MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Rustdag = Grippersdag

25reps close CoC guide (warming up)
5reps 1cm before close CoC No. 1.5 PR
4reps 1cm before close CoC No. 1.5
4reps 1cm before close CoC No. 1.5
10reps close HG150 (net lichter dan de CoC No. 1)
8reps close HG150
6reps close HG150
25reps close CoC guide

Op advies van Marco van zwaar naar licht gedaan, ging lekker.

Nog geen idee hoe zwaar ze zijn maar ga ze binnenkort bestellen.
Zal idd loodzwaar zijn....thumbs!!!!

Mooie trainingen weer kerel:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
FB2
Buik
Hanging leg raises
20reps
Even helemaal geen zin in de buik

Bb bench press
10x70kg
8x80kg PR
4x90kg PR
Super, eindelijk de 80kg voorbij. Voelde me erg krachtig en kon me goed focussen :D.

Below parallel front squat
10x60kg PR
7x70kg
8x70kg PR
4x75kg PR
De clean position geprobeerd maar dat ging niet, kreeg pijn aan mijn polsen. Die waren al gevoelig na de gripper training van gisteren (tip voor mezelf: nooit meer een grippers training voor de front squat). Bij de laatste set moest ik het gewicht corrigeren omdat deze naar voren kwam en kreeg een kleine steek in mijn pols. Dus meteen gestopt. Verder niets aan de hand gelukkig.

BOR
10x65kg PR
7x70kg
4x75kg

Leg curl
10x55kg
7x60kg
6x60kg

side cable raises
6x15kg (voorlangs) 6x15kg (achterlangs) PR
6x15kg (voorlangs) 6x15kg (achterlangs)
6x15kg (voorlangs) 6x15kg (achterlangs)

Upright row
10x45kg PR
7x50kg PR
6x50kg

Dit was een mega training... weet niet waar ik de energie vandaan haalde, maar zo mogen ze altijd wel zijn. Daarnaast ben ik vandaag ook weer heel blij want ik heb weer een mijlpaal bereikt... eindelijk 100kg op de weegschaal!

Laatst bewerkt:
netjes kerel !!

Was ik je net genaderd op de BP ga je weer voorbij haha :D Maar hoe kan je op een nieuwe oefening PR's halen?

hee mr chick wat is dat nou - gewoon effe 4 * 90 drukken - super man , en ook nog eens 100 kg wegen , gewoon effe 5 kilo meer dan ik , ik moet gaan oppassen:D

netjes kerel !!

Was ik je net genaderd op de BP ga je weer voorbij haha :D Maar hoe kan je op een nieuwe oefening PR's halen?
Oeps vergeten weg te halen. Dit is de 2e keer dat ik ze doe... dus PR's :D

hee mr chick wat is dat nou - gewoon effe 4 * 90 drukken - super man , en ook nog eens 100 kg wegen , gewoon effe 5 kilo meer dan ik , ik moet gaan oppassen:D
Ja sorry kerel... maar ga nu zo lekker :D. Denk wel dat jij wat droger bent en dus meer spiermassa bezit.

Laatst bewerkt:
lekker hoor chickie :D ff 4*90 benche en 100kg nice hoor!

Goed bezig wat een gewichten!!!!
Bevalt het schema nog steeds?

Wat zijn de pluspunten en minpunten van het schema?
Verneem het graag objectief van je ..

Gr,
S

Ik denk dat het nog te vroeg is daar een goed antwoord op te geven. Maar wat ik wel kan vertellen is dat dit schema me goed motiveert. Dit schema vergt veel meer van me dan een split dat deed. De combinatie van 3 zware compounds iedere training weer bevorderd meer mijn spier conditie dan dat de split dat deed.

Laatst bewerkt:
Je gaat goed man, 4x 90 is netjes!!
Die bOR trouwens ook :O

Mc.chick is becoming a monster fysiek..

FB3
Buik
crunches 2x50reps
side crunches 2x35reps
Ha ff genoeg van die leg raises, dus weer wat normale crunches. Voelde wel lekker.

Sumo deadlift
10x110kg
8x120kg PR
3x130kg PR
Vorige keer voor het eerst de 120kg en deze keer ging het erg goed... dus de 130 geprobeerd. Was wel zwaar dus helaas maar 3 reps.

Parallel chest dips
8xbw+15kg PR
8xbw+10kg
6xbw+10kg

Pull-over
8x28kg PR
8x30kg PR
6x32kg PR

Incline db curl
10x16g
8x17kg PR
5x17kg

Overhead cable extension
18x55kg PR
10x60kg PR
6x60kg

Calf raises
10x90kg
8x100kg
6x110kg PR

bw=100kg

Weer een heerlijke training en met alle oefeningen weer progressie geboekt!

lekkere workout!

FB3
Buik
crunches 2x50reps
side crunches 2x35reps
Ha ff genoeg van die leg raises, dus weer wat normale crunches. Voelde wel lekker.

Sumo deadlift
10x110kg
8x120kg PR
3x130kg PR
Vorige keer voor het eerst de 120kg en deze keer ging het erg goed... dus de 130 geprobeerd. Was wel zwaar dus helaas maar 3 reps.

Parallel chest dips
8xbw+15kg PR
8xbw+10kg
6xbw+10kg

Pull-over
8x28kg PR
8x30kg PR
6x32kg PR

Incline db curl
10x16g
8x17kg PR
5x17kg

Overhead cable extension
18x55kg PR
10x60kg PR
6x60kg

Calf raises
10x90kg
8x100kg
6x110kg PR

bw=100kg

Goed maat;zeker je DL gaat hard vooruit. Congratzzz met je 100kg.:D;)

Sterke sumo dl! Het leven is toch raar he, de meeste mensen hebben schrik om 100 kg te wegen en wij worden gefeliciteerd als we dat gewicht halen! Krachtsporters zijn toch een ras apart nietwaar.

FB3
Buik
crunches 2x50reps
side crunches 2x35reps

Sumo deadlift
10x110kg
8x120kg PR
3x130kg PR

Parallel chest dips
8xbw+15kg PR
8xbw+10kg
6xbw+10kg

Pull-over
8x28kg PR
8x30kg PR
6x32kg PR

Incline db curl
10x16g
8x17kg PR
5x17kg

Overhead cable extension
18x55kg PR
10x60kg PR
6x60kg

Calf raises
10x90kg
8x100kg
6x110kg PR

bw=100kg

potverdorie!!
Lekkere training topper...
Hoe bevalt die sumo squat.?..(lekker zwaar hoor qua kg!)

mooi sumo , mr c , gaat je denk ik ook winst opleveren ten aanzien van de gewone deadlift

Thnx echt een voldaan gevoel :D.
Goed maat;zeker je DL gaat hard vooruit. Congratzzz met je 100kg.:D;)
Met beide ben ik heel blij. Was bijna aan het schreeuwen in het sportcentrum met die 8x120kg en had het niet in de gaten omdat ik zo geconcentreerd was :o. Allemaal gasten naar me kijken, hehehe. Je moet gewoon krachtig uitademen als je uitstoot toch?
Sterke sumo dl! Het leven is toch raar he, de meeste mensen hebben schrik om 100 kg te wegen en wij worden gefeliciteerd als we dat gewicht halen! Krachtsporters zijn toch een ras apart nietwaar.
Erg grappig ja. Op mijn werk vertel ik dan heel blij dat ik bijna 100 woog en gasten me verbaasd aankijken.
potverdorie!!
Lekkere training topper...
Hoe bevalt die sumo squat.?..(lekker zwaar hoor qua kg!)
Sumo vind ik erg lekker. Ik kan nu zeggen dat ik em sinds een paar weken pas echt onder de knie heb. Ik kan nu zo liften dat ik ook de hams lekker mee train.
mooi sumo , mr c , gaat je denk ik ook winst opleveren ten aanzien van de gewone deadlift
Wat denk je... zou ik de reguliere ook eens doen of nog ff zo doorknallen tot einde schema?

Laatst bewerkt door een moderator:
lastig , ik train twee weken de sumo en niet de gewone , en ik gisteren ineens 170 , ik denk wel dat het een met het ander te maken heeft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven