- Waardering
- 134
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
500 zou heel nice zijn.170 + 120 + 210 zou mooi zijn chick, dan zit je op 500!
Ik ook.Hehe ben benieuwd. Ik verwacht toch minimaal wel 2 PR's van je.
Thnx
Thnx
Is volgende week, 13 febr.Is de meet vandaag ofzo? Succes dan.
Hehe.. ik hoop over een maandje hetzelfde neer te zetten op een meet.
Ik ben ook ziek geweest, nu nog beetje aan het snotteren. Deze week ga ik weer echt trainen.
Thnx Mark. OH power gaat langzaam de goede kant op. Ik begin steeds wat explosiever te worden. Heb dan ook wel veel tijd moeten investeren om dit voor elkaar te krijgen.Mooie, solide training. Goede oefeningen.. Sterk zat zo te zien.. ben benieuwd wat je neerzet op de wedstrijd! Zou graag meedoen, maarja.. heb 6 maart de holland power cup, dus dat zou niet verstandig zijn!

Ik ben toch meer een volume man. Ik vind het altijd lekker om die pijn en verzuring te voelen in de spieren en dat je conditioneel dood gaat. Bij de lage reps voel ik dat wat minder, meer in de gewrichten dan wel weer. Dit is een mooie oplossing, lage reps en toch veel volume.Netjes, bevalt het om weer FB te doen? En ben zelf ook wel voorstander van hoop sets met lage reps, bevalt me een stuk beter dan 8+ reppers op de compounds![]()

Thnx Mark. OH power gaat langzaam de goede kant op. Ik begin steeds wat explosiever te worden. Heb dan ook wel veel tijd moeten investeren om dit voor elkaar te krijgen.
Wanneer ik er weer een organiseer krijg jij een uitnodiging.![]()
Staat er allemaal bij, onderaan.Goede training; ik neem aan dat de PR's VPR's zijn.![]()

Dat is de volgorde hoe het moet op een powerlift wedstrijd.Ben echt benieuwd hoe je het gaat doen op de meet.
Ga je weer beginnen met squat daarna bench en deads of andere volgorde?
Good train!
Pijn en verzuring is niet het doel maar meer spierconditie en algemene conditie. Daar heb ik meer aan bij strongman imo.Pijn en verzuring train ik niet echt op, maar begrijp wat je bedoelt met meer volume. Zelf doe ik de ene keer 8x3 met kortere rust intervals en 3-4 dagen later 5x5 met langere rust intervals. Zo wisselt het lekker af en blijft het toch pittig![]()
Staat er allemaal bij, onderaan.
Dat is de volgorde hoe het moet op een powerlift wedstrijd.
Als het echt goed gaat hoop ik de 175kg squat te doen. Thnx.
Pijn en verzuring is niet het doel maar meer spierconditie en algemene conditie. Daar heb ik meer aan bij strongman imo.
Hoewel het wat trager gaat wordt je er ook sterker van. Kracht is zeker fijn maar ik richt mij hier niet uitsluitend op.
)