AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Succes met je doelen voor de meet!

Succes op de meet mc!

Is de meet vandaag ofzo? Succes dan.

Hehe.. ik hoop over een maandje hetzelfde neer te zetten op een meet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.604
170 + 120 + 210 zou mooi zijn chick, dan zit je op 500!
500 zou heel nice zijn.

Hehe ben benieuwd. Ik verwacht toch minimaal wel 2 PR's van je.
Ik ook.

Succes met je doelen voor de meet!
Thnx

Thnx

Is de meet vandaag ofzo? Succes dan.

Hehe.. ik hoop over een maandje hetzelfde neer te zetten op een meet.
Is volgende week, 13 febr.

je 1e en 2e beurten zien er goed en redelijk veilig uit, dat moet wel haalbaar zijn, 3e beurt zal van je vorm afhangen denk ik :)

• #4.606
Klopt, rustig opbouwen en als het goed gaat het vertrouwen laten toenemen.

Jij voelde je dus ook al een beetje verrot de afgelopen dagen?
Beterschap!

• #4.609
Deze week ga ik 2x trainen om nog wat spierspanning op te bouwen naar de meet toe. Ga op de main lifts setjes van 3 reps draaien.

• #4.610
Maandag: FB2
Main lifts
Push press

3x40kg
3x50kg
3x60kg
3x70kg
3x70kg
3x70kg
3x70kg 3e kleine spot
3x70kg PR

Deadlift
3x120kg
3x150kg
3x150kg
3x150kg
3x150kg
3x150kg
3x150kg
3x150kg PR

Assistance
Savickas press

8x40kg
8x40kg
8x40kg

Goodmorning

8x50kg
8x60kg
8x60kg

Bb curl

8x40kg
6x50kg
8x50kg

Voor het eerst eens volume met lage reps gedaan. Weinig rust tussen de setjes genomen. Push press is zowel een volume pr als gewicht pr. Voorheen was 65kg het maximale gewicht. Boek daar mooie progressie op. Deadlift is een volume pr.

Training was lekker. Mooi hersteld, geen last meer van kleine pijntjes.

• Like
Waarderingen: Sigi
Mooie, solide training. Goede oefeningen.. Sterk zat zo te zien.. ben benieuwd wat je neerzet op de wedstrijd! Zou graag meedoen, maarja.. heb 6 maart de holland power cup, dus dat zou niet verstandig zijn!

Netjes, bevalt het om weer FB te doen? En ben zelf ook wel voorstander van hoop sets met lage reps, bevalt me een stuk beter dan 8+ reppers op de compounds :D

• #4.613
Mooie, solide training. Goede oefeningen.. Sterk zat zo te zien.. ben benieuwd wat je neerzet op de wedstrijd! Zou graag meedoen, maarja.. heb 6 maart de holland power cup, dus dat zou niet verstandig zijn!
Thnx Mark. OH power gaat langzaam de goede kant op. Ik begin steeds wat explosiever te worden. Heb dan ook wel veel tijd moeten investeren om dit voor elkaar te krijgen.

Wanneer ik er weer een organiseer krijg jij een uitnodiging. ;)

Netjes, bevalt het om weer FB te doen? En ben zelf ook wel voorstander van hoop sets met lage reps, bevalt me een stuk beter dan 8+ reppers op de compounds :D
Ik ben toch meer een volume man. Ik vind het altijd lekker om die pijn en verzuring te voelen in de spieren en dat je conditioneel dood gaat. Bij de lage reps voel ik dat wat minder, meer in de gewrichten dan wel weer. Dit is een mooie oplossing, lage reps en toch veel volume. ;)

FB bevalt heel goed verder.

Thnx Mark. OH power gaat langzaam de goede kant op. Ik begin steeds wat explosiever te worden. Heb dan ook wel veel tijd moeten investeren om dit voor elkaar te krijgen.

Wanneer ik er weer een organiseer krijg jij een uitnodiging. ;)

Daar hou ik je aan!

Goede training; ik neem aan dat de PR's VPR's zijn.:)

Ben echt benieuwd hoe je het gaat doen op de meet.
Ga je weer beginnen met squat daarna bench en deads of andere volgorde?
Good train!

Pijn en verzuring train ik niet echt op, maar begrijp wat je bedoelt met meer volume. Zelf doe ik de ene keer 8x3 met kortere rust intervals en 3-4 dagen later 5x5 met langere rust intervals. Zo wisselt het lekker af en blijft het toch pittig :D

• #4.618
Goede training; ik neem aan dat de PR's VPR's zijn.:)
Staat er allemaal bij, onderaan. ;)

Ben echt benieuwd hoe je het gaat doen op de meet.
Ga je weer beginnen met squat daarna bench en deads of andere volgorde?
Good train!
Dat is de volgorde hoe het moet op een powerlift wedstrijd.
Als het echt goed gaat hoop ik de 175kg squat te doen. Thnx.

Pijn en verzuring train ik niet echt op, maar begrijp wat je bedoelt met meer volume. Zelf doe ik de ene keer 8x3 met kortere rust intervals en 3-4 dagen later 5x5 met langere rust intervals. Zo wisselt het lekker af en blijft het toch pittig :D
Pijn en verzuring is niet het doel maar meer spierconditie en algemene conditie. Daar heb ik meer aan bij strongman imo.

Hoewel het wat trager gaat wordt je er ook sterker van. Kracht is zeker fijn maar ik richt mij hier niet uitsluitend op.

Staat er allemaal bij, onderaan. ;)

Dat is de volgorde hoe het moet op een powerlift wedstrijd.
Als het echt goed gaat hoop ik de 175kg squat te doen. Thnx.

Pijn en verzuring is niet het doel maar meer spierconditie en algemene conditie. Daar heb ik meer aan bij strongman imo.

Hoewel het wat trager gaat wordt je er ook sterker van. Kracht is zeker fijn maar ik richt mij hier niet uitsluitend op.

Moet je ook niet doen want veel kracht maar een slechte conditie kan ook in je nadeel werken. (verwijst naar O.D. Wilson @ 1990 WSM :D)

Lekkere volume training , al die setjes hakken er goed in

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven