XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Op dit soort trainingen valt geen kritiek te leveren. heerlijke training man. Die liftouts ga ik denk ik ook eens toepassen. Ik ga nu je echt zwaar gaat het nut er zeker van in zien!

Godsamme; til jij ff 295kg 7x uit een rack. Dat is bruut.:)

@ mac: doe je alleen de barbell eruit halen of ook het stappen naar achter?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.105
lijkt me wel een inmens gevoel - zoveel gewicht op je rug/traps
Is een dubbel gevoel. Je voelt dat het onmenselijk zwaar is maar als je omhoog komt voelt het heerlijk.
Op dit soort trainingen valt geen kritiek te leveren. heerlijke training man. Die liftouts ga ik denk ik ook eens toepassen. Ik ga nu je echt zwaar gaat het nut er zeker van in zien!
Hehe alleen nu het zwaar gaat dus...

Ik had 7 reps en dan komt Roy langs... ja dat is dan 3 meter yoke... :mad:. Smeerlap is het ook. :D
Godsamme; til jij ff 295kg 7x uit een rack. Dat is bruut.:)
Gelukkig spring ik er niet mee. ;) :p

Dat vond ik ook, maar ik wilde hem niet te veel "veren in zijn reet" geven. :D
Ik kan best wel nuchter blijven onder alle lof betuigingen. :D

@ mac: doe je alleen de barbell eruit halen of ook het stappen naar achter?
Nee dat nog niet, is nu alleen een liftout anders zou ik het een walkout noemen.

Dat gewicht heb ik nog nooit op mijn schouders gehad, maar anders zou ik wel een sprongetje mee wagen.;):D:p

Sterke deads weer bro!

Die shrugs vind ik dan in verhouding weer tegenvallen...als je zo zwaar deadlift zou je toch wel een kilootje of 140 moeten shruggen?

• #4.110
Sterke deads weer bro!

Die shrugs vind ik dan in verhouding weer tegenvallen...als je zo zwaar deadlift zou je toch wel een kilootje of 140 moeten shruggen?
Thnx Loo.

Ik zou dat best wel kunnen, maar ik ga bij de ondersteunende lifts niet al te zwaar. Zoals ik al eerder heb uitgelegd moet ik keuzes maken en de main lifts hebben prioriteit. Bij de ondersteunende lifts gaat het gewicht omlaag en ga ik meer pompen en beperk ik de rust periode.

dus eigenlijk zijn het dan squat lockouts? :D

• #4.112
Wat is er nou onduidelijk aan een squat liftout? Ik til het gewicht uit een rek en leg het terug. Gezeur om een naam.

Je kan ook beter niet dat achteruit lopen met zulke gewichten doen, dat kunnen je knieen denk ik nog niet aan. :p

niets, maar waarom het een andere naam geven als het al bestaat :D?

• #4.115
Omdat ik een naam heb gekozen, aangezien ik het gewicht uit een rek til vond ik een liftout veel toepasselijker. Verder :stfu:

kunnen nog verder zeuren. Op welke pins doe je die lift-out. zelfde hoogte als je normaal doet met je squat uit het rek tillen of wat lager? Ik heb ze altijd 2-3 pins lager :P

• #4.118
kunnen nog verder zeuren. Op welke pins doe je die lift-out. zelfde hoogte als je normaal doet met je squat uit het rek tillen of wat lager? Ik heb ze altijd 2-3 pins lager :P
Ik heb helaas geen powercage maar een squatrek om in te squatten. Wel zet ik mijn voeten dichter bij elkaar. Zo vergroot ik mijn rom weer.

• #4.120
Was het maar zo'n feest, we hebben wel 2 squatrekken dus meestal kun je meteen aan de slag.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven