dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehe
zou je wel willen he
ik zou je nog verbazen ook denk ik

Nee, ik ga morgen weer deloaden.
heb jij mij soms aangestokenDe laatste dagen beetje verkouden. Duidelijk signaal dat ik rustig aan moet doen. Dus...
beterschap!Gaat wel goed, beetje verkouden t.g.v. overtraining en klote weer. Voel dat het herstel de goede kant op gaat. Geen pijntjes meer in de gewrichten. Heb zelfs spierpijn in de hams van de deload van gisteren.![]()
Gaat wel goed, beetje verkouden t.g.v. overtraining en klote weer. Voel dat het herstel de goede kant op gaat. Geen pijntjes meer in de gewrichten. Heb zelfs spierpijn in de hams van de deload van gisteren.![]()

Dat moet wel.
Ook in een kuit terwijl ik deze niet heb getraind. Misschien een te kort aan magnesium.spierpijn van deload.. oei oei oei, dan heb je iets niet goed gedaan![]()
Ja overtraining. Van die powerlift training had ik niet eens spierpijn, alleen gewrichtspijn. Vreemd dus.das nie goe he
misschien heb je iets onder de leden
De gewichten zijn heel licht geweest dus pittig was het niet.Pittige deloadtraining; ik hoor van mijn vrouw dat bijna al haar collega's ziek zijn. Beterschap en...als je al weer beter bent>knallehhh.![]()