- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga even een paar dagen rust plannen. Heb tijdens de front squat zitten experimenteren met de grip en de olympic grip (clean position) en dat is niet goed bevallen voor mijn onderarm (elleboog). Tijdens de training heb ik nergens last van maar erna merk ik dat deze overbelast is.
Heb in feite tot op heden alleen even rust genomen toen ik een pols blessure had. Misschien maar eens goed idee om ditmaal een blessure te voorkomen. Komende zaterdag of maandag pas weer trainen.

Ik ga even een paar dagen rust plannen. Heb tijdens de front squat zitten experimenteren met de grip en de olympic grip (clean position) en dat is niet goed bevallen voor mijn onderarm (elleboog). Tijdens de training heb ik nergens last van maar erna merk ik dat deze overbelast is.
Heb in feite tot op heden alleen even rust genomen toen ik een pols blessure had. Misschien maar eens goed idee om ditmaal een blessure te voorkomen. Komende zaterdag of maandag pas weer trainen.
Nette trainingen je maakt flinke progressies zie ik. Hoop dat ik het ook een beetje vol kan houden.
Frontsquat is een lastige oefening vond ik zelf altijd. Ik legde hem altijd in de kuiltjes achter me shouder maar zit hij vrij strak tegen de keel aan en dan met kruislinks je handen tegen de barbell. Je voelt hem wel altijd goed in je beentjes!
De gekruisde armen hanteer ik eigenlijk maar wilde eens wat anders proberen.Nette trainingen je maakt flinke progressies zie ik. Hoop dat ik het ook een beetje vol kan houden.
Frontsquat is een lastige oefening vond ik zelf altijd. Ik legde hem altijd in de kuiltjes achter me shouder maar zit hij vrij strak tegen de keel aan en dan met kruislinks je handen tegen de barbell. Je voelt hem wel altijd goed in je beentjes!
Zo drama is het nou ook weer niet, ik neem even wat rust.Oef jammer man! Rust lekker uit en we horen weer van je!
Thnx kerel
Klopt ga ik ook weer doen.idd +1 , met deze manier heb je eigenlijk nooit last van je ellebogen - sterkte chick en gewoon za trainen
Wie heeft het over een blessure?Tja blessures daar heb ik geen last van, achja je bent wat jaartjes ouder. Succes verder!
. Ben pas bezig en de grens is nog lang niet bereikt.De gekruisde armen hanteer ik eigenlijk maar wilde eens wat anders proberen.
Zo drama is het nou ook weer niet, ik neem even wat rust.
Thnx kerel
Klopt ga ik ook weer doen.
Wie heeft het over een blessure? Ik ben nu bijna 4 maanden aan een stuk aan het trainen vanuit het niets, geen training overgeslagen. Rust is gewoon heel belangrijk om eens in de paar maanden te nemen. Die rust heb ik mij niet gegund en neem nu een paar daagjes.
Hahaha paar jaartjes ouder, lache met jou. Pas maar op dat deze ouwe jou niet binnen een jaar voorbij gaat groentje. Ben pas bezig en de grens is nog lang niet bereikt.

Het is vervelend maar ik heb nog geen blessure... gelukkig. Ik voel dat de arm (elleboog) overbelast raakt en ff rusten om een blessure te voorkomen. Zou nog een tijdje door kunnen trainen, maar dat is niet wijs. Zal daardoor weer een stuk sterker worden in mijn trainingen.
Thnx kerels![]()

Ja daar heb ik ook over na zitten denken. Ik heb nu 2 dagen niet getraind en voel dat ik geen last meer heb van de arm. Maar het is gewoon eens goed om een aantal dagen rust te nemen ookal voel je dat je gewoon door kunt gaan. Dus benen zou ik kunnen trainen, maar ga denk ik wat leuks doen dit weekend met het vrouwtjeRust maar goed uit, want de elleboog heeft tijdens trainingen zoveel flexie dat je die nooit mag laten overbelasten.
Misschien nog wel buik/benen trainen![]()

Ja daar heb ik ook over na zitten denken. Ik heb nu 2 dagen niet getraind en voel dat ik geen last meer heb van de arm. Maar het is gewoon eens goed om een aantal dagen rust te nemen ookal voel je dat je gewoon door kunt gaan. Dus benen zou ik kunnen trainen, maar ga denk ik wat leuks doen dit weekend met het vrouwtje![]()