- Waardering
- 1.504
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De powerlift meet was een geslaagde dag vandaag. Alles staat op film dus dat houden jullie nog te goed van mij.
Ben uiteindelijk 6e geworden van de 11 deelnemers. Gewicht 104,1kg (slecht gegeten de laatste dagen).
Squat:
1e beurt: 135kg Ging vrij easy
2e beurt: 155kg Ging ook lekker, de wraps waren iets te strak voor mijn gevoel
3e beurt: 170kg fail!Helaas zat er niet in.
Bench press:
1e beurt: 95kg Zwaar easy
2e beurt: 110kg Ook easy
3e beurt: 120kg fail Bleef in het midden hangen, duidelijk meer triceps gaan trainen.
Deadlift:
1e beurt: 170kg Vloog omhoog
2e beurt: 190kg Vloog weer omhoog
3e beurt: 210kg PR Hell yeah, ging nog steeds vlot omhoog, daar zit meer in.
Totaal:
155kg
110kg
210kg
475kg
4,56 punten
Gelukkig een pr getrokken vandaag. Deadlift voelde goed en dat na 2 onderdelen. Daar zit veel meer in. Op een goeie dag trek ik de 220kg.
Ben nog bezig, is best veel werk.
Ik gooi alles op utube en als er klachten zijn dan haal ik het er wel vanaf. De raw filmpjes krijg je nog via megaupload.
Thnx was inderdaad een mooie dag.Goed gedaan; nu staan we gelijk op de DL...alleen jij gaat nog vooruit en ik doe het niet meer. Ik zag dat het een leuke dag was.![]()

Thnx bro.knappe prestatie hoor mc - a lot of weights
210 is zware shit
effe een vraagje? de fail op de 170 - wie bepaalt dat je 170 gaat squatten - komt dat uit de losse pols - is dat gevoel - komt het omdat je al een keer 160 heb gesquat - ik ben hier wel benieuwd naar
voor hetzelfde had je 160 / 162.5 wel gehaald - noem maar een gewicht
Next time brother.Ik wilde gewoon die 170kg pakken maar het zat er gewoon niet in.

Nee hoor, dat gewicht had ik al eens eerder gepakt wilde graag een pr op squat.op gevoel dan - ik begrijp het
vind je het dan niet jammer
dat je bijv 5 of 10 kg minder heb gepakt
Vrije keuze. ThnxErg nice die 210! Hoe werkt dat bij zo'n powerlift meet. Bij elke poging 20kg erbij op de Squat en DL en 10kg erbij op de BP?
-Het is moeilijk te zien maar ik sta met de hak ruim buiten schouderbreedte. Ik merk dat als ik iets breder ga staan dat mijn squat helemaal niet meer loopt.squat:
-breder staan
-trager en gecontroleerder zakken
-pauzeren aan het einde van de lift voor je rackt
-Pauze kan me gestolen worden, ik bounce niet dus dat vind ik goed. Ben ook geen echte powerlifter.bench:
-pauze
-meer archen
-meer ellenbogen intucken
-lager op je buik tikken

Ik vond de eerst beurt niet goed. Had de lock langer moeten vasthouden.
Thnx gelukkig nog iets goed gegaan.Congraits met je deadlift PR! Netjes hoor..
Jammer van die fail op je bench zat er toch redelijk dicht bij!

Klopt dat weet ik ook wel, iets om aan te werken. Thnx.je eerste DL moest je idd langer vasthouden
maar bij je bench, als je echt PL-style bencht dan werkt je chest bijna niet mee, slechts voor 5% ofzo, misschien iets om over na te denken![]()
maar bij je bench, als je echt PL-style bencht dan werkt je chest bijna niet mee, slechts voor 5% ofzo, misschien iets om over na te denken![]()
Dit is gewoon de rippetoe setup niks geks aan imo. Verder til ik best veel vanuit de benen en niet alleen de rug. Dit is de eerste keer dat ik hoor dat ik korte armpjes heb. Heb in verhouding best lange armen. Begin me toch af te vragen waar jij je kennis vandaan haalt. Ik lees steeds vaker vreemde opmerkingen van jou.Wat mij opvielt van Mc's techniek is bij de deadlift. Hij zit bijna op de stang bij het begin en trekt het merendeel van de ROM met zijn rug ipv benen. Zou meer naar achteren "zitten". Niet paralel squat achtig, meer als een quarter squat positie. knieen achter de barbel. Maar die vreemde techniek kan ook zijn omdat Mc lang is met korte armpjes?
Had geen spanning, was gewoon een fail beurt.Die stap op de squat was net te optimistisch, mooie deadlift! En heb je die bench op 120 nou wel zelf of niet?