Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat vond ik ook, maar ik wilde hem niet te veel "veren in zijn reet" geven.Godsamme; til jij ff 295kg 7x uit een rack. Dat is bruut.![]()

Is een dubbel gevoel. Je voelt dat het onmenselijk zwaar is maar als je omhoog komt voelt het heerlijk.lijkt me wel een inmens gevoel - zoveel gewicht op je rug/traps
Hehe alleen nu het zwaar gaat dus...Op dit soort trainingen valt geen kritiek te leveren. heerlijke training man. Die liftouts ga ik denk ik ook eens toepassen. Ik ga nu je echt zwaar gaat het nut er zeker van in zien!
. Smeerlap is het ook. 
Gelukkig spring ik er niet mee.Godsamme; til jij ff 295kg 7x uit een rack. Dat is bruut.![]()

Ik kan best wel nuchter blijven onder alle lof betuigingen.Dat vond ik ook, maar ik wilde hem niet te veel "veren in zijn reet" geven.![]()

Nee dat nog niet, is nu alleen een liftout anders zou ik het een walkout noemen.@ mac: doe je alleen de barbell eruit halen of ook het stappen naar achter?
Tsja, logisch eigenlijk...Nee dat nog niet, is nu alleen een liftout anders zou ik het een walkout noemen.

Even een hupsje, en dan twee of drie hakkebilletjes erachteraan!Dat gewicht heb ik nog nooit op mijn schouders gehad, maar anders zou ik wel een sprongetje mee wagen.![]()

Thnx Loo.Sterke deads weer bro!
Die shrugs vind ik dan in verhouding weer tegenvallen...als je zo zwaar deadlift zou je toch wel een kilootje of 140 moeten shruggen?
Even een hupsje, en dan twee of drie hakkebilletjes erachteraan!![]()
Ik ben bang dat ik het van de zwaartekracht verlies.
Ik heb helaas geen powercage maar een squatrek om in te squatten. Wel zet ik mijn voeten dichter bij elkaar. Zo vergroot ik mijn rom weer.kunnen nog verder zeuren. Op welke pins doe je die lift-out. zelfde hoogte als je normaal doet met je squat uit het rek tillen of wat lager? Ik heb ze altijd 2-3 pins lager![]()
ow? ik dacht dat jullie een powerrack hadden?Ik heb helaas geen powercage maar een squatrek om in te squatten. Wel zet ik mijn voeten dichter bij elkaar. Zo vergroot ik mijn rom weer.