Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Damn those PR's op deadlifts :D

Zo te zien vind je energie genoeg om zo'n full body tot het einde uit te zingen ...

Chick als je het niet erg vind ga ik vandaag je schema eens overpakken, was al lang van plan om eens FB te doen :D

Ik ga ook eens even meeschrijven en wss dan volgende week een keer doen..

• Topic Starter Topic Starter
Damn those PR's op deadlifts :D

Zo te zien vind je energie genoeg om zo'n full body tot het einde uit te zingen ...
Ik let tegenwoordig echt goed op mijn lichaam. Ik doe een 3 daagse FB per week en heb dan 2 maal een dag rust en 1 maal een twee daagse rust. Als ik voel dat een training te zwaar is geweest neem ik gewoon 2 dagen rust, anders ge je echt kapot. Ik denk dat mijn lichaam moest wennen aan dit schema en de laatste paar trainingen gaan echt top.
Chick als je het niet erg vind ga ik vandaag je schema eens overpakken, was al lang van plan om eens FB te doen :D
Vind het zeker niet erg. Als het schema niet optimaal voor je is om zwakke plekken aan te pakken moet je gewoon wat dingen wijzigen. Kan wel zeggen dat het schema goed in balans is, alle spieren komen goed aan bod. Als we hetzelfde schema hanteren kunnen we elkaar ook helpen met tips. Ben benieuwd of het je gaat bevallen.
Ik ga ook eens even meeschrijven en wss dan volgende week een keer doen..
Je gaat het eens proberen? Laat maar weten wat je ervan vindt. Maar luister goed naar je lichaam om blessures te voorkomen. ;)

Hehehe, fullbody gaat nog populair worden ;)

Laatst bewerkt:
Misschien wat oefeningen die ik net wat anders ga doen ofzo, maar denk wel dat ik je basics hou :D

ghehe, dikke hype dat FB...lachu:)

nette training !! maar die incline curls zijn beetje zwak,niet>?

incline curls zijn heavy :p

Dacht dat jij zwaarder kon ;) strikt is het zeker netjes! je ziet vaak dat men enorm gaat zwaaien

Zeker netjes! Is zo een sumo-deadlift nou veel zwaarder dan een normale deadlift?

o o everone goes fullbody...

Ik ga jullie bevindingen wel ff checken.
15 maart gaat segeant ook FB.

Svp goed pics maken voordat jullie beginnen met het schema...progressie is all that counts bro`s

heavy training man
nette pr's weer
sterke sumo DL !

Dacht dat jij zwaarder kon ;) strikt is het zeker netjes! je ziet vaak dat men enorm gaat zwaaien
Een ruime maand geleden had ik nog problemen met 15 kg en door een blessure aan de pols kon ik ze bijna 3 weken niet trainen. Vergeet ook niet dat ik pas 3 maanden weer bezig ben met sporten dus gewoon rustig opbouwen.
Zeker netjes! Is zo een sumo-deadlift nou veel zwaarder dan een normale deadlift?
Weet ik niet, heb de reguliere nauwelijks gedaan.
o o everone goes fullbody...

Ik ga jullie bevindingen wel ff checken.
15 maart gaat segeant ook FB.

Svp goed pics maken voordat jullie beginnen met het schema...progressie is all that counts bro`s
Ja jongen, je gaat achterlopen ;).
Pics zijn al gemaakt en heb je ook al gezien.
heavy training man
nette pr's weer
sterke sumo DL !
Thnx Herkuul. Denk wel dat ik nu even op dit gewicht blijf en de reps laten oplopen. Ook goed op de uitvoering letten zoals ik dat ook bij de squat heb gedaan.

Bro nieuwe pics over 3 maanden!

Ik wil ****ing progressie zien ...dus bloed,zweet en tranen de komende 3 maanden..

Mc chick @ sergant mossad;; ai ai ai serge

FB1
Buik
Crunches 2x50reps
Side crunches 2x35reps

Below parallel squat
10x90kg
8x100kg
5x110kg
6x110kg
Squat ging lekker, goed diep en erg zwaar. Techniek gaat stukken beter. Laatste set op mentale kracht 1 rep meer dan die daarvoor.

Upperhand thumbless chins
7xbw
5xbw
4xbw
3xbw

Mill press
10x35kg
8x40kg PR
5x40kg

Chest flyes flat
12x12kg PR
12x12kg
10x14kg
Weet niet wat er met mijn rechter borst aan de hand is maar in het begin lijkt het wel of ik een enorme blessure heb. Zodra ik 2 setjes heb gedaan en de borst goed warm is, is er niets meer aan de hand. Hier volgende keer met lichtere gewichten goed opwarmen.

Overhead cable extensions
22x55kg PR
10x60kg
12x60kg PR

EZ preacher curls
10x38,5kg PR
7x42,5kg PR
5x42,5kg

bw=100kg

Ben erg blij met de squat en ook de armen die iedere week flink vooruit gaan :D.

Laatst bewerkt:
Mooie squat sessie! En flink wat PR's:cool:

sterk hoor!

:D
FB1
Buik
Crunches 2x50reps
Side crunches 2x35reps

Below parallel squat
10x90kg
8x100kg
5x110kg
6x110kg
Squat ging lekker, goed diep en erg zwaar. Techniek gaat stukken beter. Laatste set op mentale kracht 1 rep meer dan die daarvoor.

Upperhand thumbless chins
7xbw
5xbw
4xbw
3xbw

Mill press (nieuw)
10x35kg
8x40kg PR
5x40kg

Chest flyes flat
12x12kg PR
12x12kg
10x14kg
Weet niet wat er met mijn rechter borst aan de hand is maar in het begin lijkt het wel of ik een enorme blessure heb. Zodra ik 2 setjes heb gedaan en de borst goed warm is, is er niets meer aan de hand. Hier volgende keer met lichtere gewichten goed opwarmen.

Overhead cable extensions
22x55kg PR
10x60kg
12x60kg PR

EZ preacher curls
10x38,5kg PR
7x42,5kg PR
5x42,5kg

bw=100kg

Ben erg blij met de squat en ook de armen die iedere week flink vooruit gaan :D.

Wow goede training bro, ik neem aan helemaal stuk?
Waarom doe je duimloze chins...nog nooit van gehoord verneem het graag?

Lekker al die PR`s...BW100kg wtf...ik kan niet achterblijven bro!
Ga morgen ook maar eens op de weegschaal staan en meer vreten..
And natuurlijk die abs ~ sergeant mossad is proud soldier...!!:D
lol

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven