestal zitten mensen 's avonds bij hun familie. Maar begrijpelijk als jullie niet kunnen.

Programma ziet er goed uit mc, ik zie dat je nu echt met een combinatie strongman/body Building bezig bent.

ik kan ook niet mc;)
dagje meer rust doet wonderen
met dit soort trainingen
leuk schema - strongman gericht

• #4.075
Programma ziet er goed uit mc, ik zie dat je nu echt met een combinatie strongman/body Building bezig bent.
Klopt, uiteindelijk ben ik het schema specifiek op de wedstrijd af aan het stellen.
ik kan ook niet mc;)
dagje meer rust doet wonderen
met dit soort trainingen
leuk schema - strongman gericht
Toch blijft een groot deel basis gericht. Veel oefeningen zijn nu ook core gericht, die kun je altijd wel gebruiken.

• #4.076
UB2: Vrijdag

Main lift
Seated front press
5x41kg 55%
5x48,5kg 65%
3x56kg 75%
3x67,5kg 90% repout PR

BOR
5x70kg 55%
5x83,5kg 65%
3x96kg 75%
4x115kg 90% repout PR

Assistance lift
Shoulder press bb-style
3x8x26kg PR

Crossed bench pull-over
3x8x34kg PR

Wide grip upright row
3x12x45kg

Incline db curl
3x12x17kg

Schouders gaan lekker. Hoewel ik hoopte op 4 reps op de front press gingen de 26kg shoulder press vrij eenvoudig. De pomp was met mij vandaag.

4 pr's in één training.
Sommigen moeten het met minder doen! ;)
Gaat lekkker Mc. :thumbs:

Damn die BOR is wel erg sick man!
Nice PR op de Front Press. Waarom geef je voorkeur aan seated als ik vragen mag?

Zieke training , ik ben nu ook goed uitgerust morgen verwacht ik de PR's

Dat was een hele lekkere training kip, die schouders knaller er echt uit de laatste tijd!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven